Гледна точка на Маги
Леле не мога да повярвам, че си купувах сутиени с Джейкъб. Ние с Танчето сме най-щастливите момичета. Сега бяхме у нас и правехме планове.
-Ние трябва да направим първата стъпка. - каза ми тя
-Може утре. След тренировката по баскетбол е толкова потен и секси.
-Само как искам да е наш..
-И аз, но разбрах че вчера е бил с Фъстъка. Видели ги в едни храсти. - отвърнах
-Тя не ни ли е приятелка?!
-Когато стане дума за Джейкъб, няма приятели.
Обърнах се към огромният прозорец на стаята ми където Фъстъка седеше на рамката.
-Как стигна до тук?! Аз живея на предпоследният етаж на Емпайр Стейт Билдинг!
Тя само се засмя.
-Карах нагоре по сградата с колелото, което Джейкъб кара в клипа си на Hit or Miss. ЧУХТЕ ЛИ КУЧКИ! ДЖЕЙКЪБ Е МОЙ.
-Но ние бяхме на пазар за сутиени с него вчера. - развика се Танчето
-А кой си махна сутиена пред него?! Аз да!
Ядосах се, взех една възглавница и я хвърлих по нея. Тя изгуби равновесие и падна. Отидох да видя дали не е умряла случайно. Но тъй като Емпайр Стейт Билдинг не е изобщо висока сграда, виждах как Фъстъка ми показваше среден пръст от долу.
*****
Сутринта се събудихме, Танчето остана да спи при мен. Облякохме си спортното бюстие на Nike, суичера на Nike, анцунга на Nike и маратонките на Nike. Слезнахме да потичаме и да вдишаме чистият въздух на хилядите коли, които ни бяха наобиколили. След като изтичахме около 25 метра седнахме да си починем.
-Маги виж! - изкрещя и показа няколко еднорога във въздуха - Заради тях, от първият минах чак на седмият месец за няколко минути.
Ние не сме кифли, но си направихме около 98865 селфита с тях. Викнахме един и се снимахме за Снапчат с бало филтъра, филтъра "кучки с цветя" и си разменяхме лицата.
Когато разбрахме, че всъщност бяхме много напушени и затова ги виждахме, тръгнахме за училище. БМВ-то ми се появи пред нас. Ние изведнъж се озовахме с рокли които бяха малко под дупето. Да знаем, че за тринадесет годишни, се обличаме като монахини.
Стигнахме за 4 минути в училище, защото Ню Йорк е малък град и няма задръствания.
-Оо най-добри приятелки!
Извика Фъстъка зад нас. Вече бяхме забравили какво се случи вчера вечерта.
-Фъстък ние трябва да тръгваме. - каза Танчето и ме задърпа към физкултурния салон
-Разбирам. Никога няма да си намеря прия... - Оо здравей Сис.
Тичахме с късите ни рокли и токчетата към, където видяхме Джейкъб. Беше гол, само с една кърпа на кръста му.
-Здравейте момичета! - каза игриво той - Да не ви е студено? Ще ви дам суетшъра ми, за да имате част от мен.
Колко сладко бе когато казваше стих от първата му песен. Която имаше 1 милион ънлайка но това не е важно сега.
-Джейкъб ще дойдеш ли с нас на среща?
Благодарих на Танчето с поглед, защото ако не беше тя, аз нямаше да кажа нищо.
-Ооо - почеса зад врата, и кърпата му падна, но това нас не ни смути - ами с удоволствие, но съм отново със Сис. Тя тъкмо роди и станах баща.
Зяпнахме с възмущение. Можеха поне като кръстници да бяхме поканени. Никой не ни уважава!
-Междудругото, косата ти е все едно кон я е лизал. - казах
-И гледаш, все едно те е прегазил трактор! - допълни Танчето
Завъртяхме се драматично и едва не залитнахме заради токчетата.
Нищо не е свършило. То едва сега започва. Пази се Сис.
YOU ARE READING
Джейкъб Сарториъс а.к.а Фъкбой
Humor!Историята е за забавление! АЗ И ТАНЧЕТО СМЕ НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ФЕНКИ НА ДЖЕЙКЪБ. ЗАТОВА ПИШЕМ ТАЗИ ИСТОРИЯ. НАДЯВАМЕ СЕ НЯКОЙ ДЕН ДА СИ ИМАМЕ ДЕТЕ ОТ НЕГО.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Втори автор: tania085