Γειαα σαςς λοιπονν σημερα θα μιλησω για το πως νιωθω που ο Justin διεγραψε τον λογαριασμο του στο ινσταγκραμ και για το Jofia Drama!Ας ξεκινησουμε απο το Jofia Drama!
Λοιπον οπως ολες οι belieber ξεραμε ο Justin ηταν single....μεχρι που ανεβηκαν φωωτογραφιες με την (18χρονη πλεον)Sofia Richie την κορη του Lionel Richie να ειναι μαζι με τον Justin και να περπατανε!Εγω απλα νομιζα οτι ηταν φιλοι....μεχρι που την πηρε μαζι του στην Ιαπωνια για το purpose tour!Εκει περα τους επιασαν οι παπαρατσι να αγκαλιαζονται και να περπατανε χερακι-χερακι....εγω ακομη ηλπιζα οτι ηταν φιλοι!Το αλλο πρωι ο Justin ειχε ανεβασει 6 σελφι στο ινσταγκραμ με την Sofia και στην μια απο κατω με λιγα λογια ελεγε:Σταματηστε να κανετε hate σε ατομα που συμπαθω....αν εισασταν αληθινες φαν δεν θα το κανατε....αν συνεχισετε θα σβησω τον λογαριασμο μου!Ολεσ παθανε υστερια που τους αποκαλεσε φαν αντι για beliebers.....εγω αντιθετως δεν θυμωσα καθολου διοτι ηξερα οτι ηταν θυμωμενος οταν το εγραφε και ηξερα και ξερω οτι μας αγαπαει!Κανενας δεν ακουσε τον Justin και το επομενο πρωι ειχε κι ολας διαγραψει τον λογαριασμο του....επαθα σοκ αλλα απο την αλλη δεν μου ηταν και τοσο μεγαλη εκπληξη γιατι πανω κατω μπορω να πω οτι το περιμενα!Περιμενα μερες να γυρισει μεχρι που το ξανανοιξε για πολυ λιγο....μετα στο twitter εγραψε:Still no instagram it was an accident!Τοτε εχασε ενα πολυ μεγαλο μερος απο τις Belieber γιατι λεγανε οτι παιζει με τα αισθηματα μας....εγω λιγο συμφωνησα αλλα δεν μπορω να του θυμωσω!Μετα ανεβηκαν καποιες φωτογραφιες του με την Sofia να φιλουνται....οκ εκει περα ηταν το μεγαλο το σοκ!Αλλα οκ πια τους εχω συνηθισει μαζι γιατι οπως και να το κανουμε τον κανει χαρουμενο και οσο ειναι ο Justin χαρουμενος εγω ειμαι 100 φορες πιο χαρουμενη απο εκεινον!Τωρα οσο για το ινσταγκραμ οπως σας ειπα δεν απογητευτηκα γιατι το ηξερα....ξερω οτι ο Justin μας αγαπαει οπως και εμεις τον αγαπαμε....δεν ειμαστε μονο οι beliebers του αλλα και η οικογενεια του ταυτοχρονα!Ειμαστε ενα με τον Justin και αυτο καμια Sofia δεν μπορει να το αλλαξει!
Λοιπονν αυτα ειχα να πω...αν συμφωνητε πειτε το μου κατω στα σχολια και βαλτε ενα αστερακιι!Τα λεμεε!Byee😍❤😘
VOUS LISEZ
Ο Φιλοξενουμενος Μου (Justin Bieber)
Roman pour AdolescentsΗ Δαναη ενα 17 χρονο κοριτσι που παει Λυκειο δεχεται εναν απροσμενο φιλοξενουμενο στο σπιτι της απο τον μπαμπα της ο οποιος ειναι παραγωγος ταινιων!Αυτος ο φιλοξενουμενος δεν μπορουσε να ειναι καποιος αλλος εκτος απο τον αγαπημενο της Justin! Τι αρα...