FIRST SIGHT

71 5 0
                                    

"Je to divné pretože, minulý týždeň som sedel tam hore na koncerte Kanye Westa a teraz sme na pódiu my. Ale cítim dobre " povedal Liam keď si s Niallom prezerali celú halu zatiaľ kým Harry s Louim hrali futbal a Zayn spal.
"Chalani začnime!"zavolal ich Paul Roberts ktorý je ich choreograf.
Nenávidia tancovanie je to taký mix a dostáva sa to na inú úroveň robia si zo všetkého srandu. A nakoniec všetci padli na zem (skôr ľahli ale to je jedno)
Ako ich išli obliekať na koncert obliekli ich rovnako no oni to odmietli. Skupina by nefungovala ak by neboli sami sebou vždy keď im niekto hovorí čo majú robiť...hmm nejak to nefunguje. Sú to ako piati výtržníci.

Fotenie s Harrym.
"Harry prosím jednu normálnu fotku! Dnes máme toho veľa prosím zlatko!"
Dohovarala Caroline (vizážistka) Harrymu zatiaľ kým on pózoval.
"Postav sa tu a stoj, ďakujem Harry Ľúbim ťa!" postavila ho Caroline.  A kým ho stihla odfotografovať zase sa pohol. Všetci sme sa smiali.
Keď bol na rade ďalší Harry zatiaľ zabával SBSkara.
A potom nasledovali rozhovori. Kde Niall otvoril okno a bolo počuť keď začali všetci kričať že vidia Nialla Horana. A povedal: "Toto je dôkaz že máme najlepších fanúšikov na svete!"
A samotný koncert bol úžasný pretože všetci v hale sa zabávali. Tá atmosféra bola neskutočná. A samozrejme aj chalani.

Po šiestich koncertoch v UK začali chalani baliť do sveta. Pretože doteraz hrali iba pre UK. Ďalšou zastávkou bol New York kde prišli aj rodičia chalanou pretože hrali v MADISON SQUARE GADEN čo je najznámejšia hala na svete.
"Som vážne nervózny!"povedal Niall Limovy.
"Je to šialené ale, aj ja som nervózny kamarát!"  odpovedal mu Liam.
"Viem že mám pri sebe najlepších kamarátov, svojich bratov s ktorými si navzájom pomáhame prekonať stres a zábavame sa keby ste boli sólový spevák toto nezažijete." povedal Zayn.
A potom nasledovali na ich pripraví pri ktorých sa zase zabávali.
Ako keď Niall vozil Harryho v koši.
Keď Zayn začal vykrikovať že neverí že je v MSG že je len malý chlapec z Bradfordu a teraz to tu roztočíiiiiiii. Po koncerte sme čakali na lietadlo keď Harry zaspal so Zaynom na zemi.
A s lietadlom sme sa vybrali do Tokia chalani si nasadili kimono a išli cez chodbu kde bolo strašne veľa fanúšikov. Loui stále nemohol uveriť že sme v Tokiu. Potom bolo počuť iba fotografov ktorý vykrikovali "Harry"  ale znelo to skôr ako "Heji". Išli sme na hotel a na druhý deň ráno nahrávali reklamu na ZIP!
Potom na hoteli dal Liam na Louisovú hlavu dva hrnčeky s malými tanierikmi a na vrch nalial mlieko a povedal: "Kvôli tomuto sme sem prišli Tommo!" a keď už to išiel Liam zobrať že to ide vypiť Louis sa uhol a všetko spadlo na zem niečo sa aj rozbilo.(haha)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nová časť!  O prvých pohľadoch chalanov! Bude pokračovanie. 🔜
Prepáčte za chyby!

Ďakujem za každú 🌟 a 💬!
Scar❤



NEVER TOGETHER //One Direction//Where stories live. Discover now