Τσακωμος-Γενεθλια!

333 34 16
                                    

Justin:Δαναη....ακουσες?
Εγω:Δεν ντρεπεσαι ρε?Εχεις ακομα συνδεση με την Selena?
Justin:(προσπαθησε να ερθει να με ακουμπησει να με ηρεμησει)Δαναη....
Εγω:Μην με ξαναγγιξεις!Δεν σου ανηκω πια!
Justin:Τι θες να πεις αγαπη μου?
Εγω:Θελω να πω "αγαπη μου" οτι χωριζουμε!
Justin:Κοιτα....απλα ενιωσα μια στιγμη αδυναμιας και η selena με ηρεμει και ετσι την πηρα....τηλεφωνο!
Εγω:Πως τολμας και μου το λες αυτο ρε?Ξερεις,υπαρχω και εγω εδω μεσα και ειμαι κατι παραπανω απο την selena για εσενα!Ξερω ειχατε μια μεγαλη ιστορια αλλα....(αρχισα να κλαιω και γονατισα κατω)
Justin:Δαναηηηη!!(Ηρθε να με σηκωσει)
Εγω:Νομιζω οτι ειπαμε κατι πριν για αυτο justin!Δεν θα με ξαναγγιξεις!
Justin:(Γονατισε κατω μαζι μου)Ματια μου κοιτα με....εισαι η μοναδικη γυναικα στην ζωη μου αυτη τη στιγμη!Οταν εισαι διπλα μου ξεχναω να αναπνεω....αυτος ο ενας μηνας ηταν ο καλυτερος της ζωης μου!Σε λατρευω!Εισαι το διαμαντι μου!(Μου σκουπισε τα δακρυα)!Για να δω ενα χαμογελο στο προσωπακι της πριγκιπισσας μου τωρα!
Εγω:(Χαμογελασα)
Justin:Αυτη ειναι η Δαναη μου!
Εγω:Δηλαδη δεν αγαπας την selena?
Justin:Βρε ζωη μου τι σου λεω τοση ωρα?ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ!!Αμα σε χασω δεν ξερω τι θα κανω!Αμα σε δω με καποιον αλλο θα τα χασω!Καμια αλλη πανω απο εσενα!ΠΟΤΕ!!Ασε αυτα που ειπα στο τηλεφωνο!
Εγω:Και εγω σαγαπαω περισσοτερο απο την ζωη μου!(Παω στο αυτι και του ψυθιριζω)Χρονια πολλα!
Justin:(Χαμογελαει γλυκα)Αρχιζει και με φιλαει με παθος(οταν λεμε παθος με πολυ παθος😂)
Πλευρα Justin
Χαιρομαι που τα βρηκαμε με την Δαναη!Πραγματικα ειναι η ζωη μου,η αναπνοη μου!Αυτο με την selena οκ μεγαλη βλακεια μου!
Δαναη:
Τον πηγα κατω με κλειστα τα ματια!Τα ειχα ετοιμα ολα!Του ειπα να τα ανοιξει και αντικρισε ολα αυτα, με πηρε και με σηκωσε(κυριολεκτικα)!
Justin:Μα τι κοριτσι εχω εγω?
Εγω:Ξερω Ξερω το καλυτερο😂Μα πως θα μπορουσα να ξεχασω το μωρο μου?
Justin:(με φιλησε)Μυριζεις υπεροχα!
Εγω:εσυ να δειςς!!
Κοιμηθηκαμε μαζι αγκαλια στο καναπε αλλα το πρωι μπηκε ο μπαμπας μου μεσα και.....
------------------------------------------------------
Γειααα σαςςς!!Λοιποννν ξερωω παλι σε αγωνια σας κρατησαα!!Is it too late now to say sorry?Ξερω οτι ξεχναω να λεω οτι η Δαναη πηγαινει σχολειο και ο justin στο γυρισμα αλλα πειτε οτι τα κανουν να μην τα γραφω και περνουν σειρες!!Επισης στην φωτο στην αρχη ξερω ειναι η selena και ο justin απλα πειτε οτι στην θεση της selena ειναι η Δαναη τοτε που ειπα οτι την σηκωσε!Αν σας αρεσε βαλτε ενα αστερακι!Byee😘

------------------------------------------------------Γειααα σαςςς!!Λοιποννν ξερωω παλι σε αγωνια σας κρατησαα!!Is it too late now to say sorry?Ξερω οτι ξεχναω να λεω οτι η Δαναη πηγαινει σχολειο και ο justin στο γυρισμα αλλα πειτε οτι τα κανουν ν...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Ο Φιλοξενουμενος Μου (Justin Bieber)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz