deel 11

39 1 0
                                    

Pov Foor

7:00 de wekker gaat vandaag is het de grote dag. Ik sta op en ga naar de badkamer. Ik neem een douche en als ik klaar ben ga ik naar beneden en eet iets. Als ik klaar ben met eten ga ik Obi wakker maken. hij word stilletjes wakker. Ik geef hen een kus. Hij staat op en gaat zich douche. Ik ga terug naar beneden en hou me wat bezig met de hondjes. Als Obi beneden eet hij snel iets en gaat dan naar Koen voor zijn kleren en Tineke en de andere meiden komen naar mij om mij te helpen met mijn kleren. De bel gaat. Ik ga naar de deur en zijn de meiden. We gaan naar boven in de badkamer. Eerst poets ik mijn tanden en doe ik het kleed aan. Als ik het kleed aan heb helpt Tineke me om het dicht te doen. Dan doet Brigitte mijn haar en Femke de make-up. Als ze klaar zijn ga ik naar beneden en gaan zij hun klaar maken. Als ze klaar zijn wachten we tot het tijd is. 10:00 we nemen al ons gerief en gaan naar buiten. Voor de deur staat een limo. Ik stap in de limo met Tineke. Brigitte en Femke nemen gewoon hun auto. We vertrekken naar de kerk. Bij de kerk aangekomen is iedereen er al en zitten ze allemaal op hun plaats. Brigitte en Femke gaan eerst naar binnen en daarna komen ik en Tineke binnen. We stappen rustig naar voor. Als we van voor aangekomen zijn gaat Tineke naast Brigitte staan. Obi komt naast me staan en dan begint de priester. Na een hele uitleg gaat hij over naar de ringen. Obi neemt u Floor Lommelen als u wettige echtgenote?. Obi : ja. Floor neemt u Obi Basu als wettige echtgenoot? ik : ja. Dan mogen jullie elkaar nu kussen. Obi en ik kussen elkaar en dan kan het feest beginnen. we feesten tot laat in de avond. Ik ben niet dronken omdat ik niet mag drinken omdat ik zwanger ben maar de rest daarin tegen die zijn bijna allemaal dronken. Obi is ook dronken dus ik moet rijden. Obi zet zich op de pasagiers stoel en ik zet me achter het stuur. Ik rij naar huis. Thuis aangekomen stappen Obi en ik uit. Obi gaat direct naar boven en kleed zich om en gaat slapen. Ik ga nog eens naar de hondjes en geef ze nog een beetje eten en dan ga ik ook slapen.

De volgende dag.

7:30 ik word wakker en sta op. Ik ga naar de badkamer en die makkelijke kleren aan. Dan ga ik naar beneden en neem iets om te eten. Obi slaapt nog want die was goed dronken van gisteren. Tegen de middag ga ik Obi toch wakker maken hij moet tenslotte niet heel de dag slapen. Als ik hem heb wakker gemaakt ga ik naar beneden en zet de tafel klaar voor het middagmaal. Als Obi beneden komt vraagt hij direct achter een pilletje tegen de hoofdpijn. Ik geef hem een pilletje en dan gaan we eten. Als we klaar zijn met eten gaat Obi in de zetel liggen en ruim ik de tafel af. Als ik klaar ben met de tafel af te ruimen ga ik ook in de zetel zitten en tv kijken. De dag verloopt rustig. We hebben vanavond afgesproken met Koen en Tineke om iets te gaan eten. Tegen de avond maken we ons klaar om te gaan. We hebben afgesproken aan het restaurant zelf. Als we er zijn gaan we naar binnen. We nemen allemaal een 4 gangen menu. Als we klaar zijn met eten gaan we allemaal naar ons thuis. We praten nog wat na. Om 21:00 gaan Koen en Tineke naar huis. Obi en ik kijken nog wat tv en tegen 23:00 gaan we slapen want morgen is weer een werk dag.

De volgende dag.

De wekker gaat Obi maakt me wakker. Ik sta op maar ben nog een beetje moe. Ik neem een frisse douche en kleed me dan aan. Als we klaar zijn gaan we eten. Als we klaar zijn met eten ruimen we de tafel af en nemen we ons gerief voor te gaan werken. Obi stapt in de auto en ik zeg nog rap gedag tegen de hondjes. Ik doe de deur dicht en dan vertrekken we naar het kantoor. Op kantoor aangekomen gaan we naar binnen. We begroeten iedereen en gaan dan in de refter zitten. We babbelen allemaal wat tot de chef binnen komt met de taak verdeling. Eric en Brigitte verder werken aan de zaak van gisteren. Femke en Robin op patrouille. Koen en Tineke papierwerk. Floor en Obi jullie mogen ook papierwerk doen. Iedereen neemt zijn gerief en begint met werken. Obi en ik gaan aan ons bureau zitten en beginnen te werken. Opeens krijg ik een steek in men buik. Obi vraagt direct wat dat er is. Ik zeg dat het gewoon de kleine is die wakker is. Hij legt zijn hand op mijn buik. Daarna gaan we verder met werken. 'S middags eten we smanen met Koen en Tineke aan tafel zitten en beginnen we met eten. Als we klaar zijn zitten we nog wat te praten. Rond 13 uur gaan we weer aan het werk. We werken en babbelen wat tot dat Eric en Brigitte binnen komen met een vent we kijken allemaal even en gaan dan terug werken. Als ze klaar zijn met die vent brengen ze hem naar beneden naar de cel en dan beginnen we weer te babbelen. Eric en Brigitte gaan terug op patrouille. We werken nog wat tot 17:00 en dan gaan we naar huis. Thuis aangekomen maken we eten en geven we de hondjes ook eten. Als het eten klaar is gaan we aan tafel zitten. Na het eten kijken we wat tv maar we gaan op tijd slapen voor morgen weer een werk dag.

Viola weer een nieuw deel hopelijk vinden jullie het leuk nu in de vakantie ga ik zeker proberen om wat meer hoofdstukken te maken.

Floor en ObiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu