Sabah gözlerimi istemsizce açıp dolabıma doğru ilerledim.
Duş alıp rutin şeylerimi yapıp hazırlandıktan sonra aşağı indim."Ben bugün ilk derse girmeyeceğim sonra gelirim"
"Neden?"
"Saygıdeğer Alfam beni sürü toplantısına çağırıyormuş" dedim bıkkınca
Gülerek bana bakıp kafasını salladı.
"Jipi alabilirsin bu günlük" dedi göz kırparak.
"Saol ya demesen almıyordum"
Göz devirip birşey demeyince anahtarları alıp yanağına öpücük kondurarak evden çıktım
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Arabayı parkedip aşağıya indim.
Gördüğüm manzara karşısında pek hoşnut olmasam da yanımdaki kirişe yaslanarak birinin beni farketmesini bekledim.
Erica Derek'in kucağına çıkmış öpüşüyordu. Derek karşılık vermeden Erica'yı yere atıp
"Bu son yapışındı" dedi
"Neden? Bir beta olduğum için mi ?" Diye sorduğunda Derek umursamayıp kafasını çevirdi.
Beni gördüğünde yanıma gelip
"Karşılık vermedim" dedi"Bu beni ilgilendirmez" dedim umursazca
Biraz daha abartarak sözlerime devam ettim
"Sonuçta eski sevgilimsin. Şimdi illa ki hayatına başkaları girecek" dedim gülümseyerek.
"Eğitim başlıyor. Kalkın. İsaac karşıma geç" defi arkasını dönüp giderken.
Ben de merdivene doğru ilerleyip ikinci basamağına oturdum.
İsaac defalarca hamle yapmasına rağmen başarısız olunca Derek hızla vurarak İsaac'ı yere attı.
Erica hamle yapıp üstten atlayınca Derek onu da yere atınca İsaac'ın yanına düştü.
"Bitti mi? 100 kırık kemiğimin iyileşmesi için uzun bir zamana ihtiyacım olacak" dedi İsaac
"101" dedi Derek İsaac'ın yanına diz çöküp kolunu ters çevirerek kırınca
"Size nasıl savaşacağınızı değil. Nasıl hayatta kalacağınızı öğretiyorum. En hızlı şekilde" diye bağırdı Derek.
"Sıra bende sanırım" diyerek üzerimdeki deri ceketi çıkararak ip askılı atletimle kaldım.
Derek'in karşısına geçip ilk hamlemi yapmak için derin bir nefes alıp koştum.
Diğerlerinin aksine hızlı bir hamle yaparak Derek'in arkasına geçtim.