el unde o sa mearga?Luna a zis ca la teatru vrea sa se inscrie.As fii vrut sa fiu in aceelasi atelier cu ea...Dar parca fotografia ma pasioneaza mai mult.O, doamne!E foarte tarziu si iar am sa intarzi...
-La Blake-
Luna:Nina,esti bine?Mai 5 minute si incep orele.
Nina:Am ramas prinsa in ganduri si za zicem ca am uitat de scoala.
Luna:Si parca aia aeriana eram eu.-razand-
Nina:Se pare ca totusi suntem doua!-razand-
Luna:Sa mergem.
Nina:Dar profesorii tot timpul ajung primii.
Luna:De data asta nu.-cu un zambet imens pe fata-
Am intrat in clasa ce ciudat era sa nu fie inca niciun profesor in clasa.
Pov.Luna:
Am emotii.Sper ca metoda super ciudata a lui Mateo sa functioneze.Intra o profesoara.
Profesoara:Wow...Ce eleve responsabile si punctuale.Ma bucur ca mai exista si asa ceva.
Luna:Buna dimineata.-zambind i cercand sa nu arat emotiile-
Profesoara:Buna dimineata,Luna!
Nina:Buna dimineata!
Profesoara:Buna dimineata,Nina!Dupa 2 ore s-a terminat examenul.Am urmat pasii lui Mateo la perfectie si sper sa functioneze.
-Pe hol-
Nina:Cum de erai asa de linistita?
Luna:Sa zicem ca cineva aseara m-a ajutat sa fiu mai linistita.
Nina:Cine?Caci Ambar cu siguranta nu!-razand-
Luna:Nu!-razand-Mateo.
Nina:Serios?-uimita dar totusi zambind gen iti place de-
Luna:Da.A fost un gest foarte dragut.Dar doar atat.
Nina:Sigur?
Luna:E impreuna cu Ambar.
Si dintr-o data apar Mateo si Gaston.
Mateo:Si cum a fost la examen?
Luna:Mult mai bine decat credeam!-zambind-
Mateo:Atunci inseamna ca cineva o sa treaca.
Luna:Sper.Dar voua?
Mateo:Foarte bine.
Gaston:Da.
Mateo:Amm...Luna poti sa vii putin?
Luna:Da.
Ne indepartam putin.
Mateo:Ai folosit sfaturile mele?
Luna:Da.Sunt totusi destul de ciudate.-razand-
Mateo:Stiu,dar sunt eficiente.-razand-
Luna:Si cine mai stie de ele?
Mateo:Doar tu si eu.
Luna:Doar mie mi-ai spus de ele?-putin surprinsa-
Uau...Mi-a spus doar mie singurul mod de a trece cu siguranta.
Mateo:Exact.Te-am vazut foarte stresata si ma gandeam sa te ajut.
Luna:Mersi!
Si fara sa ma gandesc il imbratisez.
Pov.Mateo:
Se pare ca sfaturile mele au ajutat-o sa se mai calmeze.A meritat sa ii vad zambetul si ma mai si imbratisat.
Pov.Nina:
In timp ce Luna m-a lasat simgura cu Gaston ca sa vorbeasca cu Mateo ii o liniste rar intalnita.As vrea sa rup tacerea dar imi este rusine.
Gaston:Si ce mai faci?
Nina:B-b-bine.Tu?
Gasyon:Nu trebuie sa iti fie rusine serios.Vorbeste liber.
Nina:Bine.-la fel de timida-Amm
Si pe cand vroiam sa ii spun ceva au venit Luna si Mateo si nu am mai zis nimic.Ei au plecat.Gaston parea trist..Oare am spus ceva gresit?
Luna:Si?
Nina:Ce?
Luna:Ce ai vorbit cu Gaston?
Nina:Nimic...Cand am inceput sa vorbim a-ti aparut voi.
Luna:Scuze.
Nina:Nu-i nimic oricum nu stiam ce sa ii zic.
Luna:Of.
Pov.Gaston:
Vroia sa imi zica ceva...Dar ce?Nu puteau Mateo si Luna sa mai vorbeasca macar 5 minute?Cei drept si eu am putina vina...Am stat mult pana am inceput conversatie...Trebuia sa reactionez mai repede...
Mateo:Gaston!
Gaston:Ce?
Mateo:Te strig de 5 minute!La ce te gandesti?
Gaston:La nimic.Sa mergem se suna..
Pov.Nina:
-La Roller-
Luna a vorbit cu Simon,Nico si Pedro si ma lasa sa ma uit cum repeta ca sa pot lua notite pentru investigatia mea.
Repeta si dintr-o data incep sa vorbeasca despre o parere feminina si ii vad cum se uita la mine si zic.
Simon:Salut,spectatoareo!
Nico si Pedro:Salut,spectatoareo!
Nina:Eu?
Simon:Da.Ai vreo idee?
Nina:Un destin.O singura voce ce canta aceast cantec.Ce simte ca va creste.
Gaston:Ce fraza buna.Ai rezumat mult in doar cateva cuvinte.
Nina:Mersi.
Gaston:Vroiam sa plec,dar am chef sa aud muzica buna.Va deranjeaza daca raman?
Nico:Aproape am terminat,dar niciodata nu strica sa ai public.
Si incep sa cante ce le-am sugerat.Am spus ceva pe loc.Simteam ca mor cand vedeam ca Gaston se uita la mine.
Pov.Gaston:
Eram pe cale sa plec cand am auzit-o pe Nina sugerandu-le celor din trupa o fraza geniala.
Gaston:Ce fraza buna.Ai rezumat mult in doar cateva cuvinte.
Nina:Mersi.
Gaston:Vroiam sa plec,dar am chef sa aud muzica buna.Va deranjeaza daca raman?
Nico:Aproape am terminat,dar niciodata nu strica sa ai public.
Suna super.Ma uit la Nina zambind si vad cum se coloreaza complet la fata.E atat de draguta.
Pov.Nina:
-Acasa-
Deja m-am saturat ca nimeni sa nu zica ce crede despre ce se intampla pe Fab&Chic.Am o idee creez un nickname si o sa postez anonim.Cum suna FelicidadAhora?Suna oribil maj bine in engleza FecityForNow.E mult mai bine.Si gata am pus prima postare.Sper doar sa nu prinda fetele ura pe Felicity....
______________________________________Stiu ca acest capitol l-am facut c-am scurt dar nu mai am atat de mult timp sa scriu.
De acum am sa incerc sa scriu mai mult.
Va pup😘😘
CITEȘTI
E Posibil Daca Crezi-Terminata
RomancePoate imposibilul sa devina posibil?Pot doi poli opusi sa se atraga?Pot o fata timida si inchisa in ea din cauza faptului ca ii e frica sa nu fie acceptata asa cum e si un baiat increzator cel mai dragut si popular din scoala sa se indragosteasca?Po...