Baek's pov ;
" baekhyun .. ေနမေကာင္းဘူးလား မ်က္နွာမလန္းဘူးျဖစ္ေနတယ္ "
မနက္ကတည္းက sehun အတြက္ က်ဴရွင္လခဘယ္လိုေပးရင္ေကာင္းမလဲ ဆိုတာ စဥ္းစားေနေတာ့ အလုပ္ထဲမွာလည္း စိတ္မရြင္လန္း ..
ပံုမွန္တက္ၾကြေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ျငိမ္ေနေတာ့ chen က မေနနုိင္စြာဘဲ ေမးေလရဲ႕ ..
" မဟုတ္ပါဘူး .. ေနေကာင္းပါတယ္ "
" အင္း ငါကမင္းမ်က္နွာမေကာင္းလို႔ ေမးၾကည့္တာ "
" ဟို .. Chen nah .. "
~ ဟူး .. ေျပာရင္ေကာင္းမလား မေျပာရင္ေကာင္းမလား !!
" ေျပာေလ baekhyun ဘာျဖစ္လို႔လဲ ? "
ထစ္ထစ္ေငါ့ေငါ့ျဖစ္ေနေသာ ကြၽန္ေတာ့္စကားကို chen က ေထာက္ေပးေသာ္ျငား ေ၀ခြဲမရျဖစ္ေနဆဲ .. ေျပာလို႔ေကာင္းပါ့မလားေနာ္ ..
" မင္းဆီမွာ ပိုက္ဆံအပို နည္းနည္းေလာက္ရွိမလား ? "
အားတင္းကာေျပာလိုက္ေပမယ့္ မ်က္နွာကေတာ့ ပူမိသည္ ။
" မင္း ပိုက္ဆံလိုလို႔လား ? "
" အင္း .. "
" ငါ့ဆီမွာ စုထားတာနည္းနည္းေတာ့ရွိမယ္ .. ဒါေပမယ့္ မင္းအတြက္ေလာက္ပါ့မလားေတာ့ မသိဘူး .. ငါလည္း ညီမေလးေက်ာင္းစရိတ္အတြက္ ေပးလိုက္ေတာ့ "
အင္းေပါ့ေလ .. Chen မွာလည္း အခက္အခဲရွိသူမဟုတ္လား ? ညီမေလးနဲ႔ နွစ္ေယာက္တည္းေနရသူမို႔ ပံုမွန္ေနနုိင္စားနုိင္ရုံမ်ွသာ ..
" ရပါတယ္ကြာ .. ငါ ထပ္ရွာၾကည့္လိုက္ပါဦးမယ္ "
" ေတာင္းပန္ပါတယ္ .. မကူညီေပးနုိင္လို႔ .. "
Chen ကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို မကူညီနုိင္လို႔ အားနာေနဟန္ .. ကြၽန္ေတာ္တို႔လို ဘ၀သမားေတြ အတြက္ကေတာ့ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ကူညီေပးဖို႔ ေနေနသာသာ ကိုယ္၀မ္းကိုယ္ေတာင္ မနည္းျဖည့္ေနရသည္ေလ ..
" ကိစၥမရွိပါဘူး "
ရယ္ေမာရင္းသာေျပာလိုက္ရေပမယ့္ စိတ္ထဲမွာေတာ့ ေလးလံလို႔ .. ဟူးးး ဘာလုပ္ရပါ့မလဲေနာ္ ..
💙💚💜💛
" baekhyun !! "
" အင္ .. "
YOU ARE READING
Heart Ruler
FanfictionMy Heart is Ruled by rule..! You are my heart ruler..! Chanbaek(Yaoi) Collaboration Fic by PuppyYoda_Lover and YeolliesSakura