Villa van Obi (zie foto)
Pov Floor
De wekker gaat ik word wakker ik merk dat ik niet in mijn eigen bed lig. Ik doe het nachtlampje aan en zie dat de deur van mijn kamer word open gedaan ik zie Obi staan en herinner me dat ik bij Obi ben blijven slapen. Goedemorgen zeg ik. Goedemorgen zegt hij terug. Ik ga me eerst omkleden en ga dan het eten klaarmaken zegt hij. Ik neem mijn kleren uit mijn tas en ga naar mijn bedkamer. Ik kleed mij om doe mijn haar in een staart en ga dan naar beneden. Luna komt naar moe toe en ik vertroetel haar. Na het spelen ga ik aan tafel zitten en neem een ontbijt. Als we klaar zijn vertrekken we naar het werk. Op kantoor aangekomen zien we de auto van Koen en Tineke al staan. We stappen uit en gaan naar binnen. We begroeten Patrick die al aan de balie staat. Dan gaan we naar de refter. Daar begroeten we Koen en Tineke. Ze begroeten ons terug en we nemen elk een koffie. We gaan op ons plek zitten en babbelen wat tot de chef binnen komt we merken dat Eric en Brigitte er niet zijn. Ja mannekes Eric en Brigitte zijn al weg naar een ongeval. Femke en Robin papierwerk. Koen en Tineke flitsen en patrouille te voet met Barry. Obi en Floor heel de dag patrouille. Iedereen begint te werken Obi en ik gaan naar onze auto. We vertrekken en we babbelen wat.
Floor: mag ik anders vandaag ook blijven slapen en mag ik dan Billie eens meenemen dat Luna en Billie elkaar leren kennen.
Obi: ja dat is goed ik zal wel even als we vertrekken langs u thuis rijden en dan kan je nog wat spullen nemen en Billie kan in de benche van Luna.
We patrouilleren verder. Tegen de middag hebben we een paar burenruzies en geluidsoverlast moeten oplossen maar dat was niet veel. We stoppen bij een MC drive en nemen elk een hamburger en frietjes. We eten ze op in de auto en patrouilleren verder. Tegen de avond hebben we een overval moeten oplossen maar dat was alles. We gaan naar kantoor en nemen al ons gerief en gaan naar mijn huis. Bij mij thuis aangekomen doe ik de deur open en ga naar binnen Obi komt achter mij mee ik ga nog wat kleren pakken. Ik geef die tas aan Obi en neem wat spullen voor Billie als ik al de spullen heb neem ik Billie vast en ga naar de auto. Obi zet de tassen op de achterbank en ik zet Billie in de koffer. We rijden naar Obi zijn huis. Daar aangekomen neem ik Billie uit de koffer. Obi neemt de tassen we gaan naar binnen. Luna komt direct naar ons. Ik zet Billie op de grond ze beginnen direct aan elkaar te snuffelen. Ze beginnen daarna te spelen Luna neemt Billie mee naar haar kamer. Ze spelen samen. Obi wijst mij een deur aan waar ik binnen mag gaan. Ik ga naar binnen en zie een lege kamer met allemaal schapjes en bakjes aan de muur. Obi: hier mag je spullen voor Billie leggen ik heb nog een luikje besteld da komt morgen aan en ga het dan plaatsen. Ik bedank Obi en ruim alle spullen van Billie op in de schapjes en bakjes. Ik zet Billie haar etens bakje en drinkens bakje neer en leg haar mantje. Dan ga ik aqn tafel zitten Obi heeft gewoon spaghetti gemaakt. We eten ons bord leeg. Als we klaar zijn ruimt Obi de tafel af en ga ik spelen met Billie en Luna. Na het spelen kijk ik nog wat tv en Obi is bezig op zijn computer als hij klaar is gaan we slapen.Een nieuw hoofdstuk hopelijk is het leuk tips mogen altijd.