Let me go!..

4.4K 514 20
                                    

Baek's pov ;

ေဆးရုံက ခံုေပၚထိုင္ရင္း ငိုေနတုန္း ကြၽန္ေတာ့္ေရွ႕ေရာက္လာတဲ့ ဘြတ္ဖိနပ္တစ္ရံေၾကာင့္ ေခါင္းေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ..

" Yeol "

" မငိုပါနဲ႔ baek "

သူ .. သူ အခု ကြၽန္ေတာ့္ဆီ ဘာလာလုပ္တာလဲ ?

ကြၽန္ေတာ္ မ်က္ရည္ေတြ စိုစြတ္ေနတဲ့ မ်က္၀န္းကို အတန္ငယ္မာထန္လိုက္ရင္း သူ႔ကို စိုက္ၾကည့္လိုက္မိသည္ ။

" ဘာလာလုပ္တာလဲ ? "

ေအးစက္စက္အသံနဲ႔ ေမးလိုက္ေတာ့ ..

" ကိုယ္ လည္ေခ်ာင္းနာေနလို႔ ေဆးရုံလာျပတာေလ .. Baek ဘာလို႔ ငိုေနတာလဲ ? "

အျပစ္ကင္းစင္လြန္းတဲ့ မ်က္နွာထားနဲ႔ ကြၽန္ေတာ့္ေဘး၀င္ထိုင္ကာ ကြၽန္ေတာ္ပခံုးကို နူးညံ့စြာ လက္တင္လာျပီး ေမးခြန္းထုတ္ေလရဲ႕ ..

" မထိပါနဲ႔ "

ပခံုးေပၚက သူ႔လက္ေတြကို အလိုမက်စြာ ဖယ္ထုတ္လိုက္ျပီး ထိုင္ေနရာက မတ္တပ္ရပ္လိုက္ေတာ့ သူက နားမလည္ဟန္နဲ႔ ၾကည့္ေလတယ္ .. အလကား ။

" baek .. ဘာစိတ္ညစ္စရာ ရွိလို႔လဲ ? "

ကြၽန္ေတာ့္မွာေတာ့ ခ်စ္လိုက္ရတာ .. ေဘးနားကေန အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္နဲ႔ ခ်စ္ေနလိုက္ရတာ .. သူကေတာ့ အပ်င္းေျပ ကစားရုံတဲ့လား !!

အရည္ေတြ ရြွန္းလဲ့ေနတဲ့ မ်က္လံုး၀ိုင္းေလးေတြက အခုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ထဲ မုန္းစရာ ..

" လိမ္ရတာ ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းလား ? ဘာမွနားမလည္ပဲ မင္းရဲ႕ေဘးနားမွာ အရူးတစ္ေယာက္လို လိုက္ကပ္ေနတဲ့ ငါက မင္းအျမင္မွာ မင္းေပ်ာ္ဖို႔အျပင္းေျပ ကျပေနတဲ့ ရုပ္ေသးရုပ္လို႔ ထင္ေနလားလို႔ ? !! "

ေဆးရုံဆိုတာကိုလည္း သတိမရေတာ့ဘဲ မ်က္စိမွိတ္ရင္း နာက်င္စြာ ေအာ္ေနမိသည္ ။ က်လာတဲ့ မ်က္ရည္စေတြကိုလည္း နာက်ည္းမိရျပန္သည္ ။

" မဟုတ္ဘူး .. မဟုတ္ဘူး baek .. တစ္ခုခုအထင္မွားေနတယ္ထင္တယ္ .. ကိုယ္ ဘာတစ္ခုမွ နားမလည္နုိင္ေတာ့ဘူး ကိုယ့္ကို ဘာအထင္လြဲေနတာလဲကြာ ? "

အသည္းအသန္ ကြၽန္ေတာ့္ပခံုးကို ကိုင္လွဳပ္ကာ စကားေတြေျပာေနတဲ့ သူ႔ကို ၾကည့္ရင္း နွဳတ္ခမ္းတို႔က အလိုလို တြန္႔ခ်ိဳးမိသား .. ဟက္ ကြၽန္ေတာ့္ကိုေလ သူ သိပ္ကိုအထင္ေသးေနတာ ..

Heart RulerWhere stories live. Discover now