Zeszłam na śniadanie , gdzie zobaczyłem coś co mnie zamurowało .
Co do jasnej ciasnej robią Gaston i Matteo w moim domu ?!?-Mamo ??
-Cześć Curuś chłopcy przyszli niecałe 3 minuty temu ... Powiedzieli że zabiorą Cię na ten obóz.
-Aha.-Powiedziałam .Zjadłam szybkie śniadanie i poszłam z chłopakami do Rollera...
W ciągu całej podróży dużo rozmawialiśmy i się śmieliśmy, Ej może i to król Paw... Ten zarozumiały i dumny chłopak , ale czasami jest Miły i przyjacielski !!Gdy doszliśmy do budynku Jam&Roller stała tam grupa ludzi gdzie brakowało wsumie tylko nas.
Ale najbardziej ucieszyła mnie ta zazdrosna miną Ambar ! Jej wyraz twarzy jest Po prostu bezcenny !!Po chwili przyszła Tamara i zebrała wszystkie zgody , poczym przyjechał nasz Bus więc do niego wsiedliśmy.
*No to chyba logiczne😍*
Chciałam usiąść z Jim i Yam gdy ktoś Pociągną mnie za rękaw blado różowej bluzki tak że byłam na jego kolanach. Ale oczywiście jak się odwróciła zobaczyłam znajomą twarz króla Pawia.-Matteo co ty robisz ??
- Usadawiam Cię na miejscu.-Mówiąc to przesuną mnie na miejsce obok niego tak że nie mogłam wyjść.
-Siedzisz teraz tutaj Kelnereczko. -Poruszył zabawnie brwiami
-Ty, zboczuchu ty !!!!
Po kilku minutach rozmawiania wpadliśmy w największą głupawkę śmiechu jaka mogła być !!
Po chwili się uspokojiliśmy i pogadaliśmy gdy zrobiłam się senna i zasnełam na ramieniu Mattea...2 godziny później...
Obudziłam się tylko dlatego że Tamara nam ogłosiła że jesteśmy już na miejscu i mamy wychodzić.
A szkoda tak się fajnie spało !'!
Spojrzałam w stronę Bruneta.
-Hej Kelnereczko! !
Jak się spało ??
-Bardzo dobrze. Ale niechce mi się iść.. Ehhhh.-Powiedziałam naco Balsano wzią mnie na barana.
Z tyłu widziałam znów tą minę Ambar zazdrosną...Gdy doszliśmy do naszego hotelu ujeżeliśmy piękną biało-złotą willę .
Była śliczna !!
Weszliśmy do środka...
-Dobrze to jest nasz hotel. Do naszej dyspozycji są : Trzy baseny w tym jeden głęboki , zjeżdżalnie i Jacuzzi.
Siłownia , Sauna i Wypożyczalnia rowerów , skuterów i gokardów...
A teraz pokoje, Kto chce trzy osobowy ?
-My !!-Krzykneła Ambar
-Dobrze . To wasz klucz , macie teraz godzinę na rozpakowanie się a pokój ma nr 89 .potem jest Obiad. Kto chce pokój dwuosobowy?
-Ja z Luną !!-Krzykną Matteo.
-Nie Tam....-Nie dokończyłam bo Balsano zatkało mi buzię rękoma.
-Dobrze to wasz klucz macie pokój nr97-Brunet wzią go i udał się ze mną na rękach do pokoju.Gdy doszedł otworzył drzwi i postawił mnie na ziemi.
- Matteo! !
-Co się stało Kelnereczko? ?
-Czemu wziełeś mi pokój z tobą ?!?
-Oj naprawdę ??-Udał zdziwionego.
Jesteśmy na siebie skazani Kelnereczko. . .
-Ehhh...Król Paw wrócił.-Powiedziałam i zaczęłam się rozpakowywać.Jak byłam już rozpakowana poszłam razem z Brunetem na obiad . Co mnie zdziwiło objął mnie ramieniem , a ja na to nic.
No ale co było się nie odstanie nie ??Na obiad był Rosołek a na drugie danie Piuree ziemniaczane , kotlet i jakieś trzy surówki. A na koniec tych dań dostaliśmy deser Panna Cota z musem malinowym.
Wszystko było bardzo bardzo smaczne. Po tym przepysznym obiedzie rozeszliśmy się do pokoji gdzie razem z Balsano postanowiliśmy iść na plażę.Ubrałam się w dwuczęściowy różowo-Turkusowy strój kompielowy. Wzięłam w torbie jeszcze krem żebym się nie spaliła , ręcznik i okulary przeciwsłoneczne.
💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜
Hejcia podobało się ? Mam nadzieje !!Jesteście ciekawi co się wydarzy na plaży?? Ja bardzo !!
A tak miśki muszę wam powiedzieć coś. Myślałam że 3 rozdział wstawiłam wczoraj... Chciałam zacząć pisać 4 a tu w połowie nie dokończony rozdział 3 !! Byłam pewna że go wam wystawiłam.
Więc teraz szybko go napisałam 😊Miłego poniedziałkowego popołudnia Misiaki 🐾 Papa^-^-☆
Komentujesz i Gwiazdkujesz = Motywujesz mnie do zrobienia kolejnej części !!
O i wyszło równo 600 słów! ! !
CZYTASZ
Obóz Inny Niż Wszystkie
FanfictionW całym pomieszczeniu, należącego do słynnego Jam&Roller. Zapowiedziano obowiązkowe podejście do sceny.. Tamara weszła na scenę. Chrząkneła na co wszystkie, zdziwione a zarazem zaciekawione spojrzenia, padły na jej osobę Z tego co słyszałam to orga...