TRUE STORY!

52 3 1
                                    

Zaynov pohľad

Keď som asi po pol hodine čo ma videl Niall. Prišiel k nemu zazvonil som a otvoril mi to Louis s rečami:
"Hej chalani prišiel ten čo nevydrží týždeň bez... To je jedno. Keď nie je Perrie ták radšej s inou."
"Aj ja ta rád vidím Tommo. A nie nie je to tak prišiel som vám povedať čo sa vlastne stalo. Môžem dnu?"
"No poď nam všetkým povedať aké to bolo." zapojil sa Harry.

Sadol som si medzi nich do obývačky a začal rozprávať.

Volala mi že sa musí niekomu zdôveriť ponúkol som sa je to slušné. Dohodli sme sa že príde ku mne. Keď mi začala rozprávať o tom ako si svojho manžela vymyslela aby nevyzerala ako K***a a že má strašne miluje začala sa ku mne približovať a chcela má pobozkať ale ja som sa vyšmikol a opýtal sa či nechce niečo piť. A ona sa stále ku mne približovala až.ked nás uvidel Niall a povedal že som HAJZEL. Potom som jej povedal nech vypadne a že kvôli nej prídem o priateľku aj kamarátov a dal som jej facku. Viem že sa ženy nebiju ale mal som ju chuť zabiť.

"Nech je ti odpustené!" povedal Niall a zdvihol pohár s Colou
"A prepáč že som ťa nazval záchodom." Všetci sme vybuchli do smiechu.
"To je v pohode."

~ príchod Perrie ~

"Ahoj zlatko som doma."
"Ahoj!" postavil som sa z gauča a vybral z vázy kvety ktoré som kúpil Perrie prišiel k nej a pobozkal ju "Musím ti povedať jednú story čo sa stala. Tak veľmi si mi chýbala."
"Aj ty mne."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nová časť!  Dúfam že sa páči.
Prepáčte za chyby!

Ďakujem za každú 🌟 a 💬
Scar❤

NEVER TOGETHER //One Direction//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang