4

192 19 27
                                    

Гледната точка на Танчето 

Бях толкова съкрушена от загубата на неродените си деца. Все пак всичките ми приятелки вече се бяха оженили, бяха родили толкова много деца, че да могат да си основат собствен футболен клуб с няколко резерви. А аз си стоях все още сама и то без деца. А бях на цели тринадесет! Можете ли да си представите?! Тринадесетгодишно момиче без деца и без съпруг! Това просто не може да бъде допуснато. 

Но щом видях Джейкъб мигом забравих за онези изродчета, които растяха вътре в мен. С Маги бяхме свидетели на скандала му със Сис, която също беше бременна. След като бурно се разделиха, фък боят седна на най-близката пейка и няколко сълзи се търкулнаха по бузите му. С приятелката ми веднага отидохме при него и седнахме от двете му страни. 

- Джейкъб, какво има? - попитахме в един глас, макар да бяхме видели всичко. 

- Скъсах със Сис. И сега отново трябва да се правя на страдащо момче, за да си намеря друго момиче, въпреки че те ми се лепят като мухи на лайно. - каза той и още няколко сълзи се спуснаха от очите му. 

- Джейкъб - започна Маги несигурно - Искаш ли да те утешим? 

- И как ще го направите Маги - обърна се към нея и я изгледа като извънземно, а след това се завъртя и към мен.- И Танче. 

 И почти щеше да ми забие шамар от рязкото завъртане. О, Господи, представяте ли си - Джейкъб да ми удари шамар. Та това би било сбъднат сън. Той да ме докосне с неговата ръка. 

- Аз имам идея. - отвърнах решително. - С Магито се нуждаем от нови сутиени, искаш ли да дойдеш с нас, докато си пазарим във Виктория Сикретс. 

- Да, да, да! Ела с нас. - в захлас каза приятелката ми. - А и имаме нужда от всякакво бельо. 

- Разбира се, че ще дойда с вас. А след това може да отидем в някой бар. Все пак ние сме на 13, ще ни пуснат навсякъде. 

С Маги започнахме да кимаме с глави и тръгнахме след Джейкъб, който се качваше в новия си черен и лъскав Мерцедес, който изникна от нищото. Качихме се на задните седалки. Бях сигурна, че и двете мислим едно и също нещо - нашето момче ни падна в ръчичките. Можехме да го изчукаме в пробните и да имаме деца от него. А след това всички да заживеем като голямо щастливо семейство.Докато Джейкъб шофираше, си бе изкарал едни слънчеви очила, слагайки си ги. Така беше двойно по-сексав с тези очила,нищо, че навън щеше да завали всеки момент. 

- Пусни радиото. - примолих му се. Тази тишина ме убиваше. И тогава той кимна и натисна копчето, с което се включваше радиото. От там зазвуча неговата песен '' Hit or Miss ''. 

- Увеличи! Увеличи! - скандирахме с Маги. Накрая имах чувството, че колата щеше да гръмне от силната музика. Но ние двете с Магито продължавахме да пеем, надвиквайки се със самата песен: 

- I HEARD THAT LIFE GETS HARD WHEN YOU'RE OLDER ! 

Дори не мога да разбера колко умен трябва да е бил Джейкъб, докато е мислил това. Той е същински гений. Ето защо толкова го харесвахме. Не беше от онези момчета с лица, прегазени от трактор и фалшив глас. Изобщо не беше като тях. 

- SO LET'S NOT WORRY BOUT TOMORROW! - продължавахме да пеем с цяло гърло, а Джейкъб също се включваше. 

Накрая той паркира пред мола. Тримата заедно влязохме в първия магазин на Виктория Сикретс, който видяхме. Започнахме да си избираме модели и постоянно се допитвахме до Джейкъб за мнение. 

След няколко часа пазарене - заедно с Маги излязохме с няколко торби, пълни с бюстиета, сутиени, бикини и прашки. А Джейкъб също си взе няколко чифта прашки, с думите, че той е фък боят и не знае кога ще му притрябват. 

За жалост не успяхме да го изнасилим пробните, въпреки че не е изнасилване, ако е по взаимно съгласие. 

Но съм сигурна, че ще ни се отдаде друг по-удобен случай. 

A/N
Танче тази глава ми е любимата❤ буквално щях да се напикая от смях😂

Джейкъб Сарториъс а.к.а ФъкбойWhere stories live. Discover now