Day six:Cheer the fuck up

17 2 1
                                    

-Cukurvate ! es tev pēdējo reizi saku . Izslēdz to savu sasodīto modinātāju ! - Alēnija pa visu viesnīcas numuriņu nobļāva . Nu to īsti nevar nosaukt par viesnīcu . Drīzāk gan kaut kāds motelis .
-Mums ir jāceļas ! - es nomurmināju un pati azimigu . pamodos , kad kāds man iesita ar spilvenu pa galvu .
-what the heck . - es apsēdos uz gultas .
-nākamreiz tev nebūs iespēja uzlikt modinātāju vairs . - korlīna savāca savu spilvenu un aizgāja uz vannasistabu . aka istabu ar izlietni un podu . un viss . tas literally bija viss , kas tur bija . es paskatījos apkārt . Deina roka bija man aplikta ap gurniem un viņa kāja bija uz manas kājas . Es novācu viņa roku un izmetu viņu no gultas . Viņš pielecis kājās sāka skatīties apkārt .
-wtf cukurvate . Es zinu , ka tu mani ienīsti , bet nevajag jau būt tik rupjai . - viņš aizgāja uz vannasistabu . pirms paspēju viņu pabrīdināt , viņš izskrēja no tās kliedzot kā meitene .
-tur ir psihs monstrs . neejiet tur ! - viņš izmisis parādīja uz vannasistabas durvīm , pa kurām iznāca Korlīna .
-you're dead ! - viņa uzleca viņam uz muguras . viņš aizgāja pie gultas .
-get off ! - viņš apgrieza acis un nometa uz gultas Korlīnu .
-eu ! kad mēs atsākam braukt ? - Garets beidzot ierunājās .
-aizaizparīt . - es pateicu .
-un ko mēs līdz tam daram ? - viņš piecēlies sabužināja savus matus .
-mirstam garlaicībā ofcourse . - Pāle pagrūda viņu un aizskrēja uz vannasistabu .
-dont be redicilous . mēs ēdīsim ! - Deins aizgāja vēlreiz uz vannasistabu . un atkal protams izskrēja kliegdams .
-im dead ! - viņš ielīda gultā aiz manis .
-tu neattīstītais jākli ! kur tu bāz savu degunu , kur nevajag ? paliksi nākamreiz bez . oh wait . iedodiet nazi , lai nākamreiz to nevarētu izdarīt . viņa iegāja vannasistabā un aizcirta durvis .
-es vēlreiz pārliecinājos , ka man ir bail no viņas . - viņš vēl bija apķēries ar kājām un rokām ap mani .
-nekaitini bē .. tu atpisīsies ? - es izmetu vēlreiz no gultas .
-fuck you tho . - viņš pārģērbās un izgāja no istabiņas , iemetis mutē košļeni . es paskatījos uz Garetu . mūsu skatieni sastapās un es novērsos .
-kas tas tikko bija ? - korlīna parādīja uz mums abiem .
-kas tad ? - mēs pateicām reizē un vēlreiz saskatījāmies un novērsāmies .
-jūs abi . es redzēju . - viņš uztaisīja pedo face .
-wtf korlīn . - Garets iesmējās uz atgāza galvu uz dīvāna aizmugures .
-ok ok . - viņa izstūma ar kājām mani no gultas un pati ielika galvu spilvenā . Es aizgāju pie Gareta un apsēdos viņam klēpī . viņš mani apķēra ap vidukli un uzlika zodu uz mana pleca . Es apliku savas rokas ap viņa rokām un piespiedos tuvāk pie viņa ķermeņa . Tad atsprāga vannasistabas durvis vaļā un es ar seju nokritu uz dīvāna cietās atzveltnes no Gareta metiena .
-wtf Garet ! tu man sabojāji seju ! - es turēju savu plauksti sev pie deguna un pieres .
-oh darling . tici man . tā jau bija pietiekami sabojāta pirmstam . - Pāle saģērbusies izgāja no numuriņa .
-tu iesi korlīn ? - Garets uz viņu paskatījās .
-man negribās jūs divus te atstāt . negribās pēc deviņiem mēnešiem būt tante , kas auklē brēcošu ciplanētieti . - viņs smejoties noliecās , kad es garām ejot iemetu viņai ar spilvenu .
Iegājusi vannasistabā es saņēmu matus astē un atbalsījusi abas rokas pret izlietni paskatījos uz sevi . es piegāju tuvāk pie durvīm , lai dzirdētu par ko viņi runā .
-okayy . sorry . es negribēju tevi aizvainot . tas nav uzbrauciens . nu viņa es domāju . bet ja tevi tas tik šausmīgi aizvaino ... - tālāk es nedzirdēju , jo apsēdos uz poda un ieliku seju plaukstās .
-kas notiek ar manu dzīvi - es sāku pārdomāt visumu , savu eksistenci un dzīves jēgu .

Sveiki cilvēki , kas netīšam ir nokļuvuši uz šī stāsta . Drošvien sākumā meklējot informāciju ģeogrāfijas projektam un beidzot ar šo stāstu . aa . Tas noteik tikai ar mani ? oh well . Im back . *saka to jau 500000šo reizi . šoreiz es tiešām CENTĪŠOS nekur nepazsut . haha . lol . šo drosvien neviens nelasa , jo neviens vairs nelasa šo stāstu . Bet ja tu šo lasi , tad paldies . es tevi apsveicu . Tu esi ticis līdz šīs daļas beigām . Šī ir gara daļa lol . Tas ir sasniegums . Tā augšējā bilde ir Gareta btw .

Your one and only

xQueenOfCookiesx

Atrodi ManiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang