Pov Floor
De wekker ging ik druk hel met tegen zin af. Ik ga recht zitten in mijn bed. Ik neem mijn gsm en kijk of ik geen berichten heb. 1 bericht stond er ik opende het bericht en zag dat het Tineke was. Ik las het bericht 'Floor kan je me komen halen mijn autovand is plat en ik heb geen reserve band en Koen is al vertrokken met zijn auto.' Ik antwoorde 'ja is goed ik ben er tegen 7 uur.' Ik kreeg al snel een bericht terug 'Oké is goed.' Ik ga me klaar maken en eet een boterham. Als ik klaar ben met eten neem ik mijn spullen en ga naar de auto. Ik stap in de auto en start de motor. Ik ga langs Tineke en pik haar op. We babbelen nog wat in de auto. We arriveren op kantoor ik parkeer de auto en we gaan naar binnen. Iedereen is er we gaan naar onze plaats en babbelen nog top de chef binnen komt vroeger dan anders. Mannekes allemaal naar de cinéma er zijn daar mensen met een geweet die er niet horen. Iedereen neemt zijn kogelwerende vest Koen en Tineke nemen Barry en iedereen gaat naar zijn auto we rijden zo snel we kunnen naar de cinéma. We zetten onze auto's voor de deur en gaan allemaal langs een andere kant binnen Obi en ik gaan langs de voorkant samen met Koen, Tineke en Barry. We zien de mannen al direct staan en roepen de andere op om naar de voorkant te komen als ze er allemaal zijn roept Tineke ' leg jullie wapens neer!' Ze doen nieg wat we zeggen er gaan er drie lopen Brigitte, Eric, Femke, Robin, Roland en Niels gaan er achter. Ik roep naar de man die nog blijft staan 'leg u wapen neer het is de laatste keer dat ik het zeg of we laten de hond los!' Hij legt zijn wapen niet weg maar richt het op mij. Koen laat Barry lis maar de man schiet naar mijn arm Barry heeft de man te pakken en Obi en Koen boeien hem en nemen hem mee naar hun auto ze vertrekken naar het bureau Tineke helpt me recht en we gaan naar onze auto ik ga aan de passagiers kant zitten en Tineke aan de bestuurders kant ze zet de blauwe op en rijd zo snel als kan naar het ziekenhuis. Aangekomen bij het ziekenhuis stappen we uit en gaan naar binnen. Tineke gaat een dokter halen en die neemt ons mee naar een kamer. Tineke moet buiten wachten en ik moet mee want ze gaan de kogel uit mijn arm halen. Ze verdoven alleen mijn arm en halen de kogel eruit als ze klaar zijn brengen ze me naar een kamer. Tineke komt direct naar me. De dokters komen nog met een gips en doen die rond mijn arm dan mag ik gaan. We gaan naar de auto en rijden naar het kantoor. Op kantoor aangekomen zien we alle auto's al staan. We gaan naar binnen en zien dat Obi en Koen nog bezig zijn de man te verhoren Brigitte en Eric ondervragen een andere man en Femke en Robin nog een andere man. Niels komt naar ons. ' Er is nog 1 man in de cel gaan jullie die verhoren' vraagt hij 'is goed' zeggen wij. Niels gaat de laatste man halen en brengt hem naar ons. ' Hallo meneer wat is u naam?' Vraag ik 'mijn naam is Simon Simon De Lange.' Zegt hij 'wat waren jullie daar van plan in de cinéma?' 'We gingen naar de cinéma voor een fill zei mijn vriend maar toen we toekwamen kamen nog twee kamerraden naar ons ze hadden geweren bij zich en gaven ons elk een geweer. Ze zijn dat we mee moesten komen want anders gingen we eraan. Dus gingen we mee ae begonnen daar te schieten en zeiden dat wij ook moesten schieten dus schoten wij ook. Toen we zagen dat jullie eraan kwamen ben ik en mijn vriend met nog een andere weg gerend de leider bleef staan. Verder weet ik niks van wat hij heeft gedaan.' Vertelde hij. Tineke had alles opgeschreven en Niels bracht de man terug naar de cel. Mijn arm doet nog wat pijn maar het gaat wel we gingen terug naar de refter we waren de eerste die klaar waren Tineke nam een koffie voor mij en haar eigen. We babbelden nog wat na een paar minuutjes kwamen Femke en Robin binnen. 'Hoe gaat het met je?' Vraagt Femke. 'Gaat wel maar mijn arm doet nog pijn.' Zeg ik. We babbelen nog wat verder tot de chef binnen komt hij verdeeld de taken. Koen en Tineke patrouille. Robin en Femke patrouille. Eric en Brigitte papierwerk. Obi en Floor papierwerk. Iedereen begint te werken. Tegen de avond is al ons werk al klaar dus vertrekken we naar huis. Ik ga naar huis. Thuis aangekomen ga ik naar binnen en neem een koekje ik ga in de zetel zitten en zet de tv wat aan. Tegen 5 uur ga ik eten. Als ik klaar ben met eten kijk ik nog wat tv het is 7 uur dus het nieuws gaat beginnen ik kijk wat er gebeurt is en zie dat we op tv zijn. Na het nieuws kijk ik nog even tv en ga dan slapen.Dit is het eerste deel van mijn nieuw boek hopelijk vinden jullie het al een beetje leuk.