Μετα απο ενα μηνα....Φεβρουαριος 2011
Πλευρα Δαναης
Η σχεση μας με τον Justin παει πολυ καλα!Σαν σημερα πριν απο ενα μηνα τα φτιαξαμε....στεναχωριεμαι που εμειναν μονο 4 μηνες αλλα κατι θα βρουμε για να μην χωριστουμε!
Πλευρα Justin
Σαν σημερα πριν απο ενα μηνα ηταν η καλυτερη μερα της ζωης μου!Η Δαναη εγινε η κοπελα μου!Θα της κανω μια εκπληξη για να της μεινει αξεχαστη αυτη η επετειος!
Ηταν Σαββατο πρωι δεν ειχα σχολειο ουτε ο Justin γυρισμα. Ξυπνησα 9:00 και ετρεξα στο δωματιο του....ανοιξα απαλα την πορτα και πηγα και καθισα διπλα του στο κρεβατι!Κοιμοταν σαν αγγελος και δεν ηθελα να τον ξυπνησω!Του χαιδευα τα μαλλια και του ελεγα....
Εγω:Justin...ξημερωσεε!!
Justin:μμμ λιγο ακομα μαμα
Εγω:(γελασα σιγα για να μην τον ξυπνησω)Αγαπη μουυ ξυπναα!!
Justin:μμμ...καλημεραα Δαναη μου!Τι ωραιο ξυπνημα...να ανοιγεις τα ματια σου και να βλεπεις την κοπελα σουυ να σου χαιδευει τα μαλλια!
Εγω:(του εδωσα ενα πεταχτο φιλι στο στομα)Καλη επετειοο!!
Justin:Επετειοο??εχουμε επετειο??
Εγω:(δεν το πιστεψα οταν μου το ειπε) 25 Φεβρουαριου σου λεει κατι??Ενα μηνα μαζι?
Justin:Α ναιι συγγνωμη το ξεχασα!
Εγω:Οπαα κατσεε....το ξεχασες?Μα πως μπορεσεςς!!
Justin:Ελαα ρε αγαπη μου μην το κανεις αυτοο τωρα!
Εγω:(φευγω και παω προς την πορτα)Καλη επετειο και παλι!!(φωναζω νευριασμενη)
Justin:χαχα το πιστεψεε!!Μην χανω ομως χρονο παω να ετοιμασω τα πραγματα για την αξεχαστη επετειο της Δαναης!
Πλευρα Δαναης
Δεν μπορω να το χωνεψω οτι το αγορι μου ξεχασε την επετειο μας....λες και εχει πολλα πραγματα να θυμηθει ρε φιλε!
(Απογευμα)Ημουν στο δωματιο μου και εβλεπα βιντεο στο youtube και ενα γραμμα ηρθε κατω απο την πορτα!Το γραμμα ελεγε:"Στις 21:30 να βαλεις τα καλα σου και να κατεβεις κατω"
Justin αυτο δεν βοηθαει την κατασταση!!!(φωναξα)
(20:00)Αρχιζα να ετοιμαζομαι!Ετσι αρχισα να διαλεγω ρουχα και αφου μετα απο πεντε αιωνες αποφασισα ετρεξα στο μπανιο για να βαφτω!Αφου τελειωσα και εβαλα τα τακουνια μου ανοιξα την πορτα του δωματιου μου και....OMGG!!Ολο το πατωμα ηταν γεματο λουλουδια που οδηγουσαν εως τον κατω οροφο!Κατεβηκα και ειδα τον justin να με περιμενει κατω καλοντυμενος και κρατουσε ενα μπουκετο τριανταφυλλα(τα αγαπημενα μου)
Justin:wow Δαναη....εισαι...εισαιιι πανεμορφη
Εγω:Σε ευχαριστω και εσυ... κατι κανεις!
Justin:Κατεβασε το προσωπο του λυπημενα!
Εγω:ωωω γλυκουλη μουυ σε πειραζωω βρεε ελα εδωω!!(τον αγκαλιασα και τον φιλησα)
Justin:Καλη επετειο αγαπη μου❤
Εγω:Ωστε δεν το ξεχασες?
Justin:Μα πως θα μπορουσα να ξεχασω την καλυτερη μερα της ζωης μου?
Εγω:Λοιπον θα ανταλλαξουμε τα δωρα μας?
Justin:Φυσικα!(μου δεινει ενα παραλληλογραμμο κουτι που μεσα μαλλον ειχε κοσμημα)Το ανοιγω και.....ΔΙΑΜΑΝΤΕΝΙΟ ΒΡΑΧΙΟΛΙ?
Εγω:Βρεε δεν επρεπε....σε ευχαριστω παντως!!Οριστε το δικο σου!
Justin:Rolex?Δεν ξερεις ποσο ηθελα ενα ρολοι!!Σε ευχαριστωω αγαπη μου αν και ηδη εχω το καλυτερο δωρο!
Εγω:Και ποιο ειναι αυτο?
Justin:Εχω εσενα για κοπελα μου!Χευυυυ!!Λοιπον αυτο το παρτ ειναι το πιο ρομαντικο μεχρι στιγμης και το πιο αγαπημενο μου!!Αν σας αρεσε βαλτε ενα αστερακι και τα λεμεε!!Byee😘
ESTÁS LEYENDO
Ο Φιλοξενουμενος Μου (Justin Bieber)
Novela JuvenilΗ Δαναη ενα 17 χρονο κοριτσι που παει Λυκειο δεχεται εναν απροσμενο φιλοξενουμενο στο σπιτι της απο τον μπαμπα της ο οποιος ειναι παραγωγος ταινιων!Αυτος ο φιλοξενουμενος δεν μπορουσε να ειναι καποιος αλλος εκτος απο τον αγαπημενο της Justin! Τι αρα...