Pov.Nina:
Nina:Mama,se face tarziu voi intarzia.
Mama Ninei:Draga mea,dar abea peste 45 de minute incepeti orele.
Nina:Da,dar fiind penultima saptamana de scoala vreau sa fiu cat mai punctuala.Plus ca vreau sa merg putin si pana la biblioteca scoli.
Mama Ninei:Stai linistita,draga mea!In 5 minute plecam.
Nina:Mersi.Merg sa imi i-au geanta.
Am pornit spre scoala.Gandul meu era ca intotdeauna la carti...Eu sunt genul de fata invisibila care se refugiazi in carti din frica de a nu fii acceptata.Mi-ar placea sa am o cea mai buna prietena...Sa ne dam sfaturi..Dar nu..Sunt prea timida si nu cred ca cuiva ii place asta..
Mama Ninei:Nina,draga mea am ajuns!-nici o reactie-Nina!
Nina:Multumesc,mama.Ne vedem dupa ore.
Mama Ninei:Pa,draga mea.
Ma indrept grabita spre biblioteca si din greseala ma ciocnesc de un baiat..Ar fii imposibil sa nu il recunosc..E Gaston cel mai dragut si popular baiat din scoala e pur si simplu perfect dar nici nu cred ca stie ca sunt in aceeasi scoala cu el.M-am panicat...Nici nu a apucat sa scoata un sunet ca am si plecat.Pov.Gaston:
Tocmai m-am ciocnit din greseala de o fata. E o fata care e cu un an mai mica decat mine.Niciodata nu am vorbit sau ceva.Nu am nimic cu ea.Pur si simplu nu am avut subiect de discutie.Pe cand vroiam sa ma aplec sa o ajut cu cartile le-a strans repede si a plecat fugind.Saraca e mult prea timida...
Delfi:Gaston,ce faci?
Gaston:Delfi,imi pare rau dar nu am chef...
Delfi:Bine...-indelartandu-se-
Nu am nimic cu Delfi ei ii place de mine dar eu nu simt la fel.Eu caut aceea fata cu care sa pot sa vorbesc despre orice,cu care sa ma simt liber sa fiu eu insami dar mai ales sa ma faca sa nu ma mai simt eu.Sa ma simt ca un indragostit.
Mateo:Planeta Terra il striga pe Gaston!
Gaston:Ce?Ce s-a intamplat?Ai zis ceva?
Mateo:Nimic interesant.Ce s-a intamplat cu Delfi?
Gaston:Nimic...Ca de obicei..Cum iti merge cu Ambar?
Mateo:In maxim o saptamana o sa fim impreuna.Nu sunt indragostit...Nici ea nu e...Dar asa am fii regii pistei,ai liceului.
Gaston:Poate vreodata te indragoatesti si tu.
Mateo:Poate...
Orele sunt gata si eu ma indrept spre casa.Merg in camera mea si i-au cartea mea preferata "Cealalta fata a lui Saturn" si incep sa o recitesc.Am citit-o de mii de ori dar niciodata nu voi reusi sa ma plictisesc de ea.Pov.Nina:
Am ajuns acasa.Am urcat in camera mea si mi-am luat cartea preferata "Cealalta fata a lui Saturn" si incep sa o citesc pentru a miia oara.Nu ma voi satura niciodata de aceasta carte...
-Ding-
Am primit o notificare.E de la Fab&Chic.Fab&Chic este un blog unde Delfi si Jazmin pun videoclipuri pentru a deveni cunoscute.E un video cu Gaston si Mateo pe patine la pista.Inca imi amintesc cand l-am vazut prima oara pe Gaston.A aparut un videoclip pe Fab&Chic si cand l-am vazut am simtit ca totul e posibil,ca perfectiunea exista,ca iubirea ar putea fii o noua speranta.Pe scurt m-am indragostit.Cred ca azi am sa merg si eu la Jam&Roller.
______________________________________Hei!Sper ca v-a placut primul capitol din povestea mea.Spet sa va placa si daca vrei puteti sa va scrieti primele opinii in comentarii.
Va pup😘😘
CITEȘTI
E Posibil Daca Crezi-Terminata
RomancePoate imposibilul sa devina posibil?Pot doi poli opusi sa se atraga?Pot o fata timida si inchisa in ea din cauza faptului ca ii e frica sa nu fie acceptata asa cum e si un baiat increzator cel mai dragut si popular din scoala sa se indragosteasca?Po...