LunaPoszłam razem z Matteo na plażę. Dla wszystkich którzy są w naszym Hotelu , porozkładane są białe leżaki i również białe parasole...
Gdy już byliśmy na miejscu postanowiłam że tu się rozłożymy.
Torbę położyłam na małym stoliczku obok leżaka i się na nim położyłam , założyłam jeszcze okulary przeciwsłoneczne i relaksować się tym pięknym Słoneczkiem.....Było cudownie ! Słońce grzało tak że było mi cieplutko a ja się opalałam. Przynajmniej do czasu. Gdy jakiś ktoś zasłonił mi światło i kapał na mnie morskimi kroplami...
-Luna ?
-Tak??
-Pójdziesz do morza ??
-Dzisiaj nie...
-Proszę! !
-Nie zrobisz na mnie wrażenia, że trikiem "Oczy kota z Shrek'a"!-Aż wstałam z leżaka
-Jak chcesz...-Gdy odchodził w stronę błękitnego morza , ja już chciałam usiąść lecz Balsano podbiegł do mnie i wzią mnie na ręce prowadząc w stronę morza. Jak byliśmy już w wodzie......-Matteo!! Odstaw mnie !!
-Jak chcesz .-Mówiąc to puścił mnie a ja spadłam do wody.
-Ehhh... A masz ty !!-Chlapnełam go wodą
-Ej no Luna!!! Sama mówiłaś żebym Cię ODSTAWIŁ... Nie powiedziałaś że na piach.
-Ale dobrze wiedziałeś że oto chodzi !!Po chwili zaczeła się istna wojna .
Chlapaliśmy się wodą nie zważając na innych uczestników kompieli wodnej...Wyszliśmy z wody bo było już bardzo zimno. Pewnie dlatego że zaczą wiać mocny wiatr...
Pośpiesznie zebrałam wszystko do torebki i biegiem do hotelu bo lać zaczęło !!!Po 5 minutach biegu byliśmy już w hotelu. Prawdziwy fart!!
Bo chwilę po wejściu rozpadło się strasznie. Wsumie razem z gradem który zaczą uderzać o wszystkie nie wstawione auta..Poszliśmy do pokoju.
Położyłam torebkę na stoliku i przebrałam się w blado różową Bluzkę , niebieskie Jeansy , moje piękne Miętowe Super Stary a na to długi szary sweter...Była już 17.34 . Nie wiedziałam co mam zrobić ! Nadal lało więc plaża i zwiedzanie odpada.
Spojrzałam na siedzącego na swoim łóżku Bruneta, no widać chociaż ona ma zajęcie.Po chwili ktoś pukanie do naszych drzwi. Krzyknęłam "proszę!!"
Jak na zawołanie osoba weszła, a raczej dwie...
-Hej !! Tamara kazała ogłosić że ma jakieś wyzwanie dla nas dla zabicia Nudy... Chodźcie!!-Razem z Balsano zerwaliśmy się z łóżek i poszliśmy za Gastonem i Ramiro.Gdy doszliśmy, zastaliśmy wszystkich uczestników naszego wyjazdu .Tak popatrzyłam na tego Finna kogoś mi przypomina... Pytanie kogo ?? Moje myśli przerwała mi Tamara.
Uwaga !! Mam dla was wyzwanie żeby nam nudno tutaj nie było...
Każdy chłopak (Pedro został w pokoju) wylosuje imię dziewczyny.
I będziecie musieli spędzić razem 12 godzin !!-Zaczęło się wielkie losowanie! A po 7 minutach mieliśmy już nasze pary...Pary:
Simon-Yam
Nico-Delfi
Matteo-Ambar
Ramiro-Jim
Gaston-Jazmin
Finn-LunaMatteo
Zaczęło się losowanie.
W myślach prosiłem żeby wylosować Lunę ale niestety to była Ambar..
Zawiedziony odszedłem od Tamary i patrzyłem na dalsze "pary".O nie !!
Jakiś Finn ma Lunę !!!
Osz już widzę jak się na nią patrzy.
Niech tylko ją dotknie , gorzko pożałuje...
STOP!!! Matteo co ty wygadujesz co ??
Nie jesteś z Luną ... Narazie.Luna
Tamara po chwili dodała że założy nam kajdanki żebyśmy nie oszukiwali..
No dla mnie to już trochę przegięcie ale jak wszyscy się zgodzili to ja też !!Gdy podeszłam do tego "Fina"
Odrazu wiedziałam kto to..-O nie , nie nie nie nie nie !!! To nie możliwe że to on !!
Ten Finn to...💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜
Podoba wam się nowa okładka? ?
Mi bardzo.Jesteście ciekawi co się dalej wydarzy ?? Powiedziałabym wam lecz chce was utrzymać w niepewności zakraplanej zaciekawieniem 😎
Papa ^-^-☆
Komentujesz i Gwiazdkujesz = Motywujesz mnie do zrobienia kolejnej części! ! !
CZYTASZ
Obóz Inny Niż Wszystkie
FanfictionW całym pomieszczeniu, należącego do słynnego Jam&Roller. Zapowiedziano obowiązkowe podejście do sceny.. Tamara weszła na scenę. Chrząkneła na co wszystkie, zdziwione a zarazem zaciekawione spojrzenia, padły na jej osobę Z tego co słyszałam to orga...