Pov Floor
7:00 de wekker gaat Obi zet hem af. We staan op en maken ons klaar voor een nieuwe werk dag. We eten wat laten de hondjes snel buiten en pakken ons gerief klaar. We vertrekken onderweg zien we de auto van Koen en Tineke. We rijden achter hun tot aan het bureau. We stappen uit en gaan samen naar binnen. Als we binnen zijn leggen we ons gerief op hun plek en gaan we in de refter zitten. We zijn de eerste. Niet veel later komen Eric en Brigitte ook binnen. Tegen 9:00 is iedereen er. De chef komt binnen en verdeeld de taken. Eric en Brigitte op patrouille. Koen en Tineke op patrouille. Femke en Robin papierwerk en Obi en Floor ook papierwerk. Iedereen beging met werken. Obi en ik gaan aan ons bureau zitten. We hebben niet zoveel werk dus tegen de middag zijn we klaar. Na de middag gaan we nog wat spulletjes kopen voor onze kleine. Tegen 17:00 nemen we al onze spullen en vertrekken we naar huis. Thuis aangekomen zetten we ons in de zetel. We eten en gaan dan in ons bed.
De weken verlopen allemaal zoals altijd.
2 maand later
Pov Floor
9:00 ik word wakker. Kijk naast mij maar Obi is al wakker. Vandaag is het 9 maand dat ik zwanger ben we gaan vandaag op controle bij de dokter. Ik sta op en maak me klaar dan ga ik naar beneden. Als ik beneden kom zie ik een ontbijtje klaar staan met heel veel lekkers. Ik ga aan tafel zitten en dan komt Obi binnen met fruitsap. We eten en nemen onze spullen en vertrekken naar de dokter. Bij de dokter aangekomen wachten we nog even in de wachtzaal tot het aan ons is. Als het aan ons is gaan we binnen. Als de dokter klaar is gaan we naar huis de dokter zei wel dat het niet lang meer zal duren voor dat de kleine komt hij zei zelf dat het kan dat het vandaag al kan zijn. Als we thuis zijn zet ik me in de zetel en Obi gaat wandelenmet de hondjes en brengt dan iets mee als middag eten. Als Obi terug is klijg ik opeens een steek in mijn buik. Obi zegt: 'volgens mij komt de kleine vandaag 😄'. Ik zet me aan tafel en we eten ons eten op. Tijdens het eten krijg ik weer een steek. De dokter zei dat we pas naar het ziekenhuis moeten komen als het minder dan 5 minuten duurt na elke steek. Tegen 16:00 is het hevig we maken mijn tas en vertrekken dan naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis aangekomen melden we ons aan en de dokter komt direct en neemt ons mee naar een kamer. Op de kamer aangekomen legt Obi al mijn spullen weg ik leg me even op het bed. De verpleegsters komen om de 10 minuten kijken hoe het is. Om 18:00 begint de bevalling. De bevalling duurt 1 uur 30 minuten. Om 20:00 lig ik terug op mijn kamer ze zijn onze schat nog aan het onderzoeken maar brengen ze direct naar ons. Niet veel later komt de verpleegster met onze schat. Ik neem haar en geef haar direct eten. Obi vertrekt rond 22:00 naar huis maar gaat eerst langs het postkantoor om de kaartjes op de post te doen. Ik lig nog wat tv te kijke en rond 23:00 ga ik slapen.
Voila weer een nieuw deel hopelijk vinden jullie het leuk sorry dat jet wat langer heeft geduurt maar nu dat het scjool terug ga beginnen ga ik nog minder rijd hebben maar ga er zeker nog aan proberen werken en als jullie het leuk vinden wil ik de nieuwe acteurs er bij doen zet zeker in de comments of je dat wilt of niet.