8

116 15 34
                                    

Гледната точка на Танчето 

Този Джейкъб беше същински фък бой. Първо изневеряваше на Тинчето със Сис, а след това на Сис с Фъстъка, накрая отново се събра със Сис и пак се разделиха. И сега се оказва, че е изневерявал на всички тях с Данс. Той беше същинска мъжка курва. Сега щеше да види той, като извикаме Балончето. 

С Маги магически се преоблякохме с новите си анцунзи на Адидас. Грабнахме Айфоните си и преди да пристъпим към изпълнението на плана си, си направихме милион селфита. Но защото сме яки, качихме само 1 във Фейсбук. 

- Сто хиляди и пет. Сто хиляди и шест. - отброявахме лайковете, които снимката ни получаваше. 

- Станах сто хиляди и десет. Можем да отидем вече при Балончето. - казах, след което яхнахме еднорозите си, които на всичко отгоре бяха и пегаси. 

- Дий, Азис! - изкрещя Маги. 

- По-бързо, Фики! - извиках аз на свои ред. 

Понякога тези еднорози бяха по-бавни и от охлюв. Но не можеше по друг начин да стигнем до Балончето. Тя беше зъл наемен убиец, живеещ далеч от Ню Йорк, прогонена от шефа на МакДоналдс, защото е искала да основе срещу тях друга хранителна верига, наречена KFC. Ала тогава я изпратили в изгнание, защото това е Ню Йорк и не можеше да има нищо друго освен МакДоналдс, тъй като е малко и западнало градче. И сега Балончето живее в своя дворец от нездравословна храна. 

След няколко часа, прекарани върху Фики и Азис, с Маги стигнахме.А там пред вратата стоеше Балончето. 

- Е, момиче, кой ще искате да убия? 

- Не, не искаме да го убиваш. Искаме да заловиш Джейкъб Сарториъс. - каза ѝ Маги. 

- И кой е този Джейкъб Таратора? - попита Балончето. 

- Не знаеш кой е Джейкъб?! Господи, ти нямаш ли лаптоп тук? - попитах ужасена. 

- Както и да е. Искате от мен да го отвлека, така ли? 

С Маги кимнахме. Трябваше да отмъкнем Джейки от лапите на Данс. След това да го изнасилим и да имаме малки фък бойчета от него и да заживеем щастливо. 

После магически се телепортирахме до нашия фък бой. Тогава ние с Маги седнахме на една пейка и видяхме как Данс и Джейкъб се натискат зад единият храст. Отново извадих вуду куклата и зловещо прошепнах на Маги: 

- Да видим дали ще доживее да запише песента си '' Kill em with vudu kukla ''. 

Но преди да направя, каквото и да е било, Балончето стана и извади от дълбокия си джоб един розов калашник. Втурна се към фък боят и го застреля с приспивателна стреличка. Данс изпищя, но скоро и нея я приспаха. А пък нашият фък бой започна да хърка като дъскорезница. 

Сбогувахме се с Балончето, обещавайки ѝ, че ще ѝ помогнем да си създаде собствена верига за бързо хранене на име KFC. И че ще свали президента на МакДоналдс. 

С Маги хванахме Джейкъб и го помъкнахме към моето червено лъскаво Порше, което само се пояи тук. Поставихме го внимателно в багажника и преди да го затворим, Маги му каза: 

- So let's not worry bout tomorrow.

A/N
Обожавам тази глава😍😍

Хора вижте:


It's so beautiful...😭❤
Това е от вчера! Боже мой, адски много ви благодарим. Надяваме се следващите глави също да ви харесат😘

Джейкъб Сарториъс а.к.а ФъкбойWhere stories live. Discover now