Surprizaa!Ups...Trebuia sa mai intarziem vreo 5 minute..

571 19 4
                                    

acum vom avea primul sarut..In mintea mea cand il vad atat de aproape este doar cuvantul "Saruta-ma" si pe cand sa avem primul sarut...
Luna:Surpriza!Ups...Trebuia sa mai intarziem vreo 5 minute.
Nina:Luna!-si o imbratisez-Stai...Intarziem?
Luna:E si Mateo.
Nina:Mai nou e invizibil?-uitandu-ma prin jur-
Luna:La cum e el a mers sa isi ia un  sanvish si sa isi faca simtita prezenta de vedeta...!!-razand-
Gaston:Asta era surpriza de maine.Ai mei si ai tai vor merge sa stea la alta cabana si m-am gandit ca aceste 2 saptamnii de vacanta le-am putea petrece toti patru.
Nina:Mersi.-si il imbratisez-Stai care doua saptamani de vacanta nu era doar asta?
Luna:Profesorii ai mai dat 2ua saptamnii la toata scoala.
Nina:Super.
Mateo:Vedeta a sosit!-facand o plecaciune cu sanvish-ul in mana in timp ce noi radeam-
Gaston:Ma bucur ca te simti ca acasa!-razand-
Mateo:O casa foarte primitoare.-razand si muscand din sanvish-
Si radem toti.
Luna:Am baiat fraga mai vrei un sanvish?
Mateo:Dar am unul.-confuz-
Luna:Iti mai fac unul nu e nicio problema.
Mateo:Da.Chiar mie foame.
Si pleaca razand.
Nina:Ce discretii...-razand-
Gaston:Si ei erau la teatru-razand-
Nina:Mersi ca i-ai chemat si pe ei.-imbratisand-ul-
Gaston:Si acum cred ca e momentul sa merg sa ma pun la somn.Noalte buna,frumoaso!
Nina:Noapte buna,Gaston.
Pov.Nina:
Nu imi vine sa cred ca mi-a zis ca ma iubeste!Imi vine sa mor de fericire.Daca e un vis nu mai vreau niciodata sa ma trezesc.
Luna:Hei.Ti s-a spus ca de acum ai ca colega de camera le cea mai nebuna,distrata,aiurita si aeriana dar si distractiva fata din intreaga Argentina?Si daca nu stii cine e este sa bata tobele-ai face cu maine de parca ar bate tobe si face sunete de tobe-LUNA VALENTE!-si incepe sa rada-
Nina:Ma bucur mult,draga mea.
Luna:Eu si mai mult.Apropo scuze ca am intrerupt sarutul...
Nina:Nu-i nimic.Nu imi vine sa cred tot ce mi-a zis-cu un zambet atat de visator.
Luna:-strigand de se aude in toata casa-Ce?Ce ti-a zis?
Nina:Pai mi-a spus ca mereu i-a placit de mine si ca nu de mult si-a dat seama ca cuvintele "Te plac" sau "Te iubesc" sunt prea putin ca sa imi spuna tot ce simte pentru mine.
Luna:Ce frumossss-cu un zambet visator-As vrea sa fie asa si M-si se opreste in momentul in care isi da seama ce a zis-
Nina:Mateo?
Luna:Nu...
Nina:Ba da.Sunteti impreuna?
Luna:Da.
Si acum e randul meu sa strig de fericire pentru Luna.
Nina:Si de ce nu mi-ai spus pana acum?
Luna:Pai..Defapt s-a intamplat pe drum.
Nina:Cum a-ti venit aici?
Luna:Da.A fost destul de romantic.
Nina:Cum te-a intrebat?
Luna:-cu un zambet urias pe buze-Pai.Eram in masina si dintr-o data a inceput sa cante „Siento" si dupa mi-a facut ca un fel de declaratie de dragoste si m-a intrebat daca vreau sa fim impreuna si normal ca am zis da.Ochii mei erau plini de lacrimi!A fost foarte dragut.E perfect chiar daca uneori e prea.
Nina si Luna:Baiat fraga-si incepem sa radem-
Luna:Maine o sa ai si tu parte de o surpriza de la Gaston dar nu ii spui ca ti-am zis.
Nina:Stiu si nu mai am rabdare sa stiu ce e.Stai!Tu stii!Spune-mi =!Te rog!Te rog!Te rog!-si fac fata de catelus plouat-
Luna:Pot doar sa iti spun atat va fii langa apa in acel loc in care a-ti ras atat de mult.
Nina:Oooo....Ce dragut!
Si dupa destul de mult vorbit ne-am pus sa dormin.
Pov.Gaston:
Se pare ca Ninei i-a placut surpriza mea.Le-am auzit strigand foarte mult de fericire.Strigatul Lunei evident a fost pentru ca i-a povestit Nina ce s-a intamplat inainte sa ajunga ea.Dar cel a-l Ninei?
Mateo:Se vede ca fetele au avut multe sa isi povesteasca.-razand-
Gaston:Sigur Luna a strigat pentru ca Nina i-a povestit felul in care i-am spus ca cel simt eu pentru ea e mai mult decat iubire e ceva caruia inca nu i s-a gasit un nume.-si incep sa zambesc in timp ce raman cu gandul la ea-
Mateo:Parte asta a ta chiar nu o stiam.
Gaston:Drept sa zic nici eu...Dar ea e speciala si merita totul!Dar oare ea de ce a strigat de fricire?
Mateo:Sa zicem ca e posibil ca Luna sa ii fii spus ca suntem impreuna.-razand discret dar nu prea-
Gaston:Am pierdut ceva?-razand-
Mateo:In drum spre voi i-am cantat „Siento",dupa i-am facut un gen de declaratie de dragoste si dupa am intrebat-o daca vrea sa fim impreuna si a spus da.
Gaston:Se pare ca nu sunt singurul care s-a schimbat.
Mateo:Se pare ca nu.
E o nebunie cum ne-am putut schimba peste noapte dar ele merita.Cel putin Nina.De azi vreau sa o fac sa se simta ca o printesa,sa se simta unica.Ea e printesa mea,ingerasul meu,.... .Maine v-a fii randul meu sa o intreb daca vrea sa fim impreuna.Totul e pregatit.Sper sa ii placa.
Pov.Luna:
Mateo azi chiar m-a surprins placut!Nu il credeam vreodata in stare de asa ceva...Dar acum vad ca e!E special pentru mine si am sa i-o dovedesc zi de zi.Acum ca stiu ca si el ma iubeste ii voi demonstra in fiecare zi cat de mult il iubesc!Pentru ca il iubesc din prima zi,din primul moment,de la prima privire.Niciodata nu voi inceta sa o fac si sunt in stare sa strig cat pot eu de tare „Mateo,te iubesc!!!".
Pov.Mateo:
E printesa mea,merita orice si nu credeam ca voi fii vreodata in stare sa fac ce am facut azi dar uite ca am facut-o.Ea ma schimbat si nu imi pare rau ca a facut-o pentru ca merita.Pentru ea sunt in stare de orice,si cand spun orice spun orice.Ma bucur ca si Gaston i-a spus Ninei ce simte pentru ea.S-a vazut din prima zi desi el nu a vrut sa recunoasca.Fetele astea sunt totul si merita.Luna pentru tine sunt instare de orice.
Pov.Nina:
Il iubesc atat de mult!Nici nu puteam sa imi imaginez o vacanta mai frumoasa decat asta.Desi la inceput nu vroiam si ma chinuiam sa o conving pe mama sa nu venim acum ma bucur enorm ca nu am reusit!E prima oara cand ma bucur atat de tare ca nu am reusit ceva.Ma bucur ca stiu ca Gaston ma iubeste la fel de mult cum il iubesc si eu!GASTON TE IUBESC!!!!!!!

________________________________________________________________________________

Salut,am revenit cu inca un capitol.Sper ca v-a placut!M-am mai gandit si vreau sa va zic ca eu am zis sa fie doar 19 capitole pentru ca la un moment dat am ramas in pana de idei.Dar acum mi-au venit multe idei dragute si nebune pentru multe capitole asa ca nu vor fii doar 20 nu stiu nici eu inca cate vor fii,dar vor fii multe!Va fii si sezonul 2 bineinteles dar cred ca si sezonul 1 am sa il lungesc destul pentru ca cum am zis mi-au venit mii de ideii nebune si totusi dragute pentru poveste.
Va pup😘😘

E Posibil Daca Crezi-TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum