Memories....

196 29 4
                                    

Την αλλη μερα:
(Ημουν στο δωματιο μου και κοιτουσα το εισητηριο μου απο το My world tour)
(Χτυπαει η πορτα)
Justin:Να μπω?
Εγω:Και φυσικα!
Justin:Τι βλεπεις ομορφια μου?
Εγω:Το εισητηριο μου απο το My World Tour!
Justin:Και γιατι το κοιτας καλε?
Εγω:Μπορει να ειναι απλα ενα χαρτι αλλα οταν το κοιταω η φαντασια μου παει μεσα στην Αρενα....θυμαμαι που περιμενα στην ουρα για να μπω....το καλυτερο ομως σημειο ειναι οταν βγηκες και ολες μας αρχισαμε να τσιριζουμε και εγω εβαλα τα κλαματα!Στα πιο πολλα τραγουδια απλα εκλεινα τα ματια μου και σε ακουγα!Οταν ηταν να φυγεις και μας ειπες:I love you Beliebers....thank you so much....Goodbye ηξερα οτι δεν θα σε ξαναδω ποτε και μετα εκλαιγα για τις επομενες 4 μερες!(Αρχισαν να πεφτουν δακρυα στα μαγουλα μου)
Justin:Δαναη μου...(Μου σκουπισε τα δακρυα)
Εγω:Εισαι στα αληθεια εσυ?
Justin:Τι εννοεις καρδια μου?
Εγω:Εισαι εσυ?Αυτο το white boy απο τον Καναδα?Εισαι αυτο το παιδι με την φραντζουλα στο προσωπο?Αυτο το παιδι που εβγαλε το Baby?
Justin:Ναι εγω ειμαι Δαναη μου αλλα δεν μπορω να καταλαβω τι εννοεις!
Δαναη:Μου πηρε καιρο να το καταλαβω.....εισαι ο Justin Bieber και εγω....
Justin:Και εσυ εισαι το κοριτσι μου!
Εγω:Εγω ειμαι μια απλη φαν!
Justin:Εδω κανεις λαθος...εσυ εισαι αυτη που με εκανες να ξαναβρω τον εαυτο μου...εσυ με αλλαξες....οταν ηρθα εδω για την ταινια δεν ημουν τιποτα παρα ενα κακομαθημενο πλουσιοπαιδο...αλλα εσυ Δαναη με βοηθησες να ξαναβρω τον Justin μεσα μου....οχι τον Justin Bieber αλλα τον Justin....!
Εγω:(Κοκκινισα)Αληθεια?
Justin:Ελα εδω...(με αγκαλιασε)(Μου ψυθηρισε στο αυτι):Dont you give up nah nah nah i wont give up nah nah nah let me love you!(Μετα απλα κοιτουσαμε ο ενας τον αλλο στα ματια και ο Justin δαγκωνοταν)(Μετα με φιλησε)

Ο Φιλοξενουμενος Μου (Justin Bieber)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang