ii pot simti respiratia.
Nina:Mersi.
Gaston:Nu ai pentru ce.-si se indeparteaza-Vrei sa jucam ,,Spune-mi"?
Nina:Cum ii asta?
Gaston:Pai tu imi spui ce iti trece prima oara in minte si dupa iti spun eu.
Nina:Okis.Ma gandeam la locul acela in care mai dus.E superb poti vedea totul colorat si vesel,multicolor ca sa zic asa.As vrea ca sa viata mea sa fie mereu multicolora sa nu mai fiu asa timida,sa pot spune mereu ce simt si sa traiesc lumea ca un vis.
Gaston:Ma gandeam la ce ai spus.Desi eu pot sa ma exprim destul de usor, sunt unele lucruri pe care nu le pot spune cu usurinta cu voce tare.Sunt unele sentimente confuze pe care as vrea sa le pot descifra,dar nu pot.
Nina:Ca o confuzie fara sfarsit?
Gaston:Exact.Ti s-a intamplat vreodata?
Nina:Da...Dar acum stiu ce e acel sentiment.
Gaston:Si ce e?
Nina:Magie.
Gaston:Cum adica?
Nina:E un sentiment unic pe care nu poti sa il confunzi.
Gaston:E?
Pe cand vroiam sa spun ca e iubirea am fost salvata de clopotel sau defapt mai bine zis usa.
Anca:Am ajuns.Ce faceti?
Gaston:Salut,mama!Bine,tu?
Anca:Bine.
Gaston:Cum a fost aseara?
Anca:A fost bine.Voi v-ati descurcat?
Gaston:Asta da intrebare.Am 16 ani si Nina are 15 normal ca ne-am descurcat nu mai suntem mici...-cu o fata ai o voce gen am crescut nu mai am nevoie de dadaca...-
Nina-Stati linistita.Ne-am descurcat.
Anca:Ma bucur.
Am mers in camera mea dupa ce am mai vorbit umpic.
-In camera-
Fara sa imi dau seama am inceput sa cant.Creo que es momento de admitir
Lo que siento por ti
No entiendo como o cuando apareci
Pero es mas fuerte que mi
Y no me puedo oponer
No puedo dejar de soñar
Que algun dia vas a sentir
Igual que yo(In romana:
Cred ca e momentul sa admit
Ceea ce simt pentru tine
Nu inteleg cum sau cand a aparut
Dar e mai puternic decat mine
Si nu ma pot opune
Nu ma pot opri sa visez
Ca intr-o zi vei simti
La fel ca mine)Si dintr-o data il vad pe Gaston la usa...Imi venea sa mor sper ca nu m-a auzit...
Gaston:Ce voce draguta ai.Tu ai scris cantecul?
Nina:Eu?Ce cantec?-foarte agitata-
Gaston:Nu prietena ta imaginara.Normal ca tu.
Nina:Da...Eu l-am scris dar nu e inca gata.-foarte rusinata-
Gaston:Mai canti o data?
Nina:Nici moarta!!!
Gaston:Ti log!!!-si face ca un copil mic cu buzele si face din maini in semn de te rog,cum poti sa refuzi pe cineva atat de adorabil?
Nina:Bine.Bine....Cum reusesti mereu sa ma convingi?-spun ca si cum as fii trista di incep din nou sa cant.
Creo que es momento de admitir
Lo que siento por ti
No entiendo como o cuando apareci
Pero es mas fuerte que mi
Y no me puedo oponer
No puedo dejar de soñar
Que algun dia vas a sentir
Igual que yo
(Ce inseamna deja stiti.Sper sa va placa cantecul eu l-am scris special pentru aceasta poveste,dar intr-un fel si pentru mine)
Nina:Fericit?-o spun aratand faptul ca am fost practic obligata sa cant-
Gaston:Foarte.Cum se numeste cantecul?
Nina:Perderse y luego aparecerse(Te pierzi ai dupa reapari).
Gaston:Suna genial.
Nina:Mersi...-rusinoasa-
Gaston:Vrei sa iti arat unul la care lucrez de cateva zile?
Nina:De ce nu?
Gaston:Doar ca a mea are si muzica.Merg dupa chitara.
Nu pot sa cred ca am cantat in fata lui.Nici macar ai mei nu m-au auzit cantand,nici macar Luna
Dar el da...Abea astept sa ascult cantecul lui.
Pov.Gaston:
Ce frumos canta Nina!Nu stiu de ce dar simt ca e pentru mine.Abea astept sa ii arat cantecul meu.L-am scris pentru ea se numeste "Cand esti cu mine"(scris tot de mine...Sper sa va placa si scuze daca nu e nu stiu ce da mna...Nu sunt compozitoare)
Am ajuns iar in camera la Nina.E atat de draguta.E pe scaunul de la birou.
Gaston:Asta e cantecul meu.Se numeate "Cand esti cu mine":
Nu stii cum dar ai aparut
In mintea mea
Si nu te mai pot scoate scoate din ea
Nici macar din inima mea
Incet,prin simplitatea ta
Mai facut sa nu te mai pot uita
Sa ramai in inima mea
Ai aparut in inima mea
Prizoniera in inima mea
In inima mea
Nu mai stiu nici cum ma numesc
Cand esti cu mine..
Uăuu..Cand esti cu mine...Cu mine...Cu mine...
Gaston:Inca nu e gata.
Cand ma uit la ea o vad ca plange.Se pare ca i-a placut cantecul meu.
Nina:E superb cantecul-spune asta printre lacrimi-(am uitat sa mentiomez ca canta uitandu-se in ochii Ninei?Daca da scuze,dar va zic acum)
Gaston:Ma bucur ca iti place.Catecul tau e dedicat cuiva?
Nina:D-da...Dar al tau?
Gaston:Da.
(Si se uitau unul in ochii celuilalt de parca era himnitizati)
Gaston:Tu ai muzica la cantecul tau?
Nina:Da.
Gaston:Imi arati?
Nina:Sigur.
Ii dau chitara si imi arata e chiar super linia melodica.
Pov.Nina:
Cantecul lui e superb.Imi dadeau lacrimile in momentul in care ascultam cantecul si se uita in ochii mei.O zii perfecta de la inceput pana la sfarsit.Orele au trecut ca in zbor.Deja e 8 seara va vine sa credeti?Si parca numa ce era 4 si Gaston a auzit cantecul meu.
Gaston:Noapte buna,Nina!
Nina:Noapte buna,Gaston!
Si ma pupa pe obraz si iese din camera zambind in timp ce eu aveam un zambet pana la urechi si m-am lasat in pat pe spate si ma uitam oriunde vedeam ca o indragostita ce sunt.Mi-am luat chitara de sub pat(nimeni nu stie ca am chitara nici macar parinti mei) si am inceput sa cant Perderse y Luego Aparecerse si la sfarsit am adotmit cu chitara in brate.Chitara mea alba cu flori roz.(stiu ca nu prea e genul pe care l-ati astepta dar eu sunt defapt foarte copilaroasa ba mai kult camera mea e alba cu flori roz pe pereti.
-Dimineata-
______________________________________Sper ca v-a placut capitolul.Voi face si sezonul 2 si se va numi "Din Nou Aici".Okis acum va las nu ma mai lungesc.Sper ca va plac cantecele atiu ca nu sunt nu atiu ce dar mna cum am mai zis nu sunt compozitoare.Nici macar scriitoare.Pentru mine scrisul e doar o pasiune pe care mereubo voi iubi.
#PasiuneaVoastraCareE?
Va pup😘😘😘😘
CITEȘTI
E Posibil Daca Crezi-Terminata
RomancePoate imposibilul sa devina posibil?Pot doi poli opusi sa se atraga?Pot o fata timida si inchisa in ea din cauza faptului ca ii e frica sa nu fie acceptata asa cum e si un baiat increzator cel mai dragut si popular din scoala sa se indragosteasca?Po...