Day four: Everything that drowns me makes me wanna fly

29 4 1
                                    

-Cukurvate ! - man kāds iebļāva ausī . Es ar ciet acīm aizsniedzos zem spilvena un paņēmu tur vienmēr esošo nazi . Dūru to balss virzienā , pat neatvērusi acis , līdz kāds saķēra manu roku .
-Why the fuck tu guli ar nazi ? - Garets uz mani skatījās ar 'nu c'mon' skatienu .
-Lai idioti kā tu vairs nepiedzīvotu iespēju vēlreiz tā izdarīt . - es beidzot atvēru acis .
-Kur pārējie ? - es nočukstēju .
-Pie tava televizora . Man liekas tev tas ir jāredz . Viņi uzlika uz pauzi . - viņš paņēma manu roku un basically izvilka mani no gulta .
-Kā tava kāja cukurvate ? Ā man kāja ļoti sāp . Kā pati jūties ? Es jūtos draņķīgi . Kāpēc ? Jo mēs atrodamies manu frigkin miruši vecāku mājā . Paldies, ka pajautāji ! - es pabeidzu savu sarunu ar sevi .
-Es aizmirsu ! Ahh kā es tā . Cukurvate paprasi Garetam kā viņam iet . - viņš pasmaidīja .
-Pakaļa . - es viņam uzsitu pa aizmugures kājas celi . Or kā to mēslu sauca . Viņš ievaidējās un papaijāja to idkkāsauctovietu . Mēs aizgājām uz viesistabu .
-Ja pa televizoru nerāda, ka ciplanētieši lido šurp vai dylanu o'brienu , tad es jums beigas . - es teicu dusmīga .
-For Gods sake . - korlīna pateica
-Es eju pārvākties uz ķīnu ! - Deins iepleta acis .
-Are you fucking serious ? Grow a pair - Alēnija apgrieza acis .
-Man jau ir . Gribi redzēt ? - Garets pacēla uzacis .
-Labāk nē . Vēl sabojāšu redzi mēģinot kaut ko ieraudzīt . - Pāle pasmaidīja bitchy smaidu . Garets viņai parādīja vispieklājīgāko pirkstiņu .
-Cilvēki koncentrējieties ! Kas ir pirmais jāliek pārslas vai piens ? - Deins pateica . Es iesmējos . Pāle atslēdza pauzi un televizors sāka runāt .
'Meitenes meklēšana turpinās . Ir apskatīta pēdējās atrašanās vietas apkārtne un policija turpina ķemmēt mežus . Ja jūs esat redzējis attēlā redzamo meiteni , nekavējoties ziņojiet policijai ! Atpakaļ pie tevis Dik !'
Pēc tā Pāle izslēdza televizoru . As you may or may not know tajā attēlā biju es .
-Wtf . - es pateicu .
-Kāds sakars . - es turpināju .
-Jā vaine . Vai jūs spējat iedomāties , ka  tam čalim ir vārds Diks ? - Deins sāka rēkt . Garets iesita viņam pa pakausi .
-Mums ir jābrauc projām ! - Pāle , vienīgais gudrais cilvēks , ierunājās .
-NĒ ! - es pateicu ar pārspīlētu balsi .
-Paliksim un pagaidīsim ka unicornu taksis atbrauks ! - es apgriezu acis .
-Cukurvate ! - Garets paņēma un nogrūda mani zemē .
-What the fuck is wrong with you ? Es esmu almost invalīds un tu bļa , pimpausis , nomet mani zemē ! - es piecēlusies kājās viņam iesitu pa krūtīm . Viņš paņēma mani aiz rokas un ievilka skapī . Es stāvēju pret viņu ar  seju pie skapja durvīm un viņš skapja iekšpusē .
-What the bloody hell ? - es nobļāvu un viņš pielika savu roku man pie mutes .
-Klusē ! - viņš čukstos nobļāva .
-For Gods sake . - es apgriezu acis un apgriezos, lai būtu pret skapja durvīm . Es skatījos caur skapja mazo šķirbiņu .
Man nebūtu jābūt šerlokam , lai jau zinātu ko es ieraudzīšu - policistus .
-Tu esi tik ļoti exited ? - es nočukstēju pagriežoties atpakaļ pret viņu .
-Ko nē . Wtf . - viņš pagrieza galvu uz sānu , man parādot savu jaw line , kas viņam protams bija izteikta . Showoff .
-Viena daļa no tava ķermeņa ir ! - es paskatījos uz leju nedaudz .
-Oh . OOHHH .. - viņam pieleca .
-Tu nevari sevi nokontrolēt manā klātbūtnē ? - es iesmējos .
-Man kinda nav kontrole pār to . - viņš iesmējās un pasmaidīja pedo smaidu .
-Šas . - es apgriezu acis .

Atrodi ManiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang