deel 6

67 4 0
                                    

Pov Obi
Floor heeft juist gezegd dat ze met me wil trouwen ik kon mijn oren niet geloven toen ze het zei. Ik die de ring rond haat vinger. We geven elkaar een lange en liefdevolle kus. Van de chef mocht ik thuis blijven tot dat floor weer komt werke maar nu ben ik heel blij dat ik ook bij haar kan zijn elke dag. We hebben besloten om bij mij thuis te gaan wonen. Ik ga even naar floor haat huis voor gerief dat ze nodig heeft en billie neem ik al mee naar mijn huis. Al ik thuis aan kom springt luna op mij ik zet billie op de grond en ze gaan spelen. Ik geef ze nog wat eten en vertrek dan terug naar het ziekenhuis. Aangekomen in het ziekenhuis hoor ik stemmen uit de kamer van floor. Ik ga naar binnen en zie koen en tineke zitten. Floor keek me aan van mag ik het zeggen. Ik knik ja naar floor. Floor: koen tineke ik moet jullie iets vertellen ik en obi gaan samenwonen en we gaan trouwen we zijn al lang verliefd op elkaar maar nu weten we het van elkaar en dus gaan we trouwen. Koen en tineke feliciteren ons maar gaan dan wel terug gaan werken. Flooren ik babbelen nog wat tegen de avond hebben we wel een paar berichtjes gekregen om te vragen hoe het is met floor. Om 23:00 gaan we slapen.
Twee weken later
Vandaag is het de dag dat floor naar huis mag haar ribben zijn genoeg hersteld om te lopen haar arm is wel nog gebroken dus heeft ze nog een gips. De dokter komt binnen en controleert floor nog een keer en dan vertrekken we naar huis. Thuis aangekomen doe ik de deur open de hondjes zitten voor de deur te wachten ik neem luna mee en floor pakt billie op. Wd gaan naar binnen het is middag dus ga ik naar de keuken om eten te maken floor speelt nog wat met de hondjes. Als het eten klaar is eten we het snel op want we gaan eens langs op het kantoor voor het nieuws te vertellen. Na het eten nemen we ons gerief en vertrekken naar het kantoor. We komen aan op het kantoor en zeggen een goeien dag tegen patrick. We gaan verder naar het kantoor van de chef. We kloppen aan en we horen dat we binnen mogen komen. De chef begroet ons. We gaan zitten. De chef vraagt hoe het gaat. Floor antwoord goed maar het is al beter geweest. Dan neem ik het woord. Chef we moeten u iets zeggen floor en ik we zijn al lang verliefd om elkaar maar nu weten we het zeker we gaan trouwen. De chef feliciteerd ons. We babbelen nog wat en gaan naar buiten. We gaan langs de verhoorkamer van Brigitte en eric we kloppen op de deur en eric komt open doen. We geven hem een knuffel en brigitte komt snel naar ons en geeft floor een dikke knuffel ze is niet veel kunnen langs komen in het ziekenhuis maar dat vinden wij niet er we weten dat ze wel bezorgt was over floor. Na dat we iedereen eens bezocht hebben vertrekken we naar huis. We kijken wat tv en eten nog wat en gaan dan slapen.

Sorry dat het iets langer heeft geduurt maar met school heb ik niet veel tijd ik ga proberen om vaker een hoofdstuk te plaatsen maar het gaan dan wel korte hoofdstukken zijn.

Floor en ObiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu