Day five: I won't apologize, i'm not really sorry

17 3 1
                                    

-All my diamonds shine 'cause they really diamonds. Bad bitches in line, they be really trying . They ask me if I'm high , I say really really . Got money on my mind. I say really really . I look like I been balling 'cause I'm really balling - mēs visi nodziedājām mūsu hot autiņā . Mēs esam ļoti tumblr . Mēs izņēmām no veca autobusa sēdekļus un to vietā ielikām gultas n shit .
-Piestājam pēc kafijas ! - es iesaucos , kad dziesma bija beigusies . visi izlikās, ka mani nedzird .
-Garet ! Garet ! Gareeett ! GAaareeeett !! - es izsaucu viņa vārdu visās intonācijās .
-KO ??? - viņš izbesījās .
-man vajag kafiju . lūdzu ! Luuuuuuddzuuu ! - es dīcu kā mazs bērns .
-sievietes . - viņš pateica nogriežoties pie kafejnīcas .
-es arī tevi mīlu beib - es pateicu . viņš paskatījās uz mani ar iznīcinošu skatienu . es paskatījos vai kāds cits bez viņa mani dzirdēja .
-oh grow a pair . visi jau izskrēja pēc kafijas . - es uzstaisīju pūp uz viņa deguna .
-man jau ir . gribi redzēt ? - viņš pacilāja uzacis .
-neatkārto jokus . tas tikai parāda to , ka tev materiāls sāk izbeigties . - es uzsmaidīju viņam .
-kurš teica , ka es jebkad izbeigšos no jokiem ? - viņš piecēlās un uzdpiedis pārspīlētu buču man uz vaiga aizskrēja . es apstulbusi pagriezos un sekoju viņam .
-man dažreiz trūkst vārdi , lai es vispār izskaidrotu kāds tu esi you know . - es panākusi viņu pateicu .
-tad nesaki . - viņš atvēra durvis un palaida mani . ejot caur durvīm viņš man iesita pa pakaļu . es pagriezos un iesitu ar celi viņam pa locekli .
-ass - es pagriezos un aizgāju pasūtīt karameļu makijato .
Pēc laika atgriezāmies busiņā . es apsēdos uz sava matrača . Iedzēru silto kafiju . Sajutu, kā lēnām siltais kofeīns ieplūst manās asinīs .
-kāds ir plāns ? - garets no šofera vietas pajautāja , kad bijām uzsākuši braukt .
-Francija . Es vienmēr esmu gribējusi aizbraukt uz Franciju ar saviem draugiem . - es apgūlos .
-šis ir kā sapnis . es tiešām nekad nebiju domājusi , ka es būšu kaut kur ar cilvēkiem , kurus es tiešām mīlu . Ar viņiem pavadīt dzīvi . Kuri zina cik ļauna un stulba es esmu un to pieņem . Kuri ir stulbi un traki ar manīm . Ar manu spontāno dvēseli . Es tiešām jūs mīlu . - es sajutu asaras sakāpjam acīs .
-Man nekad nebija bijuši īsti draugi . Kuri atbalstīja mani tādu kāda es esmu . Es jums to nebiju teikusi . Es esmu tik cheezy . man ir tikai 14 . - es paskatījos un visi bija aizmiguši no manas runas . un Garets pie stūres izdvesa krākšanas skaņas un tad pasmējās .
-jūs visi esat idioti . es te izkratu savu sirdi , bet jūs aizmiegat . vispār paldies , ka jūs man esat . Es nedzīvotu savu sapni , ja jūs man nebūtu . es jūs stulbos idiotus mīlu . - es pasmaidīju un apgūlos uz gulēšanu . es biju gandrīz aizmigusi un zināju , ka Garets domā , ka guļu .
-es arī tevi mīlu . mana cukurvate . - es jutu viņa skatienu uz īsu mirkli un viņš iesmējās .
-es esmu tik ļoti bīberīgs siers . es vismaz centos būt atklāts . man tas nepadodas . - to dzirdējusi es mierīgi ieslīgu savā rozo mākoņu pasaulē .

Atrodi ManiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang