AOA 10| Unutmak İstemiyorum.

122 11 5
                                    

Başkan Snow tacı Katniss'in başına yerleştirirken gözlerini onunkilere dikti.

"Tebrikler." dedi Başkan Snow.

"Teşekürler." diye karşılık verdi Katniss. Başkan Snow genç kızın sağ omzundaki saçlarını geriye doğru itip omzundaki alaycı kuş iğnesini ortaya çıkardı.

"Çok hoş bir broş." dedi iğneye bakarak.

"Mıntıkamın sembolü." diye yanıtladı genç kız.

"Eminim seninle çok gurur duyuyorlardır." diye tamamladı Başkan Snow konuşmasını. Katniss bir şey demedi.

----------------

Tren hızla hareket ederken arada bir sarsılıyordu. Katniss ve Peeta orda öylece durmuş, dışarıyı seyrediyorlardı. Eve az bir mesafe kalmıştı.

"Geri dönünce ne olacak?" diye sordu Peeta, mavi gözlerini cevap beklercesine genç kıza dikerek.

"Bilmiyorum." dedi Katniss. "Unutmaya çalışırız."

"Unutmak istemiyorum." dedi çocuk. İşte yine yapmıştı. Katniss yine suçlu hissediyordu. Ama bir şey söylemedi. İstasyona varana kadar bir daha konuşmadılar. Ve şimdi orda durmuş tüm mıntıka halkına el sallıyor gülümsüyorladı. Peeta dönüp Katniss'in elini tuttu ve gözlerinin içine baktı. Dediği şey çok açıktı.

"Son bir kez. İzleyiciler için."

Katniss de Peeta'nın elini tuttu ve ellerini birleştirip havaya doğru kaldırdılar.

Genç kız bu eli bırakacağı anın gelmesinden deli gibi korkuyordu.

Film ve kitabın karışımı bir alıntı oldu. Elimden geldiğince yansıtmaya çalıştım ve sadece replikleri yazarsam karışık olabileceğini düşündüm ve oldukça az. Ama eğer anlaymazsanız yukarıya bir video koydum. Orayı izlerseniz de aynı sahne. Ben sadece olası hisleri yansıtarak yazdım. Lütfen kötülemeyin. Sizin için yaptım ama eğer beğenmediyseniz diyer film alıntılarında değiştirir ve sadece repkikleri yazarım. Oy ve düşüncelerinizi bekliyorum. Okuduğunuz için sağolun. ❤❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Açlık Oyunları AlıntılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin