Day seven : you beautiful loser

14 2 1
                                    

-I need space ! - es ar asarām acīs pateicu .
-For Gods sake Cukurvate . Beidzot izvēlies starp mums ! Tu mūs beidz nost . Tu beidz sevi nost ! Tu beidz mūsu draudzību nost ! Izvēlies vienu vai pazaudēsi abus . - Deins skatījās uz mani , kamēr es stāvēju ar viņu pret muguru .
-Es nevaru izvēlēties starp savien labākajiem draugiem ! beidz man šo uzspiest . - es sāku iet uz priekšu .
-ja tu nepagriezīsies , nākamreiz , kad pagriezīsies es tur vairs nebūšu . jā es esmu stulbs un sarkastisks , bet es netēloši muļķi , kad tu jau to sāc izmantot . es vairs te nebūšu . tu dzirdi mani ? es arī varu būt nejauks . - viņš stāvēja uz vietas . viņš vairs nebija Deins . Viņš bija Deinils . Es padomāju un , kad biju izdomājusi apgriezties , sāku iet . Es gāju un nevarēju apstāties . vai tiešām šādi liktenis man izdomāja beigt mūsu draudzību ? es iegājusi liftā nošļūcu gar sienu . Kad aiztaisījās lifta durvis , es sāku raudāt un bļaut . es noslīdēju uz kreiso sānu un pievilku savus ceļus pie galvas . es piecēlos kājās un , izkāpusi no lifta , sāku skriet uz kāpnēm . sāku skriet uz mūsu istabiņu . pieskrējusi pie tās , atrāvu durvis vaļā . ieraudzīju kā Garets sit Deinu .
-viņa vairs nebūs neviena dzīvē . tu izjauci ne tikai savu , bet arī manu dzīvi ! - viņš bļāva .
-Garet ! - es iekliedzos un atrāvu viņu no Deina .
-what the hell is wrong with you ? - es skatījos viņam tieši acīs .
-tu ! e - es - es nevaru .... es negribu , tevi zaudēt . - viņš saķēra manu seju abās savās plaukstās . mēs tā sastingām . es skatījos viņa acīs . tajās tumši zili , brūni pelēkajās acīs .
-Cukurveina ! es tevi mīlu ! - to teica nevis Garets , bet gan Deins . pagriezusi galvu redzēju , kā viņš izlec no piektā stāva loga .
-NĒ ! DEIN ! Nē ! Nē ! nē ! - es bļāvu . es biju piesprintojusi pie palodzes . es kliedzu . histēriski raudāju . spēru Garetam , kamēr viņš mani turēja , jo stāvēju uz palodzes .
-nē ! nē ! nē ! - es caur elsām teicu . es iekliedzos pa visu ciemu un atslīgu Gareta rokās .
-Garet . e-es . es ne-n... -
Es pamodos .

Lol . I know you hate me right now . Don't judge me tho . Es gribēju jūs paspīdzināt . Hahaha . Esmu jauks cilvēks . Es biju baigi sad šīs daļas rakstīšanā , jo es to visu iztēlojos n stuff . bet beigās es sāku rēkt un gandrīz ierakstīju "pamodos kails zem tilta " . hehe . #funnyme . visas pretenzijas manai mūzikas playlistei . lol . tur bildē ir Deins augšā btw .

Your one and only

xQueenOfCookiesx

Atrodi ManiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang