ZAYN'S BIRTHDAY

83 3 0
                                    

Zayn oslavoval svoje narodeniny vo veľkom pozval všetkých svojich priateľov rodinu a ďalších na svoju oslavu do jednej reštaurácie kde mal prenajatý priestor a objedné jedlo a pitie. No čo má prekvapilo prišla tam aj Lepka (pardon volá sa Kirstie ale voláme ju Lepka pretože sa na každého lepí nazvali sme ju tak na strednej). Odkiaľ sa oni dvaja poznajú?
"Zayn, ahoj počúvaj odkiaľ poznáš Kirstie?"
"Je to moja práva ruka. Poznáme sa od detstva!"
"Ona?"
"Áno, Kirstie Bucket myslíš nie?
"Áno tu myslím,aaa tak to je super je to moja bývalá spolužiačka."
"Vieš o tom že je vydatá? "
"Nie!"
"Úžasné aspoň sa porozprávate!"
Ani moc nie ale čo už narobíš? pomyslela som si a ešte stále som stála vedľa Zayna keď k nemu prišla Lepka.
"Ahoj Macik!" pozdravila ho (WTF macik ako really?! Halóo Perrie kde si?) "A ahoj ty... ako sa voláš? aa už viem si Hester však? pozdravila aj mňa
"Ahoj Kir!"pozdravil ju Zayn.
A ja som sa len povedala "Ester" a otočila sa a išla za Lilly.
~~~~
"Hej Lilly je tu Lepka!" zabehol jej drink čo mala v ruke. Pobuchala som jej po chrbte.
"Kto tu je?" opýtala sa s dosť divným pohľadom.
"Tá zo strednej Lepka!"
"Ni ideme do...!" zakričala ale zápchala som jej ústa.
"Je vydatá!"
"Tak to tu môžme kľudne zostať ale ona je schopná všetkého!"
"Ja viem ale mysli na Zayna! Ževraj jeho práva ruka!" začali sme sa smiať
"OK a inak mám novú kabelku otec mi ju doniesol z Islandu."
"Wow je pekná ale, zdá sa mi povedomá."
"To snáď nie!"
"Čo je?"
"Lepka má moju kabelku!"
"Tak už viem kde som ju videla! Idem za Liamom máj sa zatiaľ!"
~~~~
"Hej Loui nevidel si Liama?"
"Nie."
"OK" a išla som za Harrym.
~~~~
"Hazz nevideli si Liama?"
"Išiel na Wc-ko."
"Ďakujem." a odskočila som na WC pretože som musela keď som uvidela na záchodoch na zemi Lepkinu teda Kirstie kabelku a počula divné zvuky. (O môj bože to snáď nie ukáže sa raz za uhorský rok a aj keď je vydatá mi musí prebrať priateľa). No keď som zaliezla do kabínky. Niekto z WC vyšiel ale oni to neboli. Nemohla som tam zostať utrela som si do záchodového papiera uplkané oči a vyšla z WC. Keď som sa išla napiť (asi päť minút potom) prišiel ku mne Liam.
"Tak tu si Láska! Hľadal som ťa snáď všade."
"Hej! A zablúdil si na WC-kach?" zdvihla som sa zo stoličky a išla sa von prejsť.
"Čo o čom to hovoríš?" Išiel za mnou
"Ester počkaj nechápem o čom hovoríš?"
"Nevadí pochopíš keď odídem!"
"Ester no tak láska stoj! Kam ideš?
"Pobaliť sa a idem bývať k sebe!"
"Prečo čo som spravil?"
"Celú dobu ťa hľadám, nájdem ťa a zase sa stratíš?"

Liamov pohľad

Hľadal som ju v celej trojposchodovej budove, keď som išiel na WC-ko počul som divné zvuky, rozosmial som sa a pomyslel si 'niekto si to užíva' pomedzi to niekto prišiel na WC a ja som sa zobral a odišiel zase hľadať Ester. Asi po piatich minútach som ju videl smutnú pri bare ako pije čistú vodu. Prihovorim sa a ona toto.

Pohľad Ester

Je mi z toho zle. Prišla k Liamovy domov zbalila potrebné veci a išla ku mne na byt. Ráno ako som sa zobudila videla som asi sto správ od všetkých prečo som včera odišla z oslavy a podobné. Plus ďalších sto správ od Liama že mu je to ľúto aj keď nevie prečo som odišla a podobne.

Správa od Ester❤:

Ahoj Lilly mám veľký problém včera keď som bola asi o jednej ráno na WC-kach Liam si to tam rozdával s Lepkou.

Správa od Lilly❤:

Si si istá že to boli oni?

Sprava od Ester❤:

Videla som jej kabelku a myslím že ty by si si to na WC - kach nerozdala.

Správa od Lilly❤:

No to asi nie. Je to dosť divné toto mi nepríde ako Liam skôr ako Harry.

Správa od Ester❤:

Tiež si myslím no ale stalo sa to a ja mu nedokážem odpustiť aj keď ho stále milujem.

A Lilly mi už nepodpísala.

Pohľad Lilly
A vtedy ma zabolela hlava a začala si spomínať. Moja kabelka, WC, o jednej ráno, Niall a trochu miešaných drinkov o môj bože!! To na tých WC - kach som bola ja! A oni sa kvôli tomu totálne pohádali a Liam chcel Ester požiadať o ruku. Ale keď jej poviem že som to bola ja bolo by to tak trápne a vysmiala by sa mi že som to nevydržala až keď prídeme domov a mala by rôzne narážky. Ale je to moja najlepšia kamarátka môžem jej povedať všetko.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ďalšia časť trochu napínavé nie?
Každopádne sa ospravedlňujem za chyby!

Ďakujem za každú 🌟 a 💬
Scar❤





NEVER TOGETHER //One Direction//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora