Nu-mi vine sa cred...Esti tu

511 19 7
                                    

Anca:Va cunoasteti?
Gaston:Da.
Ana(mama Ninei):Ce dragut.
Anca:De ce nu o ajuti pe Nina sa isi duca valizele.
Gaston:Da.Cu mare placere.Vii sa ma ajuti sa deschizi usile?
Dau din cap in semn de da.Si urcam.Eu in fata,spune ca fetele trebuie sa aiba prioritate.Si deschid.Camera e foarte draguta.Si acum e momentul sa coboram.
Gaston:Esti suparata pe mine?
Nina:Nu,de ce as fi?-spun asta putin confuza-
Gaston:Pai...De cand ai ajuns abea daca mi-ai spus un cuvant.Stiu ca esti surprinsa sa ma vezi si eu sunt sa te vad dar totusi.
Nina:Da...Nu credeam ca va mai fii si altcineva aproximativ de varsta mea.
Gaston:Un avantaj pentru amandoi,nu crezi?
Nina:Ba da...
Gaston:Mergem?
Nina:Da..
Pov.Gaston:
Nu imi vine da cred ca e aici ,dar nu la fel cum ei nu ii vine sa creada ca eu sunt aici.Cred ca e un soc pentru amandoi.Dar e unul placut.Credeam ca va fii plictisitoate saptama de vacanta,dar acum cred ca va fii interesanta.Am ajutat-o sa isi duca bagajele.Nu are exagerat de multe.Doar o valiza nu foarte mate si o geanta.E genul de fata naturala,diferita,nu ca altele care pentru 4 zile i-au 3 valize cat mine...Exemplul perfect...Jasmin...Serios ce isi i-au cu ele?Casa?Nina e speciala...Diferita...Nu ca ele..Asta o face unica!
Anca:Gata?
Gaston:Da.
Anca:Mi-a venit o idee ce ziceti de o plimbare cu cai?
Ana:Ar fii super,dar noi nu prea stim sa calarim.
Anca:Pai tu poti veni pe cal cu mine.
Gaston:Nina poate veni pe cal cu mine.
Anca:Ce ziceti vreti?Cred ca ar dura prea mult pe jos si asa e mai bine.
Ana:Mie imi place ideea.
Nina:Ok.
Se vede pe fata ei ca ii e putin rusine..Dar nu are de ce eu unul chiar ma bucur ca e aici...Doar suntem prieteni.
Am mers la grajduri si am luat cai.O ajut pe Nina sa se urce pe cal si dupa urc si eu.Isi pune mainile sa se tina de şaua calului.Chiar e diferita,alte fete m-ar fi strans pana ma intoxicam.Ea e unica.
Gaston:Ai putea sa te tii asa,dar nu e prea sigur.Mai bine te ti de mine.E mult mai sigur!-razand-
Nina:Ok.-timid-
Si incet,incet simt cum isi tine mainile incet de mine.
Pov.Nina:
Mi-a zis sa ma tin de el.Am sa o fac nu vreau sa patesc ceva...A zis ca asa e mai sigur...Dar nu si pentru inima mea...
Gaston:Te-ai mai plimbat vreodata cu un cal?
Nina:Nu...Imi e putin frica.
Gaston:Nu ai de ce..Eu sunt un calaret foarte bun.Cu mine niciodata nu trebuie sa iti fie frica!
Inima mea vrea sa se dezlipeasca de mine...Vrea sa iasa din pieptul meu cand aude asta..
Nina:Sunt in siguranta?-timid-
Gaston:Mereu.
Si amadoi zambim.Stai unde sint ceilalti?
Nina:Unde sunt restul?
Gaston:Ei au luat-o pe alta ruta.Asta e mai lunga am vrut sa iti arat mai multe peisaje.
Nina:Sunt superbe...!!
Gaston:Stiam ca o sa iti placa.
Nina:Le ador.
Gaston:Maine vrei sa mergem la lac?
Nina:D-da...
Gaston:Atunci o sa mergem.Vrei sa mai oxolim sa vezi mai multe peisaje sau o luam pe drumul mai scurt?
Nina:Putem sa mai ocolim?
Gaston:Cu mare placere.
Nu vreau sa ajungem repede..Vreau sa mai fim doar noi doi...Chiar daca inima nu e de partea mea...Chiar daca emotile sunt impotriva mea voi profita ca sa vorbesc cu baiatul care imi place.Wow...Am intrat intr-o parte de padure superba.

Nu e superb?Si de aici mergem la podul de lemn din fotografia asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu e superb?Si de aici mergem la podul de lemn din fotografia asta.

Nu e superb?Si de aici mergem la podul de lemn din fotografia asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

E incredibil.Dar canf ajungem vad ca suntem doar noi.Doar noi doi intr-un loc superb,magic oar inima sta sa imi iasa din piept cand il aud spunand orice cuvant Se pregateste sa spuna ceva...
Gaston:Iti place locul?
Nina:Il ador.Dar ei unde sunt?
Gaston:Mi-au trimis mesaj ca trebuie sa se intoarca si m-am gandit sa iti arat locul asta daca tot am ajuns aproape.
Nina:Se vede ca stii sau ca ghicesti ce imi place.
Gaston:Asta e locul meu preferat din toata zona.Aici ma linistesc mereu cand sunt triat sa nervos.
Nina:Cred ca de acum va fii si al meu.
_____________________________________
Gata si acest capitol sper ca v-a placut.Scuze ca a foat asa scurt.
Va pup😘😘

E Posibil Daca Crezi-TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum