deel 10

37 1 0
                                    


Pov Obi

Opeens word ik wakker en zie dat het al 10:00 ik sta rustig op en maak me klaar voor een dagje thuis ik laat Floor nog wat slapen. As ik me omgekleed heb ge ik naar beneden en eet ik iets dan zet ik de tv aan en kijk wat tv Luna en Billie heb ik buiten gelaten dat ze hun kunnen uitleven. Rond 11:00 hoor ik lawaai boven niet veel later komt Floor naar beneden nog in haar pyjama. Ze zet haar in de zetel en ik ga een koffie voor haar halen ze voelt zich al een beetje beter dan gisteren. Ik geef Floor haar koffie en we kijken verder naar de tv. Tegen de middag heeft Floor alleen 1 keer naar de wc gemoeten omdat ze haar weer misselijk voelde en heeft ze een berichtje gekregen van Tineke om te vragen hoe het nu is met haar. Het is middag en we gaan eten. Floor eet maar 1 boterhammen omdat ze zich nog altijd niet zo goed voelt. De rest van de dag kijken we nog tv. Tegen 22:00 gaan we weer slapen.

nu ga ik een stuk in de tijd omdat er niet veel gebeurt.

1 maand later

9:00 ik word wakker door een zonnestraal dat door de venster schijnt. Ik sta op en maak me klaar als ik in de badkamer ben komt Floor ook naar binnen we hebben vandaag nog eens een afspraak met de dokter. Het gaat wel al beter met Floor maar nu heeft ze soms dat ze een stuk of 6 boterhammen kan opeten. We maken ons klaar want de dokter verwacht ons rond 10:30. We eten iets en vertrekken dan naar het ziekenhuis. Aangekomen bij het ziekenhuis gaan we naar binnen we moeten nog even wachten en dan is het onze beurt. Foor legt alles uit aan de dokter en hij onderzoekt haar en vraagt of we eens mee willen naar de echo kamer. We gaan mee en de dokter onderzoekt Floor verder als hij klaar is gaan we terug naar zijn kantoor en praten we daar verder. Opeens zegt de dokter: Proficiat jullie verwachten een kindje. Floor en ik kijken elkaar verbaast aan maar zijn wel blij. We nemen afscheid van de dokter en gaan naar huis. Onderweg stuurt Floor nog een bericht naar de chef dat we morgen terug komen werken. Thuis aangekomen springt Floor in mijn armen en kus me. Morgen is het vrijdag en dan is het de grote dag dan gaan we trouwen we gaan nog niks zeggen tegen de rest van Floors zwangerschap dat gaan we zaterdag vertellen op de trouw. rond 22:00 gaan we slapen want we willen uitgerust terug beginnen met werken. 7:00 de wekker gaat Floor en ik staan op en maken ons klaar. We vertrekken vrij vroeg. Op het kantoor aangekomen is alleen de chef er a we kloppen op de deur van de chef zijn kantoor en gaan dan naar binnen. We vragen aan de chef of we vandaag papierwerk mogen doen dat Floor het nog een beetje rustig aan kan doen. De chef gaat akkoord en we gaan in de refter zitten. Na een tijdje is iedereen er en begint de chef met de taakverdeling. Als de chef klaar is begint iedereen te werken. Tegen de avond komt iedereen terug naar kantoor en babbelen we allemaal nog wat en dan vertrekken we naar huis we nemen afscheid maar we zien elkaar morgen al weer. rond 22:30 gaan we slapen.


voila een nieuw deel het is niet zo lang maar wil zorgen dat het volgende deel alleen zal gaan over de trouw en de dagen er na want wil het spannend houden hoe dat de rest gaat reageren als ze het nieuws vertellen. Voor degenen die geraden hadden jullie hadden het allemaal juist hopelijk vinden jullie het leuk dat Floor zwanger is en gaan jullie zeker nog verder lezen voor de volgende delen.

Floor en ObiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu