"Dian, sorry la. Aku tak bermaksud nak buat kau macam tu tadi." Danish terus meluru masuk ke dalam bilik Diana apabila Diana tidak menegur dia pada petang selepas kejadian tadi. La, tidur rupanya. Buat penat cakap ja. Matanya tajam memandang Diana yang hanya tidur memakai tuala yang panjangnya paras peha.Danish berjalan menuju ke katil Diana. Dia melabuhkan punggungnya atas katil Diana dengan perlahan. Takut Diana terjaga. Tangannya membelai lembut rambut Diana yang masih lagi basah. Matanya memandang ke seluruh badan Diana. Danish menelan air liur. Kulit badan Diana yang putih dengan dua bukit yang mekar membesar membuatkan sekali lagi Danish menelan air liur cuba mengawal nafsunya.
Danish terperanjat apabila ada sesuatu memegang dan mengusap ereksinya dari luar seluar. Dia memandang ke arah seluarnya dan mendapati bahawa Diana yang memegangnya. Danish memejamkan matanya menikmati sentuhan Diana. Ereksinya terasa tegang.
Danish merasakan yang kepalanya ditarik dan dia terus membuka mata apabila terasa sentuhan lembut di bibirnya. Danish cuba membalas kucupan Diana. Dia mengurut lembut bibir Diana. Danish melepaskan ciuman mereka lantas Danish menyembamkan mukanya ke leher dan di sekitar dada Diana. Dia mencium, menjilat dan menghisap semahunya. Sungguhnya dia tak tahan dengan godaan Diana.
Tangan Danish bergerak memegang tuala. Dia menarik tuala dari badan Diana lantas campak tuala itu ke atas lantai. Dia memandang dua bukit yang ranum besar itu. Matanya terus memandang mata Diana. Diana juga memandang Danish sambil mengigit bibir bawahnya.
Danish terus meramas lembut dada Diana dan lantas mencium lurah Diana. Kini puting kanan Diana dijilat dan dihisap dengan rakus seperti baby sementara puting disebelah kiri digentel oleh tangannya.
Perlahan-lahan mulut Danish beralih ke bawah. Dikangkangkan kaki Diana sedikit. Matanya terus melihat cipap Diana yang putih gebu tiada bulu itu. Danish terus menjilat cipapnya.
Diana menjerit sekuat hati. Dia mengepit kepala Danish. Tapi Danish tetap mencium, menjilat dan menghisap sepenuh hati. Kegelian Diana kemuncak.
Slpurttt. Diana klimaks.
Diana memancutkan air mazinya ketika mulut Danish masih lagi menjilat cipap Diana. Habis semua air mazi ditelannya Danish. Sedap sangat. Baru ja Danish nak sambung mencium buah dada Diana, tiba-tiba
Tok tok
"Dian, kamu buat apa dalam bilik tu. Dah cepat keluar. Turun makan." Datin Irni mengetuk pintu bilik anaknya.
"Okey mama, satgi Dian turun." Jerit Diana dari dalam bilik. Mengacau betul. Danish lantas bangun dari badan Diana. Dia mengambil tuala yang dilemparnya tadi di atas lantai lantas memberikan kepada Diana.
"Nanti kita sambung." Bisik Danish ke telinga Diana dan dia mengerdipkan matanya kepada Diana lalu dia keluar dari bilik Diana dengan perlahan takut mamanya nampak.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Tak boleh berlebih2 stgi ada org basah hahaha 😂 Vote and comment. Sorry klu bosan.