NEW YEAR!

71 7 0
                                    

Harryho pohľad

Na druhý sviatok vianočný mi zavolal Paul Hunter a navrhol One Direction aby mali prvý koncert na nový rok. Dohodli sme sa s chalanmi a 31.12. hráme na jednej akcii v Londýne. Odohrali sme koncert ktorý bol mimochodom úplne úžasný pretože sme videli fanúšikov ako sa zabávajú a išli na jednu súkromnú party.

Niallov pohľad

Kde sa Harry tak opil že začal vyzliekať Liamovi tričko pretože chcel vidieť jeho tetovania na hrudi (pritom tam žiadne nemá) a potom sa dve hodiny rozprával s mačkou. Keď nás Liam všetkých zaviedol k sebe domov pretože jediný z nás nebol až tak úplne opitý, ľahli sme si všetci na jeho gauč (okrem Ester ktorá spala s Liamom v spálni) pritom má dve hosťovské izby. Ráno teda naobed teda až poobede keď sme sa zobudili boli sme polámaní tak, že sme sa nevedeli poriadne postaviť. Už bol na stole obed ktorý navarila zrejme Ester s Liamom pretože Ester nakladala na taniere a Liam akurát vyberal svoje úžasné muffiny z trúby. Keď sme sa najedli zobrali všetky veci išli sme si užívať dva dni ničnerobenia teda okrem pozerania filmov a samozrejme jedenia!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nová časť trochu krátka ale po nej bude naozaj mega dlhá!

Ďakujem za každú 🌟 a 💬
Scar❤

NEVER TOGETHER //One Direction//Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora