Day three:Attrapez-moi si je tombe|Catch me if I fall|

28 3 0
                                    

Es atveru acis un es esmu uz dīvāna ārpus manas palātas . Kā es te nokļuvu ? Nav svarīgi . Atceros tikai to , ka pēc vakardienas jaunumiem es aizgāju gulēt . Šobrīd izskatās , ka ir ap četriem no rīta . Visvairāk es negribu uz bērnu namu . Un man jau bija plāns no tā izbēgt . Es iegāju savā palātā un apsēdos uz gultas . Uzvilku kedas, lai ietu pastaigāties pa slimnīcu . Alēnija bija atnesusi mugurenu ar manām drēbēm , kuras arī biju uzvilkusi - melnas saplēstas džinsas , balts crop tops ar izgriezumu un apakšā melns krūšturis . Pa virsu sarkani melns flanelis , saulenes un kājās balti air maxi . Matus sataisīju messy bun . Es pilnīga beuty guru esmu . Un savu ootd es papildināšu ar čokeru kas sastāv ar maniem nadziņiem. *attēlo beuty guru meitenīgu balsi . Es jau klusām paņēmusi telefonu attaisu durvis , kad mani kāds pasauc . Tas nenāca ne no gajteņa , ne istabiņas .
-Es laikam nojūgusies esmu . - es uztaisu pārspīlētu seju . Paraustījju plecus .
-Vismaz man tagad būd aizbildinājums , kāpēc es runāju ar sevi . -
-Cukurvate ! - kāds mani atkal pasauca . Tas točna nāca no loga . Es piegāju pie attaisītā loga un palūkojos uz debsīm .
-Jā Dievs ? - es pasmaidīju .
-Ziedlapiņ , ziedlapiņ , laid lejā savus matiņus ! - no lejas runāja Žikivātors . Lejā bija pārējais 'Izpīpējušais piecinieks' .
-Es tūlīt ! - es iegāju istabā un paņēmu krūzi .
-Ready ? - es iesmējos .
-As ever ! - viņš pasmaidīja . Es nometu viņam krūzi .
-Bļaa . Jāklis tāds . Tagad nav īstais laiks spēlēt bombačkas divu stāvu starpā . - viņš nobļāva . Es parādīju viņam mēli .
-Apmeklētāju laiks ir beidzies , ja vēl nezināji ! - es pārliecis pāri logam atbalstot elkoņus .
-Lec lejā ! - viņš pateica mierīgi .
-Es zinu , ka man vecāki nomira , bet es jau te netaisīšu pašnāvību ! - es skatījos uz viņu ar izbijušos skatienu .
-Es tevi noķeršu ! - viņš pasmīkņāja (uztaisīja pedo face, saīsinājumā)
-Okeyy ! - es zināju, ka viņš to nedomāja nopietni . Es iegāju atpakaļ istabā un paņēmu somu . Es dzirdēju kā kāds nāk . Es ātri pieskrēju un aizslēdzu durvis . Fakk . Kāds pienāca un sāka klauvēt un raustīt durvis .
-Cukurveina! Atver savas durvis ! Ja nē, es tūlīt paprasīšu apkopējam rezerves atslēgu ! - mans ārsts nobļāva . Es paņēmu savu telefonu un ieliku to somà . Es pieskrēju pie loga .
-Ātri ! - es paskatījos uz leju .
-Eu ! Es to nedomāju nopietni . Ej caur izejas durvīm! - Garets parādīja ar roku pa pieri , tā parādot , ka es esmu cirvi s.
-Jā , pa vēlu tam . Te ir ārsts pie druvīm, kas aizgāja pēc rezerves atslēgas . Vienkārši ķer mani . Šis ir tikai otrais stāvs . - es apgriezu acis .
-Cukurvate, ko tu pīpē ? - Pāle iesmējās .
-Tu ķersi vai nē ? - es apsēdos uz palodzes un pārkāru kājas pāri .
-Tu stulbs vai kā bļe ? - Garets izbrauca ar roku caur matiem . Es dzirdēju kā ārsts liek atslēgu iekšā .
-Tagad vai paej malā ! - es pateicu dusmīgi .
-Normāli cilvēki saka - tagad vai nekad . Tu vis.. - viņš nepaspēja pabeigt , kad es atspēros ar rokām no palodzes . Brīnumainā kārtā viņš mani noķēra .
-Auuč. - Es sarāvos jo man iesāpējās kāja . Viņš mani nolaida zemē un mēs sākām skriet . Vispār jau viņi sāka skriet . Es sāku klibot . Mēs ieskrējām blakus esošajā mežā . Garets mani , vardsakot vilka līdzi apķēries man ap gurniem . Esot mežā viņi apstājās un pagaidīja mūs . Tieši piecus metrus no viņiem es paklupu aiz kaut kāda celma un es uzkritu tieši virsū Žikivātoram , kurš ar savu perfekto līdzsvaru nogāzās ar mani pa virsu . Es noripoju no viņa viņam blakām . Mēs abi sākām smieties skatoties zvaigznēs . Šādi ir mani draugi - Ja es lekšu , viņi ķers, ja es kritīšu , viņi kritīs ar mani .

Cheezy as shiiaat . Es kinda gribu rakstīt daļu , kinda negribu sēdēt pie phona un datora vislaik .

Your one and only

xQueenOfCookiesx

Atrodi ManiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang