Ráno som vstala z postele ako nejaká storočná babka. Bolela ma hlava ale musím ísť vybavovať. Takže ako prvé som išla pre torty. Jedna pre Louiho a druhá pre Lilly. Potom výzdoba, jedlo a pitie.
Správa od Es sister:
Loui mohol by si prísť o takej siedmej potrebujem ti niečo povedať?
Správa od Loui bro:
Jasné, vieš že môžem keď ma potrebuješ! A čo Liam ten ta už nechce počúvať? Haha
A do riti! Čo mám napísať??!!
Správa od Es sister:
Ale nie, Liam je tu stále ale toto je také že to chcem povedať iba tebe! Už som ti hovorila ako moc ťa Ľúbim a že si najlepší brat na svete!
Správa od Louis bro:
Áno hovorila a môžeš to hovoriť do nekonečna. Pretože je to pravda! Haha Dnes som tam! ahoj.
~~~~~~~
Správa od Es❤:Ahoj Lilly! Mohla by si dnes o siedmej dnes prísť ku mne! Musím ti niečo povedať!
Správa od Lilly❤:
Áno môžem! Niečo sa stalo?
Správa od Es❤:
Nie všetko je v pohode! Tak dnes u nás! Pa!
S pomocou chalanov (samozrejme okrem Louisa) sme vyzdobili obývačku a prichystali všetky veci, dokonca aj klavír sme preniesli zo šatníka do obývačky a obviazali ho stužkou. Keď bolo 18:55 všetko sme zhasli a schovali sa ja som si sadla za klavír. A keď ty dvaja otvorili dvere zasvietili sme a ja som začala hrať HAPPY BIRTHDAY TO YOU. Potom sme oslávili ich narodeniny. Louis s Lilly mali na tvári široký úsmev. Lilly som hneď vedela čo kúpiť na narodenín. Vždy chcela mačiatko takže, prečo nie? Kúpili sme jej malú Coco.
Lillin pohľad
O pol siedmej som sa vybrala sama z domu ku Ester pretože Niall mi povedal že musí ísť niečo vybaviť a potom príde. No keď som prišla k ich domu stretla som Louisa ževraj ho Es pozvala že mu chce niečo povedať.
Až keď nastal ten moment keď sme otvorili dvere a všetko sa rozsvietilo. A z obývačky sa ozvalo "HAPPY BIRTHDAY!" a Es hrala na klavír ktorý bol mimochodom Louisov.
No a ja som dostala to najkrajšie stvorenie, MAČIATKOOO.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ďalšia časť! O odhalení tajomstva!Ďakujem za 🌟 a 💬
Scar❤
YOU ARE READING
NEVER TOGETHER //One Direction//
RomanceČo sa stane ak One Direction po prehre v X Factore rozhodnú nepokračovať a každý pôjde vlastnou cestou. Stretnú sa ešte niekedy a budú spolu pokračovať? A ako bude prebiehať ich život?