Janae's back

219 32 4
                                    

Λοιπον πριν αρχισω θελω να σας πω οτι σε αυτο το κεφαλαιο θα πεσει αρκετο δραματακι!Αν μπορειτε να το αντεξετε διαβαστε:
(Εξω εβρεχε)
Εγω:Γιατι που πας?
Justin:Πως μπορεις να ρωτας?Δεν με αγαπας πια και το ξερω....
Εγω:Απλα δεν μπορω να ζω ετσι θελω να ειμαι μια εφηβη που ζει μια κανονικη ζωη!
Justin:Αν με αγαπουσες δεν θα σε ενοιαζαν οι καμερες οπως δεν νοιαζουν εμενα!
Εγω:Σε αγαπαω....πολυ και απλα....απλα...
Justin:Οκ καταλαβα....αντιο...
(Ο κηπος ηταν μεγαλος και ο justin περπατουσε για να φτασει στον δρομο)
Εγω:JUSTIN!(Αρχισα να τρεχω προς σε αυτον)
Εκεινος αφησε την βαλιτσα και ετρεχε και αυτος προς εμενα!Επεσα πανω στην αγκαλια του!
Εγω:(κλαιγοντας)Συγγνωμη.....χιλια συγγνωμη!
Justin:Σσσσ ειναι ενταξει..εγω συγγνωμη!Μου ελειψε η μυρωδια των μαλλιων σου!
Εγω:Εμενα μου ελειψαν οι αγκαλιες σου!Μην με αφησεις ακομα(απο την αγκαλια)
Justin:Δεν σε αφηνω!
(Μετα φιληθηκαμε)
Justin:Δηλαδη το Janae επεστρεψε?
Εγω:Νομιζω πως ναι!
Justin:Δεν ξερεις ποσο δυσκολο ηταν να σε βλεπω και να μην μπορω να σε αγγιξω η να σε φιλησω!
Εγω:Θελω να ξερεις οτι ποτε δεν θα σταματησω να σαγαπω οτι και να γινει με εμας!
Justin:Ουτε και εγω Δαναη μου!Και τωρα εισαι ολη δικια μου και παλι
(Ξεχασα να πω οτι η Δαναη εχει και μια μικροτερη αδερφη την Μελινα η οποια ειναι 4)
Μελινα:Ζαναηηη!Και τρεχει πανω μου για να την σηκωσω!
Εγω:Τι κανει η αγαπη μου?
Μελινα:Καλια...εμμ τσι λεγατε πλιν?
Εγω:Ααα τιποτα!
Justin:Αωω γλυκουλιι!Μπορω να εχω μια αγκαλια?
Μελινα:Τσε φυσικα!Οου μαι μπιμπελ!Εισαι ο τζατιν μπιμπελ!
Justin:Ναι ειμαι και χαρηκα που σε γνωρισω γλυκια μου!
Μελινα:Πλεπει να ζεις το ζωματιο της Ζαναης....ειναι ζεματο αφισες χιου!Οτσαν ο μπαμπας τσε η μαμα της αγολασαν εισητηλια για το believe tour εκλαιζε ατατητα!
Εγω:Μελινααα!!
Justin:Ωστεε ετσι εε?γεματο αφισες μου?
Εγω:Σου ειπα οτι ειμαι η
Hardcore belieber!Χαχαχα
Μελινα:χιχιχι
Justin:χαχαχ

Λοιπονν γεια σαςς!!Ελπιζω να σας αρεσε αυτο το κεφαλαιο!Ελπιζω επισης να μην σας εσπασα τα νευρα με τα λογια της Μελινας!Αν σας αρεσε βαλτε ενα αστερακι!Byee😘

Ο Φιλοξενουμενος Μου (Justin Bieber)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon