1

390 30 58
                                    

Гледна точка Маги

Вървях към училище. Стигнах училище и влезнах през вратата. Видях Джейкъб който се натискаше с Тинчето. Аз го обичам още от втори клас. Моята приятелка Таня също. Тина е педофила на училището защото тя е на 16 а Джейкъб на 13 колкото нас с Танчето. Минах покрай тях а Джейкъб ми намигна. Той да не ми намигна току що?! Това означава че ме харесва. Нямам търпение да напиша това в дневника ми. Тина ме изгледа лошо и аз се стреснах защото тя изнасилваше всеки който не харесва. А исках да изгубя девствеността си с Джейкъб.

Стигнах до Танчето и й разказах. Започнахме да крещим от радост. Решихме че не ни се ходи днес в часовете и си тръгнахме. Все пак бяхме седми клас достатъчно големи за да правим каквото искаме.
Отидохме в Старбъкс любимото ни кафе. Аз си поръчах кафе с една четвърт захар и 50 мл мляко от щастлива крава а Таня чай с 12 боровинки 3 малини 2 стръка мента и 1 ягода. Реших че аз ще плащам. Извадих портмонето си в което имах доста пари защото тате и мама са богати и ми дават всичко. Платих с 15 лева защото нямах долари. Седнахме на една маса и тогава Тина и Джейкъб влезнаха. Танчето видимо се уплаши от момичето което имаше лилаво около устните защото направи онова Кайли Дженър предизвикателство.
Сигурно са ни следили. Те си взеха нещата и тръгнаха. Бяхме само ние в кафето и се радвам че те двамата не ни забелязаха нищо че седяхме до тях. Докато си пих кафето Таня ми каза най лошата новина.

-Маги аз съм бременна от Тина.

Джейкъб Сарториъс а.к.а ФъкбойWhere stories live. Discover now