-Kur mēs šodien ejam ? Uz klubu, ēst vai pastaigāties? - Pāle paprasīja .
Mēs visis saskatījāmies un sākām rēkt. Ir pagājušas astoņas dienas kopš manu vecāku nāves. Septiņas naktis. Viens brauciens. Trīs pieturvietas. Pieci cilvēki. Viens galamērķis. Ir astotās dienas vakars. Mēs visi sēžam istabiņā aplītī un spēlējam kārtis.
-Man patiešām šis apnika. - Korlīna nometa savas kārtis, kad bija zaudējusi jau trešo reizi.
-Tev ir labāka ideja ko darīt ? - Deins apgrieza acis.
-Vispār man ir ! - viņa iesaucās.
-Kā būtu, ja mēs visi beigtu mirt no garlaicības nost un brauktu tālāk ? - viņa smaidīja.
-Mēs nevaram. Pa ceļam ir karnevāls, kuram mēs netiksim cauri. Viņš beidzas tikai parīt , so mēs izbraucam parīt. - Garets atnāca ar divām tējas krūzēm, apsēdās man un Pālei blakus un iedeva man vienu krūzi.
-Kādam actually ir ideja ko mēs varētu darīt? - Pāle nolika savu galvu plaukstā.
-Mēs varam spēlēt patiesību vai risku, mīnuss patiesību. - es nocitēju no filmas. Mēs ar Garetu sasitām dūres, jo vakar bijām skatījušies filmu.
-Šis notiek, ja tu skaties "Nerve" . - Pāle apgrieza acis.
-Mums nav nekas labāk ko darīt! - Deins piekrita.
-Es par ! - Kvīniņš pateica.
-Me too ! - Deins pateica.
-Me three - Garets pateica.
-Oh whatever . - Pāle aizgāja pēc pudeles un iedeva to man.
-Korķītis tev jādara un otrs gals - tev jāuzdod. Griež tas, kurš tikko izpildīja vai arī atteicās. Bet ja atsakās, tad pārējie apspriežas un ir jādara kas briezmīgs. Visiem ir iespēja vienu reizi izvēlēties patiesību. Ik pēc viena apļa ir jāsamainās tam, kurš uzdeva ar pretēji sēdošo cilvēki .- es izskaidroju jau zināmos noteikumus. Es iegriezu pudeli.Deins un Garets .
-Risks - viņš jau apgrieza acis, jo mēs visi jau zinām, ka viņš vienmēr ņem risku.
-Izejam no numuriņa. - Deins pateica. Mēs visi izgājām.
-Tev ir jāaiziet un jādabūn tās meitenes numurs ! - viņš pateica.
-Easy . - viņš pateica cocky. Es atspiedos ar vienu plecu pret sienu un iekodos lūpā . Garets jau ar viņu runāja piecas minūtes, kad viņš pagriezā un sāka nākt pie mums ar lapiņu rokās. Viņš smaidīja ļoti iedomīgi. Viņi visi smējās, kamēr Garets nāca. Kvīniņš apgriezās pret mani.
-Jelly much ? - viņa paprasīja man.
-Ko ? - es paprasīju . Garets jau atnāca . Visi sāka iet atpakaļ iekšā . Es vēl paliku.
-Neuztraucies , neviens nenoņems tavu čali tev. - Kvīniņš pirms iešanas iekšā man iečukstēja ausī. Mēs visi iegājām atpakaļ iekšā. Es samainījos ar Deinu. Garets pagrieza pudeli.Kvīniņš un Garets.
-Man veicas. - Garets noteica.
-Es zinu, ka tu izvēlēsies risku, tāpēc .. - Garets pamāja ar galvu - tev ir jānoskūpsta ... - es domāju, ka viņa teiks mani - Pāle .
-Ko? - es , Pāle un Garets pateicām reizē . Deins sašuta .
-Es saprotu , kāpēc Pāle un Garets saka ko , bet kāpēc tu Cukurvate saki ko ? - Deins skatījās uz mani .
-You know what. Es pat nezinu kāpēc . Kāpēc mēs spēlējam šo spēli? Tā bija stulba ideja anyway. - es pateicu un sāku celties kājās . Kvīniņš mani norāva atpakaļ.
-Kas tev notika ? Tev ir jūtas pret Garetu? - viņa skatījās uz mani.
-Ko? Man viss labi. Un zini ko. Man ir pilnīgi vienalga ar ko viņš makeoutosies . Man nav jūtas . - es pateicu un atslābinājos.
-Uz priekšu . - Kvīniņš parādīja uz Garetu un Pāli .
-Es nedomāju, ka ... - Garets iesāka.
-Oh tas nav nekas tāds kovboj . - Pāle pateica.
-No kura laika man ir tāda iesauka? - Garets iesmējās .
-Kopš tu esi tāds fuckboys . - viņa pateica.
-Ja jūs esat aizmirsuši, tad jums vienmēr ir tikai piecas minūtes laika, lai izpildītu risku. Un viena no tām ir skūpsts. Jūs vēl gribat papļāpāt ? - Kvīniņš atgādināja.
-Fine . - Garets pateica to ļoti ātri . Un pielika savas lūpas klāt pie Pāles . Pāle pat nepaspēja aizvērt acis . Es iekodu sev lūpā . Tas ir tikai risks.
-Okey . I think tā jau bija minūte un divdesmit sekundes. - Kvīniņš pateica un Garets atrāvās no Pāles.
-Kādam tiešām vajadzēja uzlikt taimeri. - Garets iesmējās un paskatījās uz mani . Kvīniņš samainījās ar Garetu. Garets uzgrieza pudeli.Kvīniņš un Es.
-Man šodien veicas. Cukurvate, Truth or Dare. - Kvīniņš pasmaidīja pedo smaidu.
-Risks. - Es pateicu skatoties viņai tieši acīs.
-Divu minūšu make outs ar Deinu. - viņa vairs neskatījās uz mani. Viņa skatījās uz Garetu.
-Man šķiet tu sajauci mani ar Deinu Kvīniņ. Skaties uz viņu . - Garets sēdēja pilnīgi mierīgs. Mani tas sakaitināja. Es pagriezos pret Deinu un pievilku viņu tuvāk pie manis aiz viņa krekla. Es pilnīgi ieskrēju viņa lūpās. Mēs tās sākām lēnām kustināt . Es negribu to atzīt, bet viņš labi skūpstījās. Es nedaudz pavēru acis un redzēju ar sānaci, ka Garets skatās uz mūsu lūpām un ir sasprindzinājis dūres. Es aizvēru atkal acis un turpināju izbaudīt mirkli. Līdz Garets ieklepojās.
-Jums jau visas piecas minūtes ir pagājušas. Go get a room . - viņš apgrieza acis . Es atrāvos no Deina un pasmaidīju. Kvīniņš atkal samainījās ar Garetu. Es skatījos tieši Gareta uguņainajās acīs. Es pasmaidīju. Es pagriezu.Pāle un Es.
Kāds pārsteigums.
-Oh beidzot. Man tiešām jūs apnikāt. Jūsu slēptā drāma. Blahh. Beidzot varu uzdot kaut ko lietderīgu. - viņa pagriezās pret mani.
-Patiesība vai Risks? - viņa pajautāja.
-Patiesība. -
-Mīkstā. -Deins pateica un Garets viņam iesita pa plecu.
-Fine. Kas jums ir ar Garetu? - viņa paskatījās uz mums abiem. Es centos nepaskatīties uz Garetu, bet tomēr paskatījos. Es sastapos ar viņa acīm un novērsos.
-Kā tu to domā? - es sakārtoju sev matus.
-Tieši tā. Tas kas jums tikko bija. Jā es to redzēju. Kas starp jums ir? - viņa pajautāja.
-Zini ko. Es izvēlos risku. - es paskatījos uz viņu.
-Labi. Tev ir jāatbild uz manu jautājumu! Līdz rītdienai. - viņa pateica.
-Es teicu risku. - es pateicu.
-Tas ir tavs risks. Atbildi. Uz. Manu. Jautājumu. -Boooom . Šī ir garākā daļa, ko esmu uzrakstījusi. Man ļoti patika actually rakstīt šo daļu. Man nevienā vietā neaptrūkās ideji. Es vienkārši turpināju un turpināju likt pirkstus uz taustiņiem. Es ceru, ka jūs to izbaudījāt tik pat ļoti cik es. Šajā daļā īsti nav nekāda humora vai tizluma. Tāda nopietna daļa. Šoreiz es centīšos palikt un nekur neaizbēgt. Btw es tagad cenšos dabūt šo līdz 1000 vārdiem. Man agad ir 964 . Tas būtu baigi naiss. Kā jums tur pa dzīvi? Kā skolā ? Hehe. Es tikko biju tik ļauna un pieminēju skolu brīvdienā. Lol man tagad ir screenshots ar 1000 vārdiem . Congratulations me.
Your one and only
xQueenOfCookiesx
KAMU SEDANG MEMBACA
Atrodi Mani
HumorMeitene, kas dara visu, lai izpatiktu draugiem. Meitene, kas melo saviem draugiem. Meitene, kas mīl savus draugus, citus vairāk par citiem. Meitene, kas nezina, kas notiek ar viņas dzīvi. Meitene, kas nemāk iziet cauri tīņu vecumam kā to bija izpalā...