(Την αλλη μερα)
Μου ηρθε μυνημα:
Without you I'm on my own am I gonna be alone.....!
Εγω:Omgg τον ξερω αυτον τον ηχο....ο Ross????(Με τον ross γνωριζομαστε απο μικρα παιδια και ας πω οτι....κατι ειχαμε)Το μυνημα εγραφε:
Γεια Δαναη....γυρισα επιτελους σπιτι απο τον world tour και θα ηθελα να τα πουμε...εμμ στις 6 στην γνωστη καφετερια ειναι οκ?Εγω ημουν λιγο μπερδεμενη γιατι τα εχω με τον Justin αλλα μου ειχε λειψει(φιλικα) και ετσι του απαντησα:Οκκ τα λεμε εκει!Μετα κατεβηκα κατω και ειδα ενα μυνημα...ηταν απο τον Justin και ελεγε:Καλημερα πριγκιπισσα μου....πηγα για πεζοπορια....τα λεμε σε λιγο!
Εγω:αχχχ αυτα τα γραμματα του!
(Χτυπαει το κουδουνι)
Εγω:Αγαπηηηη!
Justin:Πριγκιπισσαα!Τι κανεις?
Εγω:Καλα...(πηγα να τον αγκαλιασω)
Justin:Δεν θα ηθελες να το κανεις αυτο....ειμαι ιδρωμενος!
Εγω:Δεν με νοιαζει!(Ακομη και ιδρωμενος μυριζει υπεροχα)
(5:30 ωρα)
Εγω:(Οκ σχεδον ετοιμη...μονι παπουτσια να βαλω)(Πηγα να ανοιξω την πορτα και ο Justin καθοταν στον καναπε)
Justin:Που πας?
Εγω:Για καφε με την Μαρια...(δεν μπορω να λεω ψεματα αλλα δεν μπορουσα να του πω οτι πηγαινα για καφε με ενα αλλο αγορι)
Justin:Καλα να περασετε λοιπον!(Ηρθε και με φιλησε στο στομα)Να δωσεις χαιρετισματα στην Μαρια!
Εγω:Θα της δωσω,θα της δωσω!
(Στην καφετερια)
Εγω:Ross!!!
Ross:Μικρηηη!
Εγω:Ποιον ειπες μικρηη?(Γελασα και πηγα να τον αγκαλιασω)
Εγω:Εχουμε να τα πουμε ενα χρονο ε?
Εγω:Ναιι....μου ελειψεςς!
Εγω:Και μενα ρεε!Ελα να κατσουμε!
(Αφου παραγγειλαμε)
Ross:Κοιτα Δαναη....δεν σε εχω ξεπερασει ακομα και θα ηθελα να τα ξαναφτιαξουμε..!
Εγω:Ross...ειμαι ηδη σε σχεση!
Ross:Το περιμενα!
Justin:Δαναη?
Εγω:Justin τι κανεις εδω?
Justin:Ηρθα να παρω ενα καφε....η Μαρια που ειναι και ποιος εισαι εσυ?
Εγω:Justin να σου εξηγησω...!
Justin:Τι να μου εξηγησεις Δαναη?Οτι μου ειπες ψεματα?Πριν λιγες μερες εγινε το ιδιο με τον Χρηστο!
Ross:Ποιος ειναι ο Χρηστος?
Justin:Εσυ μην μιλας!
Εγω:Αυτος εδω ειναι ο Ross και γνωριζομαστε απο μικρα παιδια!
Justin:Πως σε λενε ειπαμε?
Ross:Ross!
Justin:Σιγα μην σε λενε και φουξια ρε ηλιθιε!
Εγω:Justin χαλαρωσε ενταξει?
Justin:Φευγω!
YOU ARE READING
Ο Φιλοξενουμενος Μου (Justin Bieber)
Teen FictionΗ Δαναη ενα 17 χρονο κοριτσι που παει Λυκειο δεχεται εναν απροσμενο φιλοξενουμενο στο σπιτι της απο τον μπαμπα της ο οποιος ειναι παραγωγος ταινιων!Αυτος ο φιλοξενουμενος δεν μπορουσε να ειναι καποιος αλλος εκτος απο τον αγαπημενο της Justin! Τι αρα...