"Cu mine vreau sa vorbesti liber"

491 21 5
                                    

Gaston:Nina.Calmeazate..!Nu m-ai facut sa ma simt prost.Ai dreptate.Cu mine nu vreau sa zici doar ce crezi ca vreau sa aud.Cu mine vreau sa vorbesti liber orice.-apropiindu-se sa ma imbratiseze-
Nina:Dar..Daca spun ceva gresit,sau sunt ridicola?
In mintea lui Gaston:
Cum as putea sa o cred vreodata ridicola?Ea e perfecta!
Gaston:Niciodata nu as putea sa cred ca esti ridicola si ti-am zis cu mine vreau sa poti vorbi orice iti trece prin cap.
(Cand sctriu in mintea lui sau in mintea nu inseamna ca schimb povestea de la unu la altul scriu doar ce gandesc)
Nu imi vine sa cred ca ce dragut e.E perfect.
Gaston:Eu intru putin in apa,vii si tu?
Nina:Imediat.
El intra in apa si eu scot telefonul si scriu.
A iubi inseamna sa te indragostesti aceeasi persoana in fiecare zi.
#Indicatul #Indragostita
Pacat ca el niciodata nu va crede asta gandindu-se la mine.Imi i-au avant,incep sa fug si dibtr-o data sar repede in apa incat Gaston la un moment dat parea speriat.
In mintea lui Gaston:
Cand am vazut-o ca sare imi era frica sa nu pateasca nimic si a stat putin sub apa...Imi era sa nu fii patit ceva.Dar e bine.
Dupa ce m-am mai jucat cu Gaston in apa cateva ore am pornit spre casa.
Anca:Copii m-am speriat am crezit ca a-fi patit ceva.
Ana:Da.E deja ora 21:30.
Gaston:Stati calmi suntem bine!-razand-
Nina:Exact.Doar ca nu ne-am dat seama cat e ceasul.-razand si eu.
Dupa am mers in camera si cand am inceput sa imi cant cantecul.Si dintr-o data aud pe cineva batand in usa si ma pregatesc sa ascund chitara cand
aud "Sunt eu" si cand imi dau seama ca e Gaston ii zic sa intre si las chitara pat.
Gaston:Se pare ca micuta mea compozitoare continua sa scrie la acel cantec.
Mi-a zis compozitoarea lui!Nu imi vine sa cred!!!
Nina:D-da.
Gaston:Azi a fost foarte diatractiv ar trebui sa mai repetam asemenea momente.
Nina:Ar fii super!
Gaston:Apropo am o surpriza pentru tine.
Nina:Pentru mine!-surprinsa-
Gaston:Da.De ce te miri?
Nina:Pai niciodata nu mi-a facut nimeni o surptriza.
Gaston:Serios?Nici macar o petrecere surpriza,sau un catel sau ceva?
Nina:-dand din cap in semn de nu-
Gaston:Atunci cred ca nu e pre devreme sa iti spun ca defapt sunt 2ua.
Nina:Si cand voi afla despre ce sunt aceste surprize?
Gaston:Una o vei afla maine si cealalta poimaine.
Nina:Abea astept.-si fara sa gandesc cu zambetul meu urias pe buze il imbratisez si incepe si el sa zambeasca-Multumesc.Nu credeam ca vreodata cineva imi va face vreo surpriza.
Gaston:Ei bine va trebui sa te obisnuiesti caci eu iti voi face mai des.
Nina:Mersi.-si il imbratisez iar-
Gaston:Eu ma duc sa ma culc.Noapte buna,frumoaso!
Nina:Noapte buna.
Stai!Stop!Pauza!Deruleaza!Mi-a zis frumoasa!?!?!?!?Si intr-o fractiune de moment ma arunc in pat si incep sa strig de fericire intr-o perna roz pe care scria "Love" si dupa incep sa cant "Corazon" ramand cu un zambet pana la urechii bineinteles.
Pov.Gaston:
Am ajuns in camera mea.Si am venit cu zambetul pe buze.Incep sa simt ca suntem din ce in ce mai apropiati si ca in fiecare zi incep sa o iubesc tot mai mult.Inca nu imi vine sa cred ca nu a primit niciodata o surpriza!O fata asa de speciala ca ea ar merita cate una in fiecare zi.Acum vad si eu ca Felicity a postat ceva nou.
A iubi inseamna sa te indragostesti aceeasi persoana in fiecare zi.
#Indicatul #Indragostita
E exact ce simt eu.
Si vad ca a mai postat una acum.
Scrie:
Nimic nu se poate compara cu acei fluturasii care apar in stomac cand baiatul pe care il iubesti iti spune "Frumoasa" pentru prima oara.
#IndragostitaDeTine #Indicatul
Va dati seama,nu?Nina e Felicity!E evident!Azi i-am spus prina oara frumoasa.Oare eu sunt cel de care e indragostita?Si imi apre un zamvet urias pe buze.Si las conentariu.
Fata pe care o iubesti merita sa auda incontinu aceste cuvinte.
#Indicata
Ii scriu pe privat.
R.T.:Hei.
F.F.N.:Hei.Ce faci?
R.T.:Fericit.
F.F.N.:Se poate stii motivul.
R.T.:Tocmai mi-am dat seama ca fata de care sunt indragostit si fata pe care o admir pentru felul in care gandeste sunt una si aceeasi persoana.Si ma mir cum de nu mi-am dat seama mai repede ca esti tu.
F.F.N.:Ce vrei sa spui?
R.T.:Stiu ca esti tu Nina!
F.F.N:Cine esti?
R.T.:Baiatul care in seara asta ti-a spus "Noapte buna,frumoaso".
F.F.N.:Gaston?
R.T.:Chiar eu.
F.F.N.:Si vrei sa zici ca esti indragostit de mine?
R.T.:Asta ti-o dovedest
F.F.N.:Ce?
R.T.:Deschide usa.
Pov.Nina:
Nu imi vine sa cred ca Gaston e Roller Track.Dar ce nu pot sa cred e ca mi-a zis ca e indragostit de mine.Deschid usa si il vad ca intra cu o chitara in mana si incepe sa cante:

Nu stii cum dar ai aparut
In mintea mea
Si nu te mai pot scoate scoate din ea
Nici macar din inima mea
Incet,prin simplitatea ta
Mai facut sa nu te mai pot uita
Sa ramai in inima mea
Ai aparut in inima mea
Prizoniera in inima meu
In inima mea
Nu mai stiu nici cum ma numesc
Cand esti cu mine..
Uăuu..Cand esti cu mine...Cu mine...Cu mine...
Ma faci uit de mine
De mine
Si nu mai stiu cum sa reactionez.
Pentru ca tu esti totul pentru mine.
....
Nu imi vine sa cred.Lacrimile mele nu se puteau oprii cand am auzit versurile.
Gasto:Te iubesc,Nina.Nu plange.Pedepseste-ma cum vrei tu dar nu plange asta nu voi putea suporta niciodata.Sa stii ca ce zic nu e doar asa mereu mi-a placut de tine.De cand eram micuti si tu plangeai de ziua ta din cauza lui Ambar,Delfi si Yasmin.Dar in ultimul timp mi-am dar seama ca cuvintele"Te plac" sau "Te iubesc sunt prea putin ca sa iti spun tot ce simt pentru tine.
Nina:Si eu te iubesc!Si stiu ca ai dreptate cand spui ca inca nu exista cuvinte care sa spuna tot ce simt eu pentru tine.
Si acum chiar cred ca se apropie momentul.Momentul a venit
______________________________________

Sper ca v-a placut capitolul.Deja suntem la ultimele.Vor fii 19 capitole si capitolul 20 va fii o scurta prezentare pentru sezonul 2.
Ce ziceti ce surpriza credeti ca ii va face in urmatorul capitol Gaston la Nina.Pebtru ca aceasta desi ha sa i-o dea dupa 2ua zile i-a dat-o mai repede.Care credeti ca e cealalta?
Va pup😘😘

E Posibil Daca Crezi-TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum