Η συναντηση!

842 73 11
                                    


7:30 το πρωι χτυπαει το ξυπνητηρι και ως συνηθως βαριεμαι να σηκωθω!Αλλα λεω "Δαναη πρεπει να σηκωθεις γιατι ειναι κριμα να παρεις απουσια!"Ετσι σηκωνομαι πλενω τα δοντια μου,ντυνομαι και τρεχω κατω στην κουζινα για να παρω πρωϊνο.Αφου πηρα πρωϊνο ετρεξα στην σταση του λεωφορειο και εκει με περιμενε η κολλητη μου η Μαρια!
Μαρια:Πρωι,πρωι ηρθες και εσυ,σε 10 λεπτα μπαινουμε!
Εγω:(με λαχανιασμενη φωνη)Ναι σορρυ ρε απλα αργησα να σηκωθω!
Μαρια:ως συνηθως...!Τελος παντων ακουσα οτι ο μπαμπας σου ετοιμαζει καινουρια ταινια?
Εγω:Αληθεια?
Μαρια:Ναι καλε...ενημερωμενη σε βρισκω παντως!
(Ηρθε το λεωφορειο)
Αφου φτασαμε στο σχολειο ολοι επεσαν πανω μου για να μαθουν ποια θα ειναι η νεα ταινια του μπαμπα μου!Εγω δεν ειχα ιδεα και ετσι δεν τους απαντησα!
Μαρια:Ποιος λες να ειναι ο πρωταγωνιστης αυτη τη φορα?
Εγω:Δεν ξερω αλλα ελπιζω να ειναι ομορφος τουλαχιστον😂
Μαρια:Εσυ και οι ομορφοι σου!
(Στο σπιτι)
(Χτυπαει το κουδουνι)
ΠΑΩΩ!!(φωναζω)
Ανοιγω την πορτα και βλεπω τον μπαμπα μου!Τον αγκαλιασα και τον φιλησα.
Μπαμπας:Τι κανει σημερα η πριγκιπισσα μου?
Εγω:Καλα ειμαι!Εμμ ακουσα οτι βγαζεις καινουρια ταινια!
Μπαμπας:Καλα ακουσες!Εφερα τον πρωταγωνιστη σημερα μαζι μου γιατι θα κοιμαται για 5 μηνες στο σπιτι μας!
Εγω:Αληθεια?Ποιος ειναι λοιπον?
Ερχεται πισω απο τον μπαμπα μου ο.....JUSTIN BIEBER!!!Μου ηρθε να πεσω κατω!
Μπαμπας:Justin απο εδω η Δαναη,Δαναη απο εδω ο Justin!
Justin:Γεια σου ομορφη!
Εγω:Γ..γ..γεια σου!!
Πλευρα Δαναης:
Καποιος μου κανει πλακα?Δεν μπορει να ειναι αληθεια?Ο ερωτας της ζωης μου στην πορτα του σπιτιου μου να με λεει ομορφη και οτι θα κοιμαται σπιτι μου 5 μηνες!!

ΛΟΙΠΟΝ ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΤ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!BYEE:)

Ο Φιλοξενουμενος Μου (Justin Bieber)Where stories live. Discover now