As long as you love me!

285 35 3
                                    

Μπαμπας:Δαναηη???Justinn??
Εγω:Μπαμπαα???
Justin:κυριε James?Αφηστε με να σας εξηγησω δεν ειναι αυτο που νομιζετε....
Μπαμπας:Τι ειναι τοτε ρε γελοιε?Σε φιλοξενω σπιτι μου και κοιμασαι με την κορη μου?
Δαναη:Κοιτα μπαμπα εγω και ο Justin.....εχουμε δεσμο!
Μπαμπας:τιιιι???σας το απογορευω!Justin σε καλεσα για επαγγελματικους λογους και οχι για να κοιμασαι με την κορη μου!
Justin:Σας παρακαλω μην μας χωρισετε...αγαπιομαστε....
Εγω:(Εκλεγα παρα πολυ και το προσωπο μου ειχε κοκκινισει!)
Μπαμπας:(Αρχισε να χτυπαει με πολυ δυναμη τον Justin,που ο καημενος ειχε πεσει κατω)
Εγω:ΜΠΑΜΠΑΑΑΑ σταματααα γαμωτο!!!(κλαιγοντας)(προσπαθησα να τους χωρισω και το καταφερα!)Σε μισωω δεν θελω να σε ξαναδω μπροστα μου...ειπα στον μπαμπα....το ξερω σκληρο αλλα πονεσε τον justin...!Προσπαθησα να τον ανεβασω πανω και τον εβαλα στο κρεβατι του!
Εγω:Justin αγαπη μου....!Συγγνωμη.....ξαπλωσα πανω του και εκλαιγα.
Justin:Δ...α...ν...α..η?
Εγω:Ναι justin μου??(Σκουπισα τα δακρυα μου απο τα ματια μου.
Justin:Π..ονα...ω!
Εγω:Το ξερω Justin μου αλλα ολα θα πανε καλα!
Justin:Μην στεναχωριεσαι...εγω θα ειμαι ενταξει!
(Χτυπαει η πορτα του δωματιου)
Μπαμπας:Δαναη μπορω να σου μιλησω?
Εγω:Μπαμπα ασε με ησυχη δεν ειμαι σε θεση να σου μιλησω τωρα....προσεχω τον Justin!
Μπαμπας:ο Justin κοιμαται...ελα Δαναη!
Εγω:Ουφφφ ενταξει!
(Πηγαμε εξω στον διαδρομο)
Εγω:Τι θες?
Μπαμπας:Πρωτα απο ολα μιλα καλυτερα στον πατερα σου!
Εγω:Πλακα μου κανεις?Χτυπησες τον Justin και θες να σου μιλαω και καλα?
Μπαμπα:Εγω απλα...τρελαθηκα οταν σας ειδα μαζι!
Εγω:Και δηλαδη δεν μπορουσαν να λυθουν ολα με λογια επρεπε να τον χτυπησεις?
Μπαμπας:Εχεις δικιο συγγνωμη επρεπε να ειχα φερθει πιο ωριμα!
Εγω:Δεκτη η συγγνωμη αλλα μπαμπα αν δεν θελεις αγορι στην ζωη μου θελεις στο μελλον να ειμαι μονη μου με γατες?
Μπαμπας:Φυσικα οχι απλα νομιζα οτι θα μου κλεψει το κοριτσακι μου...!
Εγω:Μπαμπα παντα θα ειμαι το κοριτσακι σου και ποτε κανεις δεν θα μας χωρισει!
Μπαμπας:(με αγκαλιαζει)χιλια συγγνωμη και παλι...επειδη σε αγαπω το εκανα!Μπορειτε να ειστε μαζι!!
Εγω:Δεν πειραζει μπαμπα σε καταλαβαινω!Επισης χαιρομαι που συμφωνεις!

(Ακουγεται μεσα απο το δωματιο ο Justin)Justin:Δαναηη??
Εγω:ο justin...λες να επαθε κατι?

Γειαα σαςς!Λοιπον αυτο το παρτ ειναι πιο σοβαρο αλλα ενταξει οχι μονο ρομαντζα και φιλια!Αν σας αρεσε βαλτε ενα αστερακι για να συνεχισωω!!Byee❤❤😘



Ο Φιλοξενουμενος Μου (Justin Bieber)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora