Pov Floor
Stil aan word ik wakker ik zie dat Obi naast mijn bed nog ligt te slapen op een stoel. Ik zeg stilletjes zijn naam en hij word wakker. Goeimorgen zeg ik. Goedemorgen zegt hij terug. Er word op de deur geklopt het is de verpleegster ze komt mijn eten brengen. Obi gaat naar beneden zelf gaan eten.ik eet mijn eten op als ik klaar ben neem ik mijn gsm. 7 berichten staat er. Ik open de berichten. Brigitte: Hy Floortje hoe gaat het we missen u hier heel hard. Ik antwoord er op. Hy brittie het gaat wel goed heb nog wat pijn maar Obi zorgt goed voor me. Ik kijk verder tussen mijn berichtjes ik reageer op al de berichtjes ze komen van al de collega's. Obi komt terug van het eten. We babbelen nog wat. Tegen de middag is er niet veel gebeurt. Obi geeft me een kus en hij vertrekt naar beneden voor te eten. Als Obi juist weg is komt er een verpleegster binnen met mijn eten. Als de verpleegster buiten is word er weer op de deur geklopt ik zeg kom maar naar binnen. Plots zie ik dat het Koen en Tineke zijn. We babbelen nog wat en ik eet mijn eten op. Ze vertrekken terug op patrouille. Obi komt terug naar binnen. Ik zie dat hij is neemt uit zijn jas het is een kaartje. Ik open het kaartje en zie dat er I LOVO YOU op staat. Ik open het kaartje en er staat ook een tekstje in. Floor ik wil jij iets zeggen ik hou van jou niet zomaar als vriend maar wat meer. Ik kijk Obi aan. Ik zeg ik hou ook van u meer dan vrienden. Obi komt dichter en we geven elkaar een kus op de mond. Als we loslaten kijken we elkaar in de ogen Obi zegt Floor ik hoe echt van jou en gaat met zijn hand in zijn zak en meent een doosje. Floor wil je met me trouwen vraagt hij. Ik antwoord heel opgewonden ja heel graag.Zo dit is een iets korter hoofdstuk nu met school heb ik niet veel tijd meer dus kan het wel even duren voor er weer een nieuw hoofdstuk komt maar hopelijk vinden jullie het al een mooi verhaal. Tips mogen altijd zet ze maar in de reactie.