Pf..Mi-ar placea sa mai dorm...Oricum vreau sa postez ceva pe cont:
Oriunde ma uit te vad pe tine,orice as face sunt doar cu ganul la tine.Te gasesc in visele mele,dar si in cantecele mele
#Te gasescOriundeSuntSiEu
Gaston...!Ma schimb repede si cobor la micul dejun.Totul arata minunat si gustos.
Gaston:Neata.
Nina:Buna dimi.Unde sunt restul?
Imi da un biletel pe care scria.
"Hei,
noi am mancat deja.E ora 11:30 si voi inca dormiti asa ca noi plecam la o plimbare cu cai.Speram sa nu va suparati.
Cu drag,Anca!"
Cum sa ma supar?
Nina:Aha.
Gaston:Am o intrebare.
Nina:Spune.
Gaston:Vrei sa mergem la acel loc din padure si sa facem acolo un picnic si dupa daca vrei si stii sa inoti putem sa intram si in apa.
Nina:Da.
Gaston:Atunci eu ma duc sa pregatesc calul si sa aranjez cosul si tu dute sa iti iei ceva daca vrei.
Nina:Vin in 5 minute.
Urc repede in canmera mea si i-au singurul costum de baie pe care il am.Unul roz cu negru.Imi i-au un maieu lejer alb si niate pantalonii scurti albastri deschisi si niste tenesi albi cu stelute galbene.(De cand cu stilista Luna ma imbrac mult mai colorat).Imi i-au geanta bag in ea tableta,camera foto,telefonul cobor.Si de data asta cred ca i-au si chitara.
Pov.Gaston:
Ce zambet frumoa avea pe fata cand am intrebat-o dac vrea sa mergem la picnic.Felicity a postat un nou status.Are atata dreptate.Simt ca scrie ce simt eu pentru Nina.O vad.Stai aia e o chitara?
Gaston:Esti gata?
Nina:Da.
Gaston:Aia e o chitara,nu?
Nina:Da.
Gaston:Pot sa o vad?
Nina:Ti-o arat cand ajungem bine?
Gaston:Oki.
Aproape am ajuns.Nu imi vine sa cred ca are chitara de fiecare data ma surprinde tot mai mult.
Pov.Nina:
Mi-am luat chitara pentru ca acest loc ma inspira si simt ca aici pot sa imi mai continui cantecul.
Gaston:Am ajuns.
Si i-a jos de pe cal cosul de picnic si intinde o patura mare alba cu negru si rosu.
Gaston:Tie foame?Vrei sa mancam mai intai si dupa sa inotam sau asa sau mancam dupa?
Nina:Nu mie foame acum.
Gaston:Oki.
Si isi da jos tricoul si sare in apa unde incepe sa se proateasca in timp ce eu imi i-au chitara si incerc diferite linii melodice pentru cantecul meu.Si deja am multe versuri noi.
La sfarsit asta e tot ce am nou.
Perderse y luego aparecerse
Mi amor sigue viviendo en mi
Y es mas fuerte que mi
No sé para detener
No puedo dejar de soñar
Y cuando tengo exito
Reapareces
Te apareces en mi mente
Perderse y luego aparecerse
Mi amor sigue viviendo en mi
Es mas fuerte que mi
Pero creo que es el momento
Momento de olvidarte
Porque tu eres imposibile para mi
Imposible
Mi amor imposible
Y creo que es el momento
Momento
Momento de olvidarte
De olvidarte
Porque yo soy
Una chica invisible para ti
Y no creo que alguna vez
Me vas a ver
Porque yo soy inivisibe para ti
Si cand imi ridic privirea din partituri imi dau seama ca Gaston e langa mine.
Gaston:Cum de o continui atat de trist?
Nina:Pentru ca eu aunt invizibila si asta ar fii adevarul si in realitate.Iar eu nu mint in cantece,imi deschid inima si scriu ce simt.
Gaston:Eu cred ca esti cat se poate de vizibila dar nimeni nu stie cum sa te vada.Si daca te-ar vedea persoana care zici ca nu te vede?Ce ai face?
Nina:Probabil as continua cantecul asa.
Nu imi vine da cred ca nu isi da seama ca aceea persoana e el...
Gaston:Nu imi place sa te vad trista.Pedepseste-ma oricum dar nu asa.Hai vino si tu cu mine in apa.Stii sa inoti?
Nina:D-da...
Gaston:Atunci hai.
Si se intoarce sa pot sa ma las linistita in dresul de baie.Si dupa ma i-a repede de mana si ma trage inspre marginea podului de lemn.Si imi zice:
Gaston:Ai curaj sa sarim in aceelasi timp.
Se refera la asta pentru ca ma tinea de mana.Si eu dau din cap in semn de da.
Si dintr-o data sarim amandoi in apa.Drept sa zic nu prea aa fii facut-o vreodata.Dar...Cu el stiu ca mereu sunt in siguranta.
Gaston:Chiar ai facut-o.-razand-
Nina:Daa...
Si incepem sa ne batem cu apa ca doi copii mici si sa ne prostim ore intregi.Dupa mergem pe patura sa mancam.
Gaston:De cat timp scrii cantece?
Nina:De mica...Dar tu esti primul care a auzit vreunul...Ai mei nu stiu nici macar ca am chitara.
Gaston:Cum asa?
Nina:Pai mi-am luat-o din banii pe care i-am economisit mai mult timp si mna...
Gaston:Aha...Mai spune-mi despre tine.
Nina:Nu am o viata prea interesanta.Mai bine spune-mi tu.
Gaston:Eu cred ca ai dar nu iti dai tu seama.Oki.Stai sa ma gandesc.Singurul meu prieten adevarat caruia pot sa ii spun deschis orice despre mine e Mateo.Si panasa apara el desi eram popular eram mai singuratic si mai retras decat se vedea.
Nina:Greu de crezut.Eu mereu am crezut ca esti mai sociabil.
Gaston:Pai intr-un fel acum sunt...Dar atunci nu eram.
Nina:In schimb in cazul meu Luna e singura care m-a ajutat sa fiu putin mai deschisa...Sa ma imbrac mai vesel...
Gaston:Vesel sau trist,sociabila sau nu tu tot speciala esti!Pe o persoana o de a fii si comportamentul,felul de a se exprima sau de a vorbi.Si eu cred ca tu esti speciala oricum ar fii.
Nina:Serios..?
Gaston:Niciodata nu am vorbit mai serios.
Nina:Si tu esti special.
Gaston:Crezi?
Nina:Da.
Gaston:Spune-mi si tu ceva ce nimeni nu stie despre tine.Pentru ca despre mine nimeni nu stia chestia aia.
Nina:Pai nimeni nu stie ca compun cantece,nimeni nu m-a auzit vreodata cantand,nimeni nu stia ca am chitara.Nu crezi ca deja stii c-am multe peste noapte.
Gaston:Ai dreptate...!-putin stanjenit-
Nina:Scuze!Am dat-o in bara...Nu am vrut sa te fac sa te simti prost dar asa sunt eu,vorbesc fara sa imi dau seama si-si dintr-o data ma intrerupe-
______________________________________Sper ca v-a placut capitolul.
Va pup😘😘😘
CITEȘTI
E Posibil Daca Crezi-Terminata
RomancePoate imposibilul sa devina posibil?Pot doi poli opusi sa se atraga?Pot o fata timida si inchisa in ea din cauza faptului ca ii e frica sa nu fie acceptata asa cum e si un baiat increzator cel mai dragut si popular din scoala sa se indragosteasca?Po...