Je 25.11. A ja mám dnes 22 rokov. Ráno keď som sa zobudila vedľa mňa v posteli nebol nikto len vankúš a rozhádzaná perina. Doobeda som mala dohodnutý obed s rodičmi a ráno som museli ísť ešte do práce pre nejaké papiere. Po obede som prišla domov a nikto nebol doma iba na kuchynskej linke bol papierik na ktorom bolo napísané :
Stretneme sa o 16:00 pri fontáne v meste. Liam ❤
O 15:55 som odchádzala z domu lebo k fontáne to bolo iba päť minút. Keď som prišla pri fontánu stál tam Liam s kyticou ruží. V očiach som mala slzy. Keď som k nemu prišla dal mi rúže a povedal: "Všetko najlepšie Es!" A dal mi pusu. Potom mi povedal že ideme k Tommovcom pretože Ram s Louisom má pre mňa nejaký darček. U Tommovcov mi Liam povedal že mám ísť zadným vchodom že tam nájdem darček od neho no ako som vošla v dome bolo zhasnuté keď som otvorila dvere z chodby do obývačky zrazu sa všetko rozsvietilo a nich v obývačke bola výzdoba a šampanské a samozrejme aj priatelia ako Lilly, Niall, Harry a atď. Proste my desiati. A prišiel ku mne Loui s chalanmi a dal mi krabicu v ktorej bolo cédečko menom TAKE ME HOME "Aj keď som ti už dnes jeden darček naobed dal toto je od nás všetkých. Je to prvý výtlačok nášho albumu TAKE ME HOME." povedal spokojne Louis. "Ďakujem ste hrozne milí!" poďakovala som. Potom ku mne pristúpila Lilly ktorá mala pre mňa knihu TEN KTO STOJÍ V KÚTE je to úžasná kniha, film, všetko. "Tak Es všetko najlepšie!" "Ďakujem!" a takto to pokračovalo až keď ku mne prišiel Liam s obrovskou krabicou a v nej bolo malinké šteniatko labradora. "Ľúbim Ťa!" zašepkal keď ma objal a dal mi pusu. "Ľúbime Ťa!" ozvali sa všetci a vtedy som zistila ze mám tých najlepších kamarátov na svete. "Aj ja vás!" do očí sa mi tlačili slzy bola som v tedy asi najšťastnejší človek na svete.
"Takže vy ste sa nakoniec dali do kopy?"opýtala som sa " My už sme boli spolu keď ste nám dali návrh ale toto je prekvapenie a tým že máš narodeniny tak prvé CD patrí tebe." "Ja som v Starbuckse videla na Liamovej tvári divný výraz ale nevedela som čo chystáte tak super som na vás hrdá chalani!" "Veď aj my!" povedali baby, tiež sme o tom nevedeli až keď ti Loui dal to CD. "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nová časť!Ďakujem za 🌟 a 💬
Scar ❤
YOU ARE READING
NEVER TOGETHER //One Direction//
RomanceČo sa stane ak One Direction po prehre v X Factore rozhodnú nepokračovať a každý pôjde vlastnou cestou. Stretnú sa ešte niekedy a budú spolu pokračovať? A ako bude prebiehať ich život?