~Yeol~

14.2K 710 11
                                    

နွင္းမ်ားတဖြဲဖြဲက်ေနေသာ ေျမာင္ဒံုလမ္းမၾကီးထက္ အေႏြးထည္ထူထူကို ၀တ္ဆင္ကာ သြားလာလွဳပ္ရွားေနသူမ်ားက အမ်ားအျပား ...

ခရစ္စမတ္ပြဲေတာ္နီးလာျပီ ျဖစ္တာေၾကာင့္ လမ္းေပၚတြင္ ဖြင့္ထားေသာ ဆိုင္မ်ားအားလံုးဟာလည္း မီးေရာင္စံုျဖင့္ ေတာက္ပေနၾကသည္ ။

ထို ေျမာင္ဒံုလမ္းေပၚတြင္ ဖြင့္လွစ္ထားေသာ El Dorado ေကာ္ဖီဆိုင္ အတြင္းတြင္လည္း ခရစ္စမတ္သစ္ပင္မ်ားကို အလြန္လွပစြာ ျပင္ဆင္ထားျပီး ထိုင္ခံုမ်ားၾကားတြင္ အစီအရီေနရာခ်ထားေလရဲ႕ ..

ေကာ္ဖီဆိုင္အတြင္းတြင္လည္း ခရစ္စမတ္သီခ်င္းကို ျငိမ့္ျငိမ့္ေညာင္းေညာင္းေလး ဖြင့္ထားျပီး ..စံုတြဲအခ်ိဳ႕မွာေတာ့ ေအးခ်မ္းေသာရာသီဥတုကို အံတုနုိင္ရန္ ေမြွးပ်ံ႕လြန္းလွေသာ ေကာ္ဖီေသာက္ရင္း အေႏြးဓာတ္ယူေနၾကေလသည္ ။

" ဟုတ္ကဲ့ Americano coffee ရပါျပီ ခင္ဗ်ာ .. ဘာမ်ားလိုအပ္ေသးလဲမသိဘူး "

" ဟုတ္ကဲ့ မလိုေတာ့ပါဘူး "

စံုတြဲတစ္တြဲအား ေကာ္ဖီခ်ေပးရင္း ျပံဳးရြွင္စြာ ဧည့္သည့္မ်ားကို ၀န္ေဆာင္မွဳေပးေနေသာ ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းသည့္ စားပြဲထိုးေကာင္ေလး ... အျပံဳးခ်ိဳလြန္းလွေသာ ဒီေကာင္ေလးေၾကာင့္ပင္ ေကာ္ဖီဆိုင္ေလးက ပိုျပီးအေရာင္းသြက္ေနသလို ..

ေကာ္ဖီခ်ျပီးသည့္ေနာက္ ေကာင္တာသို႔ ျပန္လာခဲ့ေတာ့သည္ ။

" Baekhyun nah .. ၈ နာရီေတာင္ ထိုးေနျပီ .. မင္းေကာင္ေလး အခုထိမလာေသးပါလား ? "

ေကာ္ဖီကို ခ်ျပီးေတာ့ ေကာင္တာမွာ ရပ္ေနတုန္း အနားမွရပ္ကာ တိုးတိုးေလး ကပ္ေျပာလိုက္ေသာ chen ေၾကာင့္ ခုနက ျပံဳးရြွင္ေနတာ သူမဟုတ္သလို .. မ်က္နွာေလးက ညွိဳးငယ္လို႕ ..

" အင္း .. ငါစိတ္ပူလာျပီကြာ .. သူ လမ္းမွာတစ္ခုခုျဖစ္ေနတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္ "

"မဟုတ္ေလာက္ပါဘူးကြာ .. နွင္းေတြက်ေနလို႔ လမ္းပိတ္ေနတာေနမွာပါ "

နာရီကို လွမ္းၾကည့္လိုက္ကာ လက္မ်ားကို အခ်င္းခ်င္းဂနာမျငိမ္ျဖစ္ေနသေယာင္ ဆုပ္ကိုင္ရင္း စိတ္ပူစြာ ေျပာေနေသာ baekhyun အား ပခံုးကို လွမ္းပုတ္လိုက္ကာ အားေပးစကားေျပာလိုက္ေသာ Chen ..

Heart RulerWhere stories live. Discover now