Se apropie...Imi vine sa lesin.A trecut pe langa mine...Intorc capul discret si il vad pe Mateo...Era evident!Ce treaba sa aiba el cu mine?Eu nu sunt nimeni important.Luna se indreapta spre mine.
Luna:Eu trebuie sa plec,draga mea...E foarte tarziu.
Nina:Ai dreptate.Mama o sa se ingrijoreze.Mergem?
Luna:Sa mergem sa imi schimb rotilele cu tenesi si plecam.
Nina:Ok.
-Acasa-
Am ajuns si mintea mea ramane la Gaston...Cum am putut sa ma gandesc ca ar putea veni la mine?Adica noi nu am vorbit practic niciodata...Acum de ce am face asta?E foarte tarziu mai bine ma pun sa ma culc.
-Dimineata-
Mama Ninei:Nina,draga mea esti gata?
Nina:Da,mama.
Mama Ninei:Mergem?
Nina:Da.
-La Blake-
Luna vine grabita spre mine.
Luna:Am o problema...Ajutor!-spune asta ingrijorata si ma imbratiseaza aproape plangand-
Nina:Ce s-a intamplat?
Luna:Mama mea a zis ca daca nu i-au examenul nu mai am voie la Roller.
Nina:O sa il iei.Ai incredere in mine.
Luna:Am.-si se imbratiseaza din nou-
Am mers in clasa.Orele au trecut destul de repede.Am mers acasa sa ma schimb si acum merg la Luna.Am ajuns.Intru si mama ei,Monica ma primeste si ma duc la ea.
Luna:Ce faci?
Nina:Bine.Esti gata?
Luna:Aproape.
Nina:Ok.
Luna:Ce zici de combinatia asta?Si imi arata niste pantaloni scurti simpli si o camasa alba la spate si roz in fata este destul de interesanta si colorata.
Nina:Super!
Luna s-a imbracat si dupa am pornit spre Roller.
-La Roller-
Pers.Luna:
Nu cred ce increzut e baiatul fraga.Stai nu imi vine sa cred ce vad, e Simon.Fug repede si il imbratisez lasand-ul in spate pe Mateo.
Luna:Simon!Esti aici!Dar cum?Cand ai ajuns?Dar scoala?Familia ta?
Simon:Luna lasa-ma sa raspund!-razand-Azi am ajuns am venit direct aici.
Luna:De unde stiai ca sunt aici?
Simon:De cate ori vorbeam cu tine erai aici.Luna ce faci?La pista!Luna unde esti?La pista!-razand-
Luna:Nici chiar asa.-razand-
Pers.Nina:
Open-ul a inceput si a fost super.Luna mi-a povestit ca cel mai bun prieten al ei a venit aici pentru ea.Mi se pare super dragut.In deschidere a cantat Ramiro "Cuando Bailo",dupa Jim si Yam "A rodar mi vida",iar surpriza serii Simon chitaristul cazut din cer pentru trupa lui Nico si Pedro a invitat-o pe Luna sa cante cu el "Valiente" un cantec pe care l-a compus pentru ea.Iar la final au cantat "Mirame a mi" Mateo si Ambar.Spectacolul e gata asa ca merg la vestiare sa imi strang lucrurile.
-La vestiare-
Imi pun castile sa ascult muzica in timp ce caut pagina la care am ramas in Cealalta fata a lui Saturn.
Pov.Gaston:
Mateo:Ma crezi daca iti spun ca atunci cand m-a chemat Ambar pe scena credeam ca va iesi urat?
Gaston:Imi si inchipuiam cum incepea sa o traga pe Luna de par ca sa plece de pe scena!-razand si incercand sa il enerveze pe Mateo-
Mateo:Haha,foarte amuzant!Pot sa joc si eu dur tu de ce nu ai cantat cu Delfi?
Gaston:Mie nu imi place Delfi!
Mateo:Daca o fata e frumoasa,e frumoasa!
Gaston:O zici de parca asta ar fii tot ceea ce conteaza...
Mateo:E totusi un avantaj.
Gaston:Dar nu e suficient.-in timp ce se indreapta spre vestiare unde vede o fata.
Pov.Nina:
Imi dau usor jos castile ca sa pot sa ma concentrez mai bine la citit si il aud pe Gaston vorbind cu Mateo.
Mateo:Daca o fata e frumoasa,e frumoasa!
Gaston:O zici de parca ar fii tot ceea ce conteaza...
Mateo:Dar e totusi un avantaj!
Gaston:Dar nu e suficient.
Si se indreapta spre partea unde sunt eu si incep repede sa imi pun castile ca sa nu isi dea seama ca ascultam si cand ajunge in drept cu mine si ma vede
______________________________________Sper ca v-a placut si acest capitol si scuze ca am exagerat si l-am facut atat de lung cu toate ca am incercat sa il fac scurt dar nu mi-a prea iesit.
Ce ziceti de surpriza lui Simon?
Cum zic mereu sper sa lasati comentarii in care sa imi ziceti parerea voastra abea astept sa citesc.
Va pup😘😘
CITEȘTI
E Posibil Daca Crezi-Terminata
RomancePoate imposibilul sa devina posibil?Pot doi poli opusi sa se atraga?Pot o fata timida si inchisa in ea din cauza faptului ca ii e frica sa nu fie acceptata asa cum e si un baiat increzator cel mai dragut si popular din scoala sa se indragosteasca?Po...