Amintirile revin in mintea mea

550 19 11
                                    

Dupa ce s-a terminat ora stateam pe coridor pe scari si ma gandeam oare ce poze as putea sa fac.Si dintr-o data apare Gaston.
Gaston:Hei.
Nina:Hei...
Gaston:Nu mai fii asa timida.Hai vorbeste liber.
Nina:Oki...
Gaston:Despre ce o sa fie pozele tale?
Nina:Inca nu stiu...Tu?
Gaston:Nici eu..Vedem.
Nina:Da.-si fara sa imi dau seama cand il vad pe el zambind atat de frumos imi apare si mie un micut zambet timid-
Gaston:Sa stii ca ar trebui sa zambesti mai des.Esti foarte simpatica cand zambesti.
Cand am auzit cuvintele lui m-am colorat complet la fata.Baiatul de care sunt indragistita inca de mica se comporta atat de frumos cu mine.Ne cunoastem de mici.Ne-am cunoscut in ziua in care am implinit 10 ani.
-6 ani in urma-
Tata tocmai si-a vandit primul joc video si a avut extrem de mult succes,cu banii aceia ne-am permis sa ma inscrie la Blake.Ii un colegiu foarte prestigios.E o scoala care nu de mult a fost deschisa se pare ca dupa anul asta va fi de doar de gimnaziu si dupa doar de liceu si blablabla...Sper sa reusesc sa imi fac prieteni...Nu sunt foarte sociabila si asta nu e tocmai un avantaj dar mna...Poate poate...Am uitat sa zic ca azi e ziua mea?Fac 10 ani.Nu imi vine sa cred sunt la ora de romana acum si ii vad pe mama si tata cum intra cu un tort imens pe care scrie ~La Multi Ani,Nina~.Ma sint atat de rusinata.Nu sint obisbuita ca toata lumea sa se uite la mine.Dupa ora ies repede din clasa si fara sa dau ma ciocnesc de cele mai rele fete din scoala,dar si cele mai populare.
Ambar:Uita-te pe unde mergi!
Si ma impinge pe jos sa le adun cartile.Prima mea zi de scoala aici a fost oribila...Pe fata mea lacrimile nu se mai pot oprii in acest monent.Dintr-o data sint ca cineva se pune langa mine si imi spune:
Xxxxxx:Nu mai plange,te ajut eu sa le aduni.Eu sunt Gaston.Tu cum te numesti?
Nina:Ni-Nina...
Gaston:Azi e ziua ta,nu?
Nina:Da...
Gaston:La multi ani,Nina.
Si cand ne ridicam ma pupa pe obraz si pleaca.
-In prezent-
In acel moment m-am indragostit de el.De acel baiat care te ajuta chiar si fara sa te cunoasca..
Gaston:Nina!Ce gand te face sa zambesti atat?Mi-l poti spune si mie ca sa stiu cum pot sa iti scot un zambet cand esti trista!
Nina:Nu ai nevoie de amintirile mele ca sa ma faci sa zambesc,e de ajuns sa fii tu ca sa faci pe cineva sa zambeasca.
Gaston:Parca eu te faceam pe tine sa zambesti!Acum e invers?
Nina:Asa se pare.-spun putin timid--Tot ce spune Nina spune putin timid de la inceput pana la sfarsit-
Gaston:Am o idee.Cand tu esti trista eu trebuie sa te fac sa zambesti si sa iti ridic moralul,iar cand eu sunt trist tu mi-l ridici mie?Vrei?
Nina:Suna o idee draguta!Ok.Sa o facem.
Gaston:Perfect.
Si radem amandoi.
Poc.Gaston:
Cred ca asta e cea mai normala conversatie pe care am avut-o vreodata cu Nina.
Nina:Suna o idee draguta!Ok.Sa o facem.
Gaston:Perfect.
Si pe cand ma pregasteam sa plec dintr-o data mi-a venit in cap o idee nebuneasca si aceea era sa o pup pe obraz.Si fara sa ma mao gandesc la nimic sau la nimeni...O fac.Stai...Acum imi vine in minte imaginea unei intamplari cu o fetita de 10 ani ani care a fost acum 6 ani umilita de Ambar si pe care am ajutat-o si acum ca ma uit mai bine si mai atent imi dau seama ca aceea fetita era Nina.
Gaston:Scuze asta am simtit pe moment.Am o intrebare..
Nina:Spune.
Gaston:Tu esti fetita de 10 ani pe care am ajutat-o atunci pe hol de ziua ei,nu?
Nina:Cum de ti-ai amintitbde acel moment?
Gaston:Mi-a venit in minte.Ciudat,nu?
Nina:Da.-radem amandoi-
Si dintr-o data suna telefonul Ninei.
Nina:Scuze..Dar trebuie sa raspund.
Pers.Nina:
Imi suna telegonul e Luna...Sa vad poate e ceva important..
-Convorbire telefonica-
Luna:Nina,am nevoie de tine!-plangand-
Nina:Luna ce ai patit?De ce plangi?-spun putin speriata-
Luna:Simon..Vrea sa se intoarca in CanCun pentru ca si-a dat seama canil consider cel mai bun prieten si nimic mai mult..Dar ni vrea sa il pierd ca prieten..
Nina:Facem noi cumva si nu o sa plece trebuie doar sa accepte ca nu il poti vedea altfel fata de cum il vezi.Unde esti?
Luna:La apa..Ma linistesti sa aud apa.La raul acela extrem de frumos.
Nina:Acolo merg si eu cand am probleme..Stiu locul.Acum vin.
-Sfarsitul convorbirii-
Nina:Trebuie sa plec.Prietena mea are nevoie de mine.
Gaston:Dute linistita.Mai vorbim.Pa,Nina.
Nina:Pa,Gaston.
Si ma duc la rau.E una loc foarte frumos.

Mereu stau pe acel podulet din lemn

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mereu stau pe acel podulet din lemn.Ma uit la apa si parca problemele nu mai exista.Stiu despre acest loc voi duce pozele la fotografie.O vad pe Luna.Merg inspre ea..Cand ma vede ma imbratiseaza si imi spune.
Luna:Nu vreau sa imi pierd cel mai bun prieten.
Nina:Nu o sa il pierzi.O sa vedem cum facem dar nu o sa plece.
Luna:Sper...
Nina:Am o idee...Ce ar fii sa ii facem o surpriza sa vada cat de mult tinem toti la el.
Luna:Da..Dar ce sa facem?
Nina:Vedem.
Luna:Apropo..Cu Gaston cum mai esti?
Nina:Eram cu el cand mai sunat.Am vorbit mult..Dar celai tare m-a mirat faptul ca si-a amintit cum ne-am cunoscut.Nu credeam ca stie ca eu eram.
Luna:Se pare ca stia.Si cum v-ati cunoscut?
------Nina ii povesteste la Luna cum l-a cunoscut pe Gaston.Eu nu are rost sa mai scriu ca deja am sa scris de 2 ori--------
Luna:Ce frumos din partea lui!
Nina:Da stiu...!Apropo saptamana viitoare o sa fie libera in fiecare an scoala ne ofera cadou aceea saptamana de vacanta.
Luna:Si tu mergi undeva?
Nina:Da.Mama mereu alege ceva.
Luna:Probabil ca noi o sa mergem in excursie unde merge si Ambar.
Nina:Mama zicea ceva ca o sa stam la nu stiu ce cabana...Vrea sa vedem locuri noi...Cica vrea sa stam langa la familia unei prietene de a ei si familia ei...
Luna:Poate are si copiii si atunci nu stai numa cu ei...
Nina:Sper ca nu...Macar nu il vad pe Gaston o saptamana...Tot timpul ma emotionez foarte tare cand sunt in preajma lui.
Luna:Ar fii ceva sa fie familia lui.-spune razand-
Nina:Exista posibilitati aproape 0 sa se intample asta...
Luna:Vezi tu.Eu trebuie sa plec.Mai vorbim.Pa,draga mea!
Nina:Pa,Luna.
E vineri si azi a fost ultima zi in care l-am vazut pe Gaston.Maine o sa plecam...O sa imi fie dor sa il vad,dar e mai bine,emotiile nu pre sunt de partea mea...E mai bine asa..Am mers acasa mi-am facut bagajele si am plecat...Drept sa zic sunt putin vurioasa cun arata casa,locul,poate am peisaje frumoase varora sa le pot face poze.Am ajuns cabana arata asa.

Am ajuns cabana arata asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

E superb acest loc.Dar parca tot acasa as vrea sa fiu..Aici o cunosc doar pe mama si nu prea ma simt in largul meu.Am intrat in intru e super dragut.
Anca(prietena mamei):Ma bucur ca a-ti ajuns.
Mama Ninei:Si eu.Sper ca copii nostri o sa se inteleaga bine.
Anca:Si eu la fel.Fetita ii inca la bona si baiatul o sa vina mai tarziu a ramas la un suc cu un prieten.
Baiat?!?!?!?!Sper sa nu fid cine cred eu...
Gaston:Am ajuns.
Nu imi vine sa cred.Intra in canera si se pare ca e chiar el...Pe moment am inlemnit.
Gaston:Nina!?!?!
Nina:Gaston..
_

____________________________________

Sper ca v-a placut acest capitol.
O sa incerc aa scriu mai des.
P.S.Sper sa lasati in comentari parerile voastre si cel mai dragut comentariu va primii dedicatie la urmatorul capitol.
Va pupp😘😘

E Posibil Daca Crezi-TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum