START

69 5 1
                                    

Hneď z roboty sme všetky nasadli do auta (Perrie nás prišla zobrať)a rýchlo išli na miesto stretnutia kde nás čakal autobus. Ako prvé išli chalani do štúdia a potom išli do šatne skúsiť oblečenie na turné pretože oblečenie ktoré si vyberú budú nosiť osem mesiacov. Neboli by to chalani keby nemali narážky. Zaynovi sa nepáčilo tričko. Louis nazval svoj outfit "OKRADNEM TVOJU BABKU LOOK". Harrymu sa nepáčilo že má na sebe kabát no Caroline (Caroline Watson je vizážistka nie nieje to Harryho priateľka) mu povedala že je to "HARRY STYLES LOOK" a že vyzerá ako z reklamy a začala sa totálne smiať. Harry sa na ňu začal iba divne pozerať no na tvári mal úsmev a bolo vidno že sa ide ponúkať od smiechu. Niall sa zas boxoval s Liamom. No najlepšie bolo keď Caroline obliekla Liama do riflí ktoré boli totálne úzke.

"Ukáž sa mi sú tí dobre?"
"Nie, sú trocha úzke"

a vtedy sa Liam dal do menšie ho drepu a... Nohavice praskly. Všetci sme pukli od smiechu a Niall sa začal valať po zemi a bol totálne červený. A po tomto všetkom sme sa večer vybrali na cestu autobusom. Do O2 arény na skúšku a potom sme mali zase večeru v autobuse. Spali sme tak že nád nami (mnou a Liamom) spal Harry s Caroline a keď sa Harry trochu otočil rovno spadol na zem. V tedy prvý raz dostal Liam záchvat smiechu. Smial sa aspoň pätnásť minút. A Zayn sa skoro pocikal.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nová časť trochu kratšia ale doteraz boli stále dlhé tak aspoň takáto.
Prepáčte za chyby!

Ďakujem za 🌟a💬
Scar❤

NEVER TOGETHER //One Direction//Where stories live. Discover now