WEDDING 2

50 3 0
                                    

Prešli dva týždne od svadby. Všetci sú šťastní a prežívajú proste normálny život. Dnes sa má konať svadba Ram a Louiho. Som rada že si môj brat našiel takú úžasnú priateľku ako je Ram. Naozaj im to prajem.

"Ahoj Es. Čo si myslíš akí vyzerám?" opýtala sa má Ram keď bola s Perrie v miestnosti
"Vyzeráš krásne!"usmiala som sa a sadla som si na kreslo v miestnosti.
"Ahojte! Ram už je najvyšší čas." vtrhla do miestnosti Lilly.
"Veď už idem." povedala a chystala sa odísť z izby.
"Poď uz prosím. Loui sa snažil vtrhnúť do izby ale vždy som ho zastavila tak si prosím pohni.
"Ani svadobný deň už nemôžem prežiť v pokoji!" povedala všetky sme sa zasmiali a vyšli sme z miestnosti.

Louiho a Ram svadba bola úžasná hlavne keď Niall tancoval írske tance na totálne hip hopovú pesničku (neviem aká je to totálna hip hopová pesnička ale každý chápe) bolo to úžasné. Alebo keď Liam s Harrym hodili Louimu do tváre tortu. Na svadbe sme sa všetci zabávali bolo to naozaj super.

~~~~~
"Dobré ráno slnko mojich oči." povedala Caroline Harrymu keď sa zobudil o tretej poobede.
"Dobré ráno, koľko je hodín?", a chcel sa postaviť z postele ale zase si do něj sadol, "Auu moja hlava."
"Jaj ty môj chudáčik. Sú tri poobede." a Caroline sa iba zasmiala.
"Prečo sa smeješ? Všetko má boli, to je skôr smutné nie?" nechápavo na ňu pozrel Harry.
"Vieš je zábavné pozorovať ľudí po opici. A ako pre koho."  odpovedala so smiechom
"Nemáš niečo proti bolesti hlavy?  Mám pocit že skapem." hlavu si ponoril do vankúša.  A ozvalo sa také niečo ako "Hmmchhhmmnaaaa"
"Tabletku máš na stole! Zlatko to tak bývá keď si po opici." a zase sa zasmiala a chystala sa odísť z izby.
"Ďakujem! Aaaa Láska, som hladný spraviš mi niečo na jedenie?" pozrel na ňu pohľadom Ala psie oči.
"Čo by si ty ešte nechcel? Srandujem jasné že ti niečo uvarím len či to bude na jedenie to neviem." a úškrnula sa na neho zákerným pohľadom. No Harry to nejakým spôsobom ignoroval.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ďalšia časť! Teraz budú trochu kratšie časti.
Prepáčte za chyby!

Ďakujem za každú 🌟 a 💬
Scar❤

NEVER TOGETHER //One Direction//Where stories live. Discover now